Ik ben opgelucht! Hier was alles goed, d'r zit een cyste van 1,5 cm waar ik dus dat bruinverlies van heb. Zolang die niet groter word mag hij blijven zitten. Ben nu 8 wkn en 3 dgn en de uitgerekende datum komt op 30-4 😄
Hier ook alles goed, springend kindje, kloppend hartje, helemaal alleen 😉 2 dagen vooruit, maar officiële termijn berekening komt over 2 weken dus we laten hem even op 8.1 staan.
Wat een goede berichten 😄 Gefeliciteerd missm, wblond en alva 🎈🎊🎉 Hier ook goed nieuws en zelfs een tweeling 😵😄😄 Ik sta nu op 9 mei en blijf dus onder controle in ziekenhuis Ik ben echt superblij!!!!
Gefeliciteerd met alle goede echo's! En zelfs een tweeling! Was je compleet verrast of had je al een vermoeden Maya? Wij hebben vanavond de intake bij de verloskundige en donderdag de eerste echo.
He Mappie! Succes en plezier donderdag!! Voel je je goed? Ik had al vermoeden van 2; heb errug veel last van borsten en misselijkheid. Ik heb nu week niet gewerkt, zo erg is misselijkheid. Eerdere zwangerschap (eindigde in mk) begon ook goed maar had ik veeeeel minder last van. En ik ben middels iui zwanger geraakt en er waren twee grote follikels. Maar ik ben blij dat het er zo goed uitziet! Dat vond ik wel spannend.
Jaaaaa gefeliciteerd Maya !!!! Hij moest er tussen zitten he, met zoveel zwangeren Dubbel genieten !!
Ik ben toenemend misselijk... Maar zo te lezen zijn er heel veel meiden die hier last van hebben. Jij dus ook Maya, heb je op je werk verteld waarom je ziek bent? Gaan ze ivm de 2 grote follikels uit van een twee eiige tweeling? Ik weet eigenlijk niet vanaf wannneer je hier iets over kan zeggen. Dat worden heel veel controles en echo's voor jullie!
Wauw wat een geweldige berichten vandaag!!!! En maya, een tweeling! Wauw! Wat vind je er van? Hier ook misselijk zeg! Vooral voor en na het eten. Pffff.... En super pijnlijke borsten. Ik mag maandag. .. Spannend! 😘 ❤
Bedankt voor alle felicitaties! Fijn dat er vandaag allemaal goede echo's waren! Hopelijk zet de trend zich door en geldt dat straks voor iedereen!!!🍀 Ik heb op mijn werk nog niets tegen leidinggevende verteld, wilde eerst deze echo afwachten. Eén directe collega weet er wel van. In mijn omgeving zijn een aantal tweelingen: mijn moeder heeft ook een tweeling gekregen, mijn broer en zus, en mijn zwager heeft een tweeling van drie. In mijn schoonfamilie is het een 'familiekwaal' haha! Ik krijg een beetje mee hoe pittig en hoe genieten het is! Maar zelf ondervinden zal heel anders zijn... Ik ben wel echt superblij, ik hoop alleen ook dat mijn lijf het gaat trekken en dat ik niet een enorme zeekoe word 😂😂😂
Hier ook een garnaaltje met kloppend hartje! Blijf voorlopig ook op 8 mei staan.. meten was wat moeilijk Door de dooierzak dus 20 oktober weten welke de termijn zeker!
1 t/m 15 Mei mama's 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 22 september zoef, intake vk en eerste echo mariahh, intake vk + eerste echo missm85, intake vk + eerste echo Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk Weer, echo in zkh lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 6 oktober DNM, termijn echo 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆[/QUOTE]
Ik moet zeggen dat ik nu wel officieel op de roze wolk zit hihi Durfde het een soort niet te geloven, maar toen ze het hartje liet horen kwam er toch een traantje tevoorschijn. Geloof het nu wel! Als ik tijd had was ik gelijk door naar de winkels gereden voor een leuk mustje oid
1 t/m 15 Mei mama's 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 22 september zoef, intake vk en eerste echo mariahh, intake vk + eerste echo missm85, intake vk + eerste echo Wblond, intake vk + eerste echo 23 september Eline83, intake vk + eerste echo 28 september Jennifer1986, echo en intak vk Weer, echo in zkh lallie4, echo in zkh 29 september koali, intake vk Anja1986, 8 weken echo 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 5 oktober Alva, termijn echo 6 oktober DNM, termijn echo 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆
Hallo dames Gefeliciteerd iedereen. Ik ben 7 mei uitgerekend van mijn 4 de kindje Ik ben 34 jaar Mijn eerste 3 kinderen zijn op de natuurlijke manier gemaakt Maar ik heb mijn in mijn eerste huwelijk laten stereliceren daarom moet dit kleine wondertje via IVF. In mei van dit jaar heb ik mijn eerste terugplaatsing gehad en eind juni had ik mijn eerste mk In aug heb ik mijn tweede terugplaatsing gehad en ik ben nu 7 weken zwanger Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste zwangerschaps echo in het ziekenhuis Spannend allemaal Maar ik voel mijn beter dan de vorige keer Wel zwangerschaps kwaaltjes zo als zere borsten Liefs roelien
Gefeliciteerd meiden met een goede echo!! Word er helemaal blij van!😄 En een tweeling! Wat speciaal zeg! Fijne avond!
Gefeliciteerd Mariahh & Roelien! Wat heerlijk toch, al die goede echo's! Het zijn onze eerste kindjes inderdaad, dus hebben onze handen helemaal vrij voor het tweetal. Dat scheelt denk ik wel! Slaap lekker allemaal! 😴
Super! Zoveel goed nieuws vandaag! Gefeliciteerd alle dames met een mooie echo. Ik moest ook wel huilen bij mijn goede echo. Maar van een roze wolk is helaas even geen sprake... Veel te misselijk voor.