Ik durf nog niet zo goed iets te regelen qua kraamzorg en kinderopvang. Omdat ik bij me vorige zwangerschap alles moest afbellen. Als de echo Bij de combinatietest goed is ga k t pas doen. En als ze niet me uren willen geven waar k recht op heb bel ik gewoon een ander bedrijf
Kraamzorg heb ik al geregeld. Kinderopvang nog niet omdat ik er nog niet helemaal uit ben. Wil misschien andere uren gaan werken zodat ik geen bso meer nodig heb en dan twijfel ik om de baby op een kdv te doen of juist gastouder. Bij een kdv betaal ik tot 1830 maar ik haal ze 1530 op.. is ook weer zo zonde.
M'n zoontje gaat per t nieuwe jaar naar school en doe ik m idd ook naar gastouder om dezelfde reden. Ml is vaak 4u al thuis
Hier ook nog geen kraamzorg wacht de termijn echo volgende week nog even af. Wat fijn al die mooie echo's!
Ik ga ook pas de kraamzorg regelen na de echo. Bij ons moet je het voor de 16e week geregeld hebben. Dus heb nog even zijn jullie ook steeds meer moe? Pfieuw, hier is het de afgelopen week echt heel erg. En de kleine dreumes helpt er natuurlijk ook niet echt bij.
Nou begin juist nu eindelijk weer een beetje energie te krijgen. En ben ik nog wakker na 21.00 uur haha, is toch heel bijzonder. Wij hebben nu nog geen kinderen, maar ik vond het nu al zwaar.. poeh knap hoor als je ook nog voor een dreumesje moet zorgen.
Fijn die goede echo's! Wij mogen vrijdag weer gluren tijdens termijnecho en combinatietest. De kraamzorg heb ik al geregeld. Hetzelfde bureau als de vorige 2 keer. Ik hoop voor de derde keer dezelfde kraamhulp te krijgen. Bij dit bureau krijgen we een bon twv 75,- te besteden bij een 3D/4d echo, of voor een zangerschapscursus of bij een babywinkel te besteden. Wij gaan voor de echo. Toch weer mooi meegenomen!
Oh en nog steeds bekaf! Soms heb ik een paar goede avonden, maar meestal lig ik al om 20.00 uur te knikkebollen op de bank.
Super jennifer! Zo dat is fijn dat je er iets bij krijg bij de kraamzorg! Altijd leuk een gratis echo! Moe pff praat er niet van ben om 12 uur al bekaf lig hele avonden te slapen op de bank haha. net gebeld voor de 20 weken echo 14 december 😊
28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April taartje1611, 32 jaar, 2e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Elisa83, 31 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei meris, 35 jaar, 3e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien, 2e kindje 3. Mei Baboes, 38 jaar, 2e kindje thea, 30 jaar , 4e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje 5. Mei 6. Mei Saffira29, 31 jaar, 3e kindje Weer, 31 jaar, 2e kindje Klaasje, 32, 3e kindje Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje Kippetje88 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Gypsea, 2e kindje 9. Mei Koali, 27 jaar, tweede kindje jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje Lallie4, 3e kindje, 26jaar Lelietje85, 1e kindje, 30 jaar 11. Mei 12. Mei 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei 15. Mei Afspraken: 13 oktober Jennifer1986, termijn echo 19 oktober Alva, combinatietest 20 oktober DNM, 12 weken echo Korenbloem86, eerste echo Mariahh, termijn echo Koali, termijnecho Elisah83, vk termijn echo 23oktober Lallie4 12 weken echo Baboes combinatietest 28 oktober j010, termijn echo Lelietje85, controle (echo?) 30 oktober Lallie4, combinatietest 2 november 1992M, intake vk, controle 3 november ukkie89, controle vk Baboes, controle vk 1 december Lelietje85, 20 weken echo, geslachtsbepaling! 14 december ukkie89 20 weken echo 16 december Klaasje82 20 weken echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆ Eline83 ☆ Ditbenik ☆
Jeeeeeee 12 weken dansje 💃💃🙆🙅🙆 En nu pls snel van de misselijkheid af 😢😢
12 weken al, ik ben jaloers! met mijn misselijkheid ging het de laatste dagen iets beter en nu ben ik vanmorgen overmoedig geworden door niet meteen iets vasts te eten en nu ben ik weer misselijk bleeeeeehhhh
Herkenbaar! Soms zit er een dag bij dat ik bijna nergens last van heb. En dan denk ik gelijk: zo, nu zal het dan eindelijk minder gaan worden. En dan een dag later, BAM!
Hier ook nog altijd met ups en downs eet ook echt te weinig jullie ook? Ik eet op een dag ongeveer : 3 cracotte crackers met kaas/worst/jam net waar ik trek in heb Met geluk nog 1 boterham of broodje Fruit shake: 1 banaan 1 kiwi 5 aardbeien wat optimel en blenderen maar. Deze deel ik met mijn peuter en drink hier dus 1 glas van Voor de rest water thee of vitamine water.. Merk dat Door dit eet patroon mijn maag erg van slag is heb darmkrampen en mocht ik eindelijk eens denken oh lekker dat eet ik bijv. Pannenkoek knakworst oid dan heb ik na 2 happen weer zoon buikpijn Met dit eetpatroon de misselijkheid aardig onder controle mja erg gezond is het niet en zo ben ik nu al ruim 4 weken bezig Ben dan ook benieuwd wat ik weeg bij de vk volgende week
ik eet eigenlijk nog best veel (niet omdat ik er zin in heb, maar om de misselijkheid te onderdrukken) maar val nog steeds af. Hoewel, deze week was mn gewicht voor het eerst stabiel gebleven. Gaat dus blijkbaar de goede kant op. 's ochtends 2 crackers en een beker optimel 's middags warme maaltijd maar daar krijg ik niet zo veel van op (werk in Duitsland, vandaar de warme maaltijd ) 's avonds soep met een broodje bijvoorbeeld tussendoor eet ik overdag nog: een banaan een pakje sultana een stuk ontbijtkoek qua drinken alleen maar water en groene thee of kamillethee. en juist hierdoor val ik denk ik nog af. Geen alcohol en limonade scheelt veel!
Ik eet weer normaal want de misselijkheid is al 2 weken weg. Ik voel me wel "anders" en kan niet zo genieten van eten zoals ik hiervoor deed maar ben "nog" niets aangekomen. Zijn er al dames die aangekomen zijn.? Ik weet helemaal niet meer hoe dat bij Noa der zwangerschap ging.. Of je al snel aankomt.. Voor de dames die nog misselijk zijn: veel sterkte en hopelijk is het echt snel over!! Lelietje: je eet wel gezond.. Het mag natuurlijk veel meer zijn, maar beter iets dan niets. Volgens mij is het niet erg voor de kleine, zo lang je niet uitdroogt.. Zo'n kleintje pakt toch wat hij nodig heeft van je.
Heel herkenbaar die overmoedigheid😑 hier valt het in de ochtend nog mee maar in de loop van de dag wordt het steeds erger vooral rond het avond eten en daarna ben ik zo misselijk😣 ik eet ook best veel om maar niet misselijk te worden niet omdat ik er zin in heb. Was bij 10 weken nog niets aangekomen heb al wel een klein buikje. nog even volhouden meiden over een paar weken zijn we het allemaal weer vergeten😌
Ik ben al 1kg aangekomen. Misselijkheid gaat, maar ik eet gewoon normaal, 3a4 boterhammen 2 stuks fruit en me avond eten. Buik is ook al flink, maja dat komt miss omdat ik zo snel weer zwanger mocht zijn
Uhhhhh 2.5 kilo al 🙊🙈 heb dan ook geen last van misselijkheid en vooral heel veel honger .. Misschien nog een tip: spa rood schijnt goed te zijn tegen misselijkheid!