Is er ook een FB groep van mei mama's? Ik zit niet vaak op het forum en daarom vind ik FB makkelijker... Hier overigens alles goed! Vrijdag een vroege echo bij de gyn gehad, en een ini minie klein kloppend hartje gezien! Over twee weken weer een echo bij de gyn en intake bij de vk met echo!
Ik kon niets vinden, dus heb even een groep aangemaakt, voor wie wil kan lid worden, lijkt me hartstikke leuk! Zwanger - Mama's mei 2016 op Facebook. Tot daar!
Er is al een hele leuke groep op Facebook, het lijkt me leuk als je ook komt ketsen. Het is een geheime groep omdat de meesten het nieuws nog niet wereldkundig hebben gemaakt. Anders zien al je fb vrienden dat je lid bent van die groep. Ik zal even iemand vragen om jou een berichtje te sturen. Groetjes
Er is al een FB groep aangemaakt, maar ik weet niet hoe en waar want ik heb geen FB. Ik heb donderdag mijn echo en ben zo nerveus. Ik heb amper zwangerschapssymptonen, dus heb het idee dat het niet goed zit. Elke dag zo misselijk zijn lijkt mij ook niets, maar dat zou als een soort van bevestiging voelen. Dames met vandaag de echo, veel succes!
Wanneer is de zwangerschapsmisselijkheid meestal op zijn ergst? Ik heb nl het idee dat het heel langzaam wat minder aan het worden is, maar het zou ook kunnen dat ik er gewoon aan gewend raak ik wil ook niet te vroeg juichen.
Jennifer, Weer en Lallie, heel veel succes bij jullie echo's vandaag. Ik hoop dat jullie frutsels mooi in beeld komen!
Wat attent!! Ik had mn echo echter een week verschoven en heb vorige week een prachtige echo gehad!! Volgende week weer een Jennifer en lallie: namens mij ook veel succes en plezier!
9 weken dansje Iedereen met echo's... succes vandaag ! De meeste misselijkheid duurt van 6 tot 14 weken. Het begon bij mij ook precies met 6 weken, verschilt nu erg per dag hoe misselijk is ben. Ik ga uit van 16 weken en dan wil ik mij weer normaal voelen graag Het zou natuurlijk kunnen dat het nu al minder word, was bij mijn zoontje ook al voor de 12 weken zo goed als weg.
@Weer, stuur mij in een privé bericht even je facebook naam, dan maak ik je eerst vriend op mijn eigen FB en kan ik je aanmelden in de groep!! Het is daar echt heel leuk!!!
Ik heb me net op de groep aangemeld maar is dat een andere groep die van jou? Die van de link op d vorige pagina? Anders snap ik er weinig meer van hihi
1 t/m 15 Mei mama's 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 28 september Jennifer1986, echo en intak vk Weer, echo in zkh lallie4, echo in zkh 29 september koali, echo, bij goede uitkomst ook intake vk Anja1986, 8 weken echo DNM, echo op eigen kosten 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 5 oktober Alva, termijn echo 6 oktober DNM, termijn echo 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo 1992M, intake vk + 10 weken echo 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆
Jeeeej me echo zag d'r goed uit. Ben 2dagen vooruit gezet. Zo opgelucht over 2weken mag k weer en dan een uitgebreide echo
Als ik dan jouw onderschrift zie koali vind k t weer oneerlijk. . Zal morgen aan je denken meid, je frumm moet goed groeien!!!
Lekker van je moment genieten hoor je hebt zelf ook genoeg meegemaakt, het is je van harte gegund! Ik hoop morgen met hetzelfde goede nieuws te komen.
@lallie wat fijn dat de echo goed was @Koali ik hoop dat je morgen een mooie goede echo hebt! Ik zie dat ik niet meer op het lijstje sta.. ik zal mezelf weer eventjes toevoegen