Klopt de lijst zo een beetje? Volgens mij wel.. Misschien kunnen we hem over een paar weken wat opschonen.. Sommige mensen zie ik niet meer in dit topic en sommige helemaal niet meer op het hele forum. Whoop whoop 11 weken dansje... gek ineens een paar dagen overslaan.
Mariahh: Wat vervelend dat jij je ook al zo beroerd voelt.. en dan dat je werk moeilijk doet !! Wat is dat nou voor raars
Grappig om te zien dat er dames op 11 weken zitten en ook op bijna 9 weken (zoals mijzelf). kan ik altijd beetje bij jullie afkijken.
Ik ben hier eigenlijk illegaal ja. Ik dacht dat ik 2 mei was uitgerekend maar ik ben vooruit gezet. Vind het ook weer zowat om ineens naar april te gaan. De meeste van begin mei zullen wel in april bevallen tenslotte. Ik zie in een ander topic dat bij Smurfin bij de termijnecho het hartje niet meer klopte
Aawh jeetje joh.. ... wat heftig ook zeker als je een hartje hebt zien kloppen. Maakt me toch ook wel weer onzeker.
Wat een nare verhalen lees ik hier.... Word er echt verdrietig 😢 van. Nu word ik toch wel zenuwachtig voor dinsdag, dan heb ik mijn volgende echo. Mijn 10/11 weken echo. Ik heb vandaag zwangerschaps Bh's gekocht. Die zitten heerlijk. Mijn borsten zijn namelijk al meer dan een cupmaat gegroeid! Echt niet normaal! En ook al best een buikje. Maar dit weekend in Maastricht gaan winkelen voor andere broeken hihi. Hoe zit het bij jullie?? 😚
Zit nu aan de gember tabletten en het lijkt iets beter te gaan .. het weekend nog aansterken en dan hoop ik er maandag weer te zijn moet volgende week 2.5 dagen werken en dan lekker een weekje vrij dus het is te overzien. Hier ook grote borsten! Ze ploffen nu echt mijn bh uit dus mag ook nieuwe aan gaan schaffen. Buikje is nog plat maar ben dan ook 1.5 kg kwijt ipv erbij
Ik denk dat het onzeker blijft totdat we gezonde baby's in onze armen hebben. Maar dat we er wel vanuit moeten gaan dat we straks allemaal gezonde baby's hebben. Positief blijven we 😃 Ik heb vandaag voor het eerst een positiebroek aan. Heerlijk!! Heb een mini buikje dus de gewone broeken gingen nog net maar zaten eind vd dag niet meer lekker. Moest net de knoop open hihi Zal eens kijken of ik een foto kan maken.
Hier vandaag de NIPT test gehad in het VUMC. Ook nog even gekeken met de echo, onze mini was goed gegroeid en ook nu komt de uitgerekende datum uit op 1 mei, zal het zo op de lijst wel even aanpassen. Nu 2 a 3 weken wachten op de uitslag, worden weer onrustige weken, ook al weet ik dat de kans dat het goed is veel groter is dan de kans dat het weer mis is. Omdat dit puur op medische gronden gedaan wordt en in studieverband wordt er met de NIPT test niet gekeken naar het geslacht, wordt dus toch wachten op de echo. We hebben het vanavond ook aan de kinderen verteld, ze kregen ijs met slagroom en geboortemuisjes als toetje. Onze dochter van 5 zei meteen "hè, geboortemuisjes, krijgen we een baby ofzo?" Ze waren heel enthousiast, maar ze zeiden ook meteen: als deze baby ook dood gaat dan kunnen we haar bij S* begraven... Weet iemand hoe ik me aan kan melden bij de facebookgroep? Durfde hier eerder nog niet op, maar probeer er toch maar vertrouwen in te hebben dat het goed zit.
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Eline83, 32 jaar, 3e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 10 oktober DitBenIk, termijn echo + intake vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo Elisah83, intake vk 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho 28 oktober j010, termijn echo 3 november ukkie89, controle vk ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆
nipt is vanwege eerder kindje met chromosoomafwijking, eind mei hebben we daarom met 15 weken de zwangerschap af laten breken. Je mag dan bij een volgende zwangerschap meteen voor de nipt zonder vooraf de combinatietest.
Hallo dames. Saffira had het al verteld. Helaas heb ik een MA. Waarschijnlijk was het vruchtje al vroeg afgestorven. Heb nu tabletten om het af te laten komen. Ik ben er vrij nuchter onder. Het heeft gewoon niet goed gezeten, nu hoeven we zelf niet de keuze te maken. Iedereen goede zwangerschappen toegewenst en mooie baby's in 2016. Dit is mijn laatste bericht hier. Oh Mappie vraag anders aan Saffira om je toe te voegen op Facebook. Ik weet niet hoe dat moet. Groetjes Eline
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 10 oktober DitBenIk, termijn echo + intake vk 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo Elisah83, intake vk 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho 28 oktober j010, termijn echo 3 november ukkie89, controle vk ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆ Eline83⭐️
Sterkte Eline knap hoe je erin staat. Ik wens je alle goeds voor de toekomst en hoop dat je zodra je er weer aan toe bent een mooie nieuwe positieve test in handen mag hebben. Dikke knuffel
Hoop dat je het niet erg vond Eline, maar ze leefde zo met je mee.. Ondanks dat je er nuchter in staat, veel sterkte meid. Hoop dat je nog eens laat horen of jullie toch nog voor een 3e zijn gegaan. Het is je gegund iig! Knuff Mappie, ik kan het proberen. Dan moet je me even een pb sturen met je naam. Dan voeg ik je toe. Of jij mij.. Net wat je wil. Dan kan ik je toevoegen aan de geheime groep.