Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Gek idee is het. Het is gewoon gestopt met ontwikkelen. Na een jaar proberen zwanger en toch niets.....is wel even heftig. Succes allemaal en een hele fijne zwangerschap gewenst!!
Sterkte marlo... Een flinke domper! Hopelijk komt de miskraam snel zelf op gang.. Raar idd, dat het zomaar kan stoppen met ontwikkelen. Voor alle meiden die bij de Facebook groep wilden, gelukt..??
Oh en hier begint de misselijkheid ook iets af te nemen hoor.. Kan gerust eerder dan die 16 weken maar kan ook tijdelijk zijn en na een paar dagen weer terug komen.
Marlo heel veel sterkte, nou heb ikzelf natuurlijk ons meisje verloren met 15,5w k was wat verder maar het is al je kindje!!!! En dat is zoooo welkom. K wil je super veel sterkte wensen!!!!!en een dikke knuff geveb
Hè Marlo sterkte Dames die vandaag mogen succes! Hier eindelijk vrij na 6 dagen gewerkt te hebben ben helemaal gesloopt Morgen mag ons meisje voor het eerst naar de peuterspeelzaal. . Zal wel even een emo momentje worden
Spannend Mariahh ! Ook voor jou Zo, ik heb het net aan de directeur verteld. Die viel zowat van zijn stoel... dus de belangrijke mensen weten het nu binnen het bedrijf. Directe collega, manager en directeur. Nu nog de rest... heb eigenlijk niet zo'n zin om te trakteren dus ik denk dat ik het maar gewoon tijdens de lunch eruit gooi ? Is dat heel asociaal Ze vroegen wel of ik plannen had om minder te gaan werken, die heb ik eigenlijk wel maar durf ik nog niet op tafel te gooien. Eerst nog maar even rekenen en bekijken.
Alva ik heb geboorte koekjes gehaald bij de hema niet duur.. zijn een soort liga koeken met muisjes die gooi ik volgende week op een schaal en zet ik tijdens de vergadering op tafel zo hoef ik niks te zeggen en is het voor iedereen duidelijk 😅
30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Koali, 27 jaar, 2e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 29 september koali, echo, bij goede uitkomst ook intake vk Anja1986, 8 weken echo DNM, echo op eigen kosten 30 september saffira29, intake + echo Vk j010, intake vk en echo vk 5 oktober Alva, termijn echo DitBenIk, echo 6 oktober DNM, termijn echo 10 oktober DitBenIk, termijn echo + intake vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆
Marlo, heel veel sterkte! 😞 Dikke kus! Hier alweer in de zenuwen. Die echo's blijven toch spannend! 😖 Andere dames vandaag, succes!! 😘 Hoelaat mogen jullie? Ik om 14:00! 🙈
Ik doe een post-HBO opleiding en vorige week heb ik het aan mijn docent en mijn medestudenten verteld. Mijn hemel, wat een vertoning. Ik moest echt keihard janken! Geen idee waarom. Maar toen ik zei dat het me zeker niet zou lukken om het nog langer verborgen te houden, begreep iedereen wat ik bedoelde Achteraf ben ik wel opgelucht. Wel raar is dat verder nog niemand van de familie het weet, zelfs mijn kinderen niet. Maarja... Studiegenoten staan vergenoeg van me af om het zorgeloos aan te kunnen vertellen. Ik weet nog steeds niet wat het juiste moment is om het Aan familie te vertellen. Ik vind dat toch wel erg spannend. Ik denk dat ik de termijnecho, of zelfs de combinatietest nog even afwacht.
Marlo, balen zeg, heel veel sterkte. Koali (en volgens mij stonden er nog meer meiden op voor de echo) succes met de echo vandaag!
Leuke tip Mariah als alles goed blijft gaat ga k ook tracteren maar denk dat k dat pas over week of 7 doe. Dan wil k t me familie pas vertellen
Pff ben in huilen uitgebarsten alles was gewoon GOED. Ik ben minder ver dan in de eerste instantie gedacht. Scheelt 4 dagen. Alles was goed gegroeid en het hartje klopte heel sterk. Pff, ben zooooo blij!!
Oh Koali, wat een super fijn nieuws!!! Ja dan komt alle spanning eruit, gewoon laten gaan *let it go, let it gooo* Gefeliciteerd!!!
SUPER KOALI!!!!! Heel blij voor je! Het is nu ook onderhand wel eens klaar met de missers vind ik! Morgen mag ik zelf weer kijken! Spannend!!