1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meris, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook de combinatie test doen. Gewoon voor de zekerheid. Als het een verhoogd risico is gaan we verder met onderzoeken. Het klinkt misschien hard, maar we hebben besloten dat we geen kind willen met down. Ik hoop niet dat jullie boos op me zijn omdat ik dit nu gezegd heb.... Maar het is natuurlijk onze keus. Ik heb zware reuma, en dat kan ik er dus niet bij hebben...

2. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij gaan de combinatietest niet doen. We willen sowieso het niet weg laten halen en daarbij is voor de geboorte nog niets zeker. Ken een stel die heeft het wel gedaan en hadden wel kans op een afwijking, vervolgens ziekenhuis in en ziekenhuis uit, continu onzeker en niet van haar zwangerschap kunnen genieten. Vervolgens is het kindje gezond ter wereld gekomen. Tis maar 1 voorbeeld, maar ik wil die onzekerheid niet. Ook al mankeert het kindje iets, wij willen ervoor gaan. En als je het toch niet weg laat halen, je kunt van te voren toch niets regelen of iets. En dan is het altijd nog maar de vraag in welke mate..... Nee, wij doen de test niet. Wil niet zeggen dat ik iedereen die hem wel doet, veroordeel. Nee, ik vind dat dit een keuze is die iedereen voor zichzelf moet maken.

Voel mij vandaag voor het eerst eens weer nuttig. De griep is bijna over en van mijn misselijkheid heb ik vandaag ook weinig last. Het huishouden maar weer voorzichtig opgepakt, was weggewerkt en wc&badkamer schoongemaakt (is al minstens 4 weken niet gebeurd :O ) en nu even lekker op de bank, ben bang dat ik te snel weer te veel doe, haha.

3. Alva

Alva Niet meer actief

Ik moet zeggen dat nu ik het kindje heb zien rondspringen ik mij ook niet kan voorstellen de zwangerschap af te (moeten) breken..

Net de termijnecho gehad en 4 dagen vooruit gezet :D
    Stiekem wel leuk 4 dagen cadeau, maar ik heb een vrij zeker beeld van de eisprong. Ik vraag me dan af waar die 4 dagen vandaan komen. Misschien gewoon een snelle baby? Vroege innesteling?

Het is nu 28 april geworden :D baby lag heerlijk te zwaaien en draaien 😍

4. Alva

Alva Niet meer actief

En ik wilde nog wel mijn 10 weken dansje doen... nou 10+4 dan 💃💃🙆🙅

5. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Proficiat alva!!!' Super! 😘 ❤

6. 1992M

1992M Actief lid

7 sep 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh, wat heerlijk Alva! (jij altijd met je ..wekendansjes :D moet zeggen dat elke vrijdag er bij mij weer een week bijopgeteld word, ik ook wel weer blij ben).
    Ik heb werkelijkwaar geen idee hoe dat zit met die 4 dagen die je opeens vooruit gezet bent. Dacht ook altijd dat het 'tellen' begon bij de eisprong, maar die begint dus bij de menstruatie, kwam ik pas achter toen ik zwanger was, haha.

7. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Jennifer1986 daar hoef je niet schuldig over te voelen! Het is ieder zn keuze. Ik moet eerlijk zijn dat ik het ook af zou breken. Iedereen heeft zijn of haar redenen hiervoor om het al dan niet te doen.

@Alva dat vraag ik mij ook altijd af. Volgens mijn berekeningen moest ik echt in de laatste week van april uitgerekend zijn maar ze blijven zeggen1 mei. Geen idee hoe dat zoveel kan verschillen. Misschien groeit ie gewoon snel of langzaam. Late innesteling wie zal t zeggen. Eerst liepen we gelijk maar nu niet meer dan :) maar ik heb mijn termijn echo nog niet gehad.

8. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is best fijn, vier dagen cadeau!
    Ik wil het zelf graag op 8 mei houden. Lijkt me heel bijzonder om samen onze verjaardagen te kunnen vieren.

9. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel.. Ik ben dus niet de enige.
    Geeft me toch een gevoel dat ik niet alleen ben.

10. Alva

Alva Niet meer actief

Mijn zoon is van 10 april. Dus ik ga liever een week overtijd :) zeg ik nu haha straks niet meer..

Ze zeiden meer dan 3 dagen wordt gecorrigeerd, dus als de baby op 10+3 werd geschat bleef het 2 mei. Heel bijzonder.

Dansjes: Hihi ja ik vind dat elke week weer een mijlpaal. Gelijk mijn 3 apps lezen hoe groot de baby nu is en wat er gebeurd..

11. Missm85

Missm85 Lid

27 aug 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alva! Leuk vind ik je dansjes, ik zet ze zelf ook iedere week trouw op de FBgroep neer ;)

Ik heb al een aantal dagen heeeeel licht roze slijmverlies in de ochtend. Maakte me toch een beetje zorgen. Gelukkig mocht ik voor m'n eigen gemoedstoestand een echo laten maken. Kloppend hartje gezien en termijn klopte perfect. Voor nu dus lekker verder genieten, alles ziet er goed uit 😄😍

12. Alva

Alva Niet meer actief

Tadaaaa onze smurf

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mooie echo Alva! Vrijdag mag ik ook met 10,4 dus dit is wel een leuk voorproefje ☺️

14. Alva

Alva Niet meer actief

Oh leuk !! Ik vond het al een echt mini mensje. Armpjes en beentjes zwaaide heen en weer.

Alleen de darmpjes lagen nog buiten de buik en die moeten de volgende echo naar binnen zijn. Had mijn zoon ook en die is helemaal gezond.. toch ga je dan thuis weer zitten malen.. mag over 2 weken weer gelukkig.

15. Alva

Alva Niet meer actief

Oh leuk !! Ik vond het al een echt mini mensje. Armpjes en beentjes zwaaide heen en weer.

Alleen de darmpjes lagen nog buiten de buik en die moeten de volgende echo naar binnen zijn. Had mijn zoon ook en die is helemaal gezond.. toch ga je dan thuis weer zitten malen.. mag over 2 weken weer gelukkig.

16. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh spannend. Maar dat kan normaal zijn dus rond deze termijn?

17. Elisah83

Elisah83 Actief lid

8 aug 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Leuk Alva !

18. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Oh dat wist ik ook niet.. Is dat idd normaal ja? (Van die darmen)
    Ik moet 21 oktober pas weer.
    Begin er eindelijk wat meer zin in te krijgen omdat ik me niet meer de hele dag ellendig voel.
    Vandaag 14 km gefietst zelfs met m'n jongste dochter.
    Daarna wel pijn in m'n kont zeg! :p

19. Jennifer1986

Jennifer1986 Actief lid

3 jun 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie echo zeg!!!! Super! 😘 ❤

20. Alva

Alva Niet meer actief

Saffira: Wat goed! En fijn dat je je beter voelt.
    Van die zere kont kan ik me goed voorstellen :D

Elisah: Ja wat bijzonder he dat terug en vooruit zetten. Ik snap wel dat ze niet allemaal even snel groeien, maar toch blijft het bijzonder zoveel verschil.

Deel Deze Pagina