DNM: Een goed begin van de vakantie, geniet ervan !! Ukkie: Welkom !! Wat een verschil zeg van 3 weken. Fijn!
Pff voelde me zo ellendig vandaag: hoofdpijn, duizelig, kon m'n zichtbare scherp stellen. Naar de dokter geweest en die dacht migraine aanval. Medicijnen worden zo bezorgd. Zo ellendig heb ik me met m'n ergste kater ooit niet eens gevoeld. Lekker midden op straat staan overgeven ook, erg fijn...moet de rest vd week thuis blijven. Getverderrie...
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 6 oktober DNM, termijn echo 10 oktober DitBenIk, termijn echo + intake vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo Elisah83, intake vk 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho 28 oktober j010, termijn echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆
Mijn zkh gaat waarschijnlijk weg 😠 en dus ook de verloskamers... Kan ik nog verder gaan rijden straks..
Welkom ukkie!! En wat een cadeautje zeg.. 3 weken verder dan gedacht! Lelietje, ik hoop dat je je heel snel beter voelt! Het klinkt ontzettend vervelend... Bleh. Niet leuk..
Sorry ben erg afwezig geweest ben erg beroerd! Morgen krijg ik van de huisarts medicatie tegen de misselijkheid en word mijn urine gecontroleerd op blaasontsteking zit dus ook al de hele week thuis Als klap op de vuurpijl doet mijn werk ook nog eens moeilijk omdat ik geen zwangerschap verklaring krijg die krijg ik pas met 16 weken
Wat zitten we toch met zn allen in de lappenmand Snel hopen op betere tijden! Ontdekte net groene afscheiding bij het afvegen. Bij verkoudheid weet ik bijvoorbeeld als de heldere snot (sorry) veranderd in groene snot, dat je verkoudheid dan omslaat in een griep of ontsteking. Ik dus op internet kijken, maar is wel belangrijk dat ik contact op neem met de huisarts, tkan bijv eileiderontsteking of bekkenontsteking ofzo zijn. Heb ook een cyste aan de eierstok kwamen we paar weken geleden achter, dus neem morgen sws even contact op met de huisarts. Pfff, tzit ook ff niet mee...
Heeft iemand nog wat van Eline vernomen ze zog toch gister een echo krijgen? Miss klets ze mee op fb? Hier gelukkig z'n gangetje niet echt misselijk. Ukkie welkom!
Ja helaas heeft zij geen goede echo gehad.. Zij heeft nu medicatie gekregen om het zsm mogelijk weer "schoon" te krijgen. Zielig... Ze waren ook al weer een tijdje bezig voor een 3e begreep ik.
ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid droevige berichten deze maand. Ik word er ook beetje onzeker van nu
Jeetje wat een heftige berichten allemaal...Ben gewoon super zenuwachtig en onzeker voor mijn echo van vrijdag...
Ow wat rot zeg, ze hebben natuurlijk ook al heel wat achter de rug. Kippetje komt vast goed. Hier nog 4 dagen voor DE echo. Hoop zo dat t goed zit. Bij me vorige zwangerschap ZDF alles er in t begin ook goed uit. Dus vertrouwen heb k pas na de bevestiging
Dankjewel dames. He wat een nare berichten zeg sterkte meiden het blijft spannend tot het getrappel begint vind ik. 1992 goed dat je even contact opneemt! Mariah naar van je werk! En hopelijk met medicatie snel beter! Hier ook aardig misselijk Door de dag heen gelukkig minder erg dan bij de andere twee kan nog aardig functioneren ik leef met de misselijke dames mee! Zou ik op de lijst mogen? Uitgerekend 1 mei volgende controle 3 november helaas geen echo s meer omdat ik gelijk de termijn echo al heb gehad.
Ik snap dat sommige hier onzeker van worden maar het moet een keer ophouden toch? En er zitten best veel leden in deze groep, des te meer kans op miskramen. Hoewel het mij ook veel leek hoor.. Op de 1 of andere rare manier maakt het mij niet angstig. Als het misgaat dan gaat het mis, tuurlijk zou ik het jammer vinden maar ik heb me er bij neergelegd dat ik het toch niet kan tegenhouden. Ik hoop er gewoon het beste van.. Ukkie, ik zit op m'n tel anders had ik je wel even toegevoegd maar je kan het ook zelf doen. Tekst kopiëren en dan begin en eind
Thanks voor jullie meelevende berichtjes! Dat doet me goed, gek eigenlijk hè Voel me vandaag beter dan gisteren maar ben m'n bed nog niet uitgekomen. Als ik m'n hoofd beweeg of inspan doet ie nog zeer. Heb voorzichtig n broodje gegeten in de hoop dat ik t binnenhou. Wilde eigenlijk dit weekend voor t eerst gaan shoppen. Alvast een zewangerschapsjeans kopen ofzo en olie of crème voor m'n buik. Het is echt helemaal nog niet zo ver, zie nog niks eigenlijk...maar gewoon leuk
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei mappie, 36 jaar, 4e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 10 oktober DitBenIk, termijn echo + intake vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo Elisah83, intake vk 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho 28 oktober j010, termijn echo 3 november ukkie89, controle vk ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆