Ik heb ook gewoon binnen no time honger ondanks vlagen misselijk. Als ik mijn ontbijt om 08:00 op heb, knort mijn maag alweer om 10:00 uur heb ik anders nooit.Ben gelijk in gewicht na een tijdje 2 kilo kwijt te zijn geweest doordat ik niet naar de honger luisterde
Ik eet ook juist veel gek genoeg. Maar verspreid over de hele dag. Als ik honger heb moet ik gelijk wat eten anders slaat het om in misselijkheid. Tussendoor Werthers en dan gaat het wel.. net heerlijk genoten van mosselen en nu spijt 😦
Ik heb ook continu honger xD En Alva, je hebt al echt een buikje! Bij mij is het alleen licht opgezet. We beginnen zondag met foto's maken, leuk om de verandering te gaan zien.
Ja inderdaad. En dan een leuke timelapse op het laatst 😃 Ik kan hem nog wel verbergen als ik wil en mensen die me niet kennen zullen vast denken dat ik teveel gegeten heb.. maar ik ben er trots op 😊
Mooi buikje hoor alva. Hier begint ie ook al te komen. Gaat veel sneller dan met de eerste. Toen twijfelden mensen met 25 weken nog of ik zwanger was. Hier al 1,5 kilo aangekomen. Eet normaal, niet veel meer dan ervoor. M'n borsten zijn ook al ruim ren cupmaat gegroeid!
ohh leuk! al een buikje! bij mij is er vrijwel niks te zien, maar het is ook mn eerste. Vanmorgen wel tot de conclusie gekomen dat ik dringend nieuwe bh's moet, ze knallen er nu echt uit kopen jullie gewoon een cupmaat groter of zwangerschapsbh's? de kans dat er nog een cup bij komt is wel aanwezig... ik sta nog op min 2 kilo maar dat ik ga ik vast nog inhalen als mijn lekkere trek weer terug is
Ik ben ook 2 kilo aangekomen en ook echt al een buikje! Je kunt er niet omheen hihi. Mijn borsten zijn ook een volle cupmaat groter geworden! Daarom heb ik zwangerschaps Bh's gekocht. Ze zitten trouwens ook heerlijk. De kans bestaat idd dat ze nog meer gaan groeien! Alva, echt een mooi buikje ja! Ik heb precies hetzelfde hihi....
Ik ben al 3 kilo aangekomen. Ik hoop dat het niet zo snel blijft gaan. Bij mijn twee andere kinderen kwam ik ook in het begin snel aan. Maar in totaal toch maar gewoon zo'n 14 kilo.
Ik weeg thuis niet.. bang dat ik me alleen maar zorgen ga maken dan. . Dinsdag weer wegen bij de vk ben benieuwd! Al denk ik eerder dat er wat af is als erbij. .
Ik weeg ook niet thuis. Ik moet 1x in de maand mijn dochter wegen (groeit minimaal) en dan ga ik daar ook even op de weegschaal. 2 weken terug stond de teller op -2 kg. Bij mijn dochter zat ik uiteindelijk 4 kg boven het startgewicht. Zie al een echt buikje langskomen! Tjonge dat gaat snel zeg. Bij mijn dochter had ik dat rond de 26 weken pas. Bij mijn dochter groeide mijn borsten ook heel snel, deed echt zeer als ik op mijn buik lag. Ik dacht echt dat iedereen het al met 6 weken kon zien omdat ik opeens zulke grote borsten had. Nu pas ik nog mijn 'oude' bh. Morgen 11 weken. Heb echt nog steeds het idee dat de tijd kruipt. Kan gelukkig nu wel echt aftellen tot de (eerste) echo, nog 4 dagen, om 9.00u, dus hoef niet de hele dag te wachten. Fijn weekend allemaal!
Mijn buik weet al wat hij moet doen, ik denk dat het daarom zo hard gaat. Bij de 3e zag je het rond de 16 weken. Zag dat Yolanthe is bevallen.... Xess Xava !!?? Bijzonder 😐
Xes Xava.. Denk echt dat het een grapje is. Samen met zijn achternaam is het dan afgekort XXS..? Lekker toepasselijk hahaha.. En zijn voornaam achterstevoren is Sex. Ik weeg juist alleen thuis. Door m'n laatste zwangerschap ben ik zo angstig voor de Weegschaal dat ik al in paniek raak als er bij de Vk opeens 2 kilo meer op staat dan thuis. We hebben daarom afgesproken dat ik me sochtens thuis weeg voor de afspraken. Ik hoop dat dit natte weer snel voorbij is zodat ik weer kan lopen! Op deze manier ga ik wel aankomen met dat binnen zitten. Ik drink trouwens altijd halve liter flesjes water.. Soms moet ik overdag om de 10 min naar de wc voor een plasje. Zoooooo irritant! Meer meiden last van..? Ik vind de tijd juist snel gaan. Probeer druk te zijn met andere dingen en juist niet met de zwangerschap, tot nu toe werkt het 😜 Fijne avond allemaal!
Ja het is heel bijzonder... ik hou nooit zo van letter gehussel en het moet ook normaal uit te spreken zijn. Maar goed ieder zijn smaak Ik heb thuis geen weegschaal, die is met de verhuizing vorig jaar verdwenen en nooit meer een nieuwe gekocht. Ik ben bij de andere zwangerschappen wel flink aangekomen (tot 30kg bij de oudste, al was daar heel veel vocht bij wat binnen 2 dagen weer verdween). Maar ik deed er niet te gek lang over om eraf te komen dus ik maak me er maar niet druk om. Ik ben door de misselijkheid ook niet echt in staat om te snoepen en snacken hihi
Hallo ik ben Xess Sneijder! Ja dat bekt wel lekker weg 😂 Het is te hopen dat het mannetje niet slist.
Sommige zijn al de 12 weken gepasseerd zie ik wauw! Zelf ben ik morgen 11 weken vind de tijd kruipen maar dat komt denk ik ook omdat ik me zo ellendig voel .. Fijn weekend allemaal!
Jij ook nog steeds Mariahh? 😐 Ik hoop elke dag dat het weg is maar helaas.. moest er zelfs vannacht mijn bed voor uit. Maar met 16 weken zakt het hcg, dus ik hou me daar maar aan vast 😌
Meiden succes met de kwaaltjes, erg vervelend! Ik heb er gelukkig een stuk minder last van nu. Alleen de misselijkheid is s avonds ipv s ochtends Maar gelukkig niet zo erg meer dus het is allemaal weer te doen. Mijn darmen zijn nog wel vervelend en super veel pukkels. Ik kom nog niks aan maar eet wel veel. Zelfs wat afgevallen! Je ziet ook nog echt geen buik. Bij mijn eerste had ik het wel sneller maar toen had ik geen kwaaltjes en at ik gewoon normaal. Dus maak mij wel een beetje zorgen of alles wel goed groeit daarbinnen. Maar helaas ik moet nog even tot dinsdag wachten