Meide even een ego berichtje, maar wordt echt gek vd zenuwen hier. Morgen wordt er gekeken naar r hoofdje van onze babe, aangezien ons meisje een open schedeltje had. Ik ben zo nerveus. Hoop zooo dat t nu goed mag gaan. Merk ook gewoon dat k stik Sacho om alles doet.
Succes lallie! Hopelijk goed nieuws morgen! Hier 10 weken vandaag over een week de termijn echo en als die goed is gaan we een geslachtsbepaling plannen voor +- 15/16 weken spannend!! Heb nog totaal geen voorgevoel dus ben benieuwd! Helaas nog steeds erg misselijk en futloos. . Verlang ernaar om gewoon weet energie te hebben en dingen te kunnen ondernemen.. Morgen weer proberen te werken
Lallie: wat spannend, sterkte voor morgen !! Angelsound: Ik heb destijd alleen maar mijn eigen hartslag en darmen kunnen vinden dusbij sla hem over dit keer 😊
Weer, Nee die is niet aangekomen. Als je me even een vriendschapsverzoek stuurt kan ik je toevoegen en dan verwijder je me daarna gewoon weer. Ik zit alleen op m'n tel op Facebook en dan geeft hij berichten van vreemde niet altijd door Kippetje, ik heb je mail net beantwoord! Lallie: is de kans niet heel klein dat zoiets nog een keer gebeurd? Desondanks kan ik me je angst wel voorstellen, nog 1 nachtje slapen en dan heb je duidelijkheid! We duimen allemaal voor je denk ik.. Heel veel succes!
Bedankt lieve meiden, de kans is met de hoge dosis folium 1-2% dus idd niet zo hoog, maar een klein stemmetje zegt steeds, je zal t maar wezen :S. Gister wel wat leuke foto's van me mannetje gemaakt met een roze en blauwe ballon. Waren even naar t strand gegaan. Als alles goed mag zijn sturen we de familie de foto.
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 6. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 Lelietje85, 1e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Kolibri, 3e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Klaasje82, 32 jaar, derde kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje 11. Mei Lallie4, 3e kindje , 26 jaar 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 22 jaar 14. Mei 15. Mei DitBenIk, 1e kindje, 28 jaar Afspraken: 12 oktober Anja1986, intake vk + 10 weken echo Lallie4 uitgebreide echo 1992M, intake vk + 10 weken echo Elisah83, intake vk 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho 28 oktober j010, termijn echo 3 november ukkie89, controle vk ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆ Eline83⭐️ Succes andere meiden die morgen ook een afspraak hebben!
Succes vandaag lallie! Bah vervelend die misselijkheid he hier ook nog steeds aanwezig hopelijk wordt het snel beter. angelsound heb ik ook toch wel fijn als je even ongerust ben maar kan ook juist voor paniek zorgen als je hartje even niet kunt vinden.
Saffira: oké ik heb je nu een vriendschapsverzoek verstuurd moet goed komen nu Lallie: heel veel succes!!! Ik vanmorgen ook weer misselijk maar het is te doen. Angelsound: heb m ook niet zozeer voor geruststelling (oké een beetje dan) maar vind t vooral zo leuk! Het maakt het echter, voelt als een soort van contact
Lieve meiden, haal mij maar van de lijst af.. het hartje is definitief gestopt. Ik wens jullie al het geluk toe, en een hele mooie zwangerschap!
Ditbenik, wat verdrietig Sterkte toegewenst! Heb vanmiddag de echo, en begin steeds zenuwachtiger te worden. Hoop dat de baby het gewoon goed doet. Volgens mijn moeder moet ik ook bloed laten afnemen, daar zie ik nog meeste tegenop. Ben zo anti-bloed, -naalden en -pijn. Ben al vaak door pijn flauw gevallen. Maar ben er voor de rest wel rustig onder, tis voor het goede doel en kan er gewoon niet onderuit, dus laat het maar over me heen komen
DitBenIk, heel erg veel sterkte toegewenst. Wat een verdrietig nieuws. De dames die vandaag voor een echo gaan, heel erg veel succes en plezier! 😘 ❤ Ik duim voor jullie, en in het bijzonder voor lallie! 😘
Heel veel sterkteditbenik zo verdrietig!!!! Wens je voor nu heel veel sterkte en voor de toekomst, gauw een goede zwangerschap!!