1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maya78

Maya78 Lid

21 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Kolibri,

Gefeliciteerd!!! Die misselijkheid is vreselijk he? Ik heb medicijnen gevraagd en gekregen. Is dat nog een optie voor jou?
    Ze slaan niet bij iedereen aan werd erbij gezegd, maar ik vind het wel het proberen waard. Ik heb zetpillen, Emesafene.
    En ik heb ontdekt wat goed valt: boterhammen met geitenkaas. Don't know why 😋😆 Ik eet me er suf aan
    Sterkte iig! Ik leef met je mee 😏
    Grtz

2. Alva

Alva Niet meer actief

Ik gebruik ook emesafene, nu 2 per dag. Werkt aardig! Moet wel de hele dag door blijven eten en drinken (liefst spa rood). Hoop dat het snel voorbij trekt.

3. roelien81

roelien81 Actief lid

9 nov 2014
    106
    0
    0
    wolvega
    Ik ben nu niet misselijk en bij mijn 3 dochters ook nog nooit.
    Het lijkt mij ook helemaal niks om misselijk te zijn.

Blij dat er wel medicijnen voor zijn voor vrouwen die wel misselijk zijn

Prettig dag allemaal

Liefs Roelien

4. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eline, heel veel succes vandaag met de echo!!!!
    Hier ook misselijk bleh. Hopelijk gaat het snel voorbij....

5. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Eline succes vandaag bij de echo!!

6. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eline, weet je al iets???? Of ben je nog niet naar de echo geweest????
    Ik heb zo'n zin in frietjes vandaag met een frikadel speciaal... Hmmmm....
    Ga zo maar eens naar de frituur. Ml is werken tot 12 dus mag mezelf ff verwennen hihi.

7. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb hier al lang niks meer laten horen. Ik heb vandaag de echo gehad bij de verloskundige, maar het was nog niet helemaal waar ik op hoopte. Er was nog geen hartje. Het beeld paste bij een zwangerschap van 6 weken, maar ik was al teruggezet bij het echobureau. Nu nog verder terug! Dat is bijna onmogelijk. Ze had het er wel over dat soms bevruchte eitjes in een soort vriesstand zitten, dat ze dan niet groeien. Dat weten ze vanuit de ivf-onderzoeken. Misschien dat het bij deze ook nog het geval is. Later ei, later ingenesteld, vriesstand. Dus nu weet ik eigenlijk nog niks. Over 2 weken weer afspraak bij de verloskundige, maar denk dat ik volgende nog een afspraak maak bij het echobureau.

8. Alva

Alva Niet meer actief

He bah Eline, inderdaad niet waar je op hoopt. En erg onzeker, 2 x terug gezet worden :(
    Ik hoop voor je dat alles goed komt, sterkte de komende 2 weken ! X

9. Alva

Alva Niet meer actief

We hebben het net aan de kids verteld, en gefilmd ;) de oudste (meisje, 7jr) was erg verbaasd en blij, ze praat continue tegen mijn buik, bedenkt namen en knuffelt extra veel want dan knuffelt ze de baby ook 😍
    Middelste (jongen, 5) reageerde heel rustig of we dan ook eens gaan trouwen 😁
    Jongste (meisje 3) wist alles al haha

10. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh alva kan je dat filmpje niet even delen :)

11. Alva

Alva Niet meer actief

Dan zal ik eerst een beeld stabilisator er overheen moeten doen, ik stond zo te trillen 😊

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hihi leuk dat je het gefilmd hebt alva!

Onze dochter was gisteren ook mee bijna 2 j 10 m
    Zegt ze tegen de vk kijk dokter dat is mijn broertje!
    Zal een grote teleur stelling worden als het een meisje blijkt te zijn..

Eline wat balen die onzekerheid! Hopelijk pakt het goed uit!

Ik lijk net een puber. . Zit onder de puisten :(

13. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat veel positieve echo's! Word ik erg blij van.

Ik gebruik sinds een paar dagen emesafene (moest wel iets proberen, omdat ik afgelopen weekend alleen maar op de bank heb gelegen van de misselijkheid). Gebruik er 1 savonds voor het naar bed gaan en smorgens bij het ontbijt, moet zeggen dat het redelijk gaat, maar voel mij daardoor wel afwezig, beetje duf.
    Ik heb het eind vorige week aan mijn beste vriendin verteld, mevrouw wou binnenkort high tea doen. Tjsah, daar heb ik op het moment weinig zin in, moe en het eten smaakt me niet helemaal. Dus ik heb het haar verteld en ze was erg blij.
    Gisteren aan onze beide ouders verteld. Mijn schoonouders waren erg blij, maar gingen al snel over op de orde van de dag, wij denken dat ze inderdaad erg blij zijn, maar dit wordt hun (volgens ons) 40e kleinkind. Veel van hun kleinkinderen hebben zelf al kinder(en). Mijn ouders moesten zelfs een traantje wegpinken, die zijn erg blij met hun eerste kleinkind op komst. Ben erg blij dat ze het nu weten, als er dan wat is, kan ik open boek spelen.
    Ben sws altijd al een open boek, ik vertel heel veel altijd, maar nu dus even mijn mond houden. Met mijn werk moet ik met bepaalde dingen rekening houden, dus heb het vandaag een (zwangere) collega verteld en nog een collega die fulltime werkt, waar ik dus elke dag op terug kan vallen als ik iets niet mag doen. Tis bij ons op het werk echt een babyboom. Veel net een kindje, zwanger of bezig om zwanger te worden (krijg je met een vrouwenberoep).

14. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook al! Heb altijd al last van hormonale acne. Men zegt altijd tegen mij: enige oplossing is of aan de pil of zwanger worden. Nu ben ik zwanger en ze blijven maar komen. De acne is wel erger de laatste tijd

15. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit ook onder de puistjes.... Pfff. Op mijn gezicht, op mijn borst, op mijn kont en benen hihi.
    Ooh eline, wat rot zeg. Hoop dat het allemaal goed komt.

16. Alva

Alva Niet meer actief

1992M: 40e 😨 dat worden drukke oppas dagen. Heeft je man zoveel broers en zussen??

17. Maya78

Maya78 Lid

21 sep 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Eline, wat spannend!!!! Ik ga voor je duimen!!!
    🍀🍀🍀🍀

18. Eline83

Eline83 Actief lid

14 feb 2014
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je allemaal voor de lieve woorden.
    Zojuist mijn laatste test gebruikt. De teststreep kwam meteen opzetten, nog voordat de hele test gevuld was. Ik weet dat het niks zegt, maar is wel even goed voor mijn gevoel.

@puistjes, toevallig heb ik gister een kleintje onder mijn onderlip weggehaald. Dat is alles.

19. j010

j010 Bekend lid

27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    @eline, idd spannend. Ook ik zal voor je duimen!! Hopelijk snel goed nieuws

20. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja, hij heeft 9 broers/zussen. Maar mijn schoonmoeder heeft de leeftijd niet om nog standaard oppasdagen te hebben, ze moet rustig aan doen. Volgens mij heeft ze ook nog nooit standaard oppasdagen gehad, ze past wel af en toe op, maar niet elke week een standaard dag.

Deel Deze Pagina