♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April Nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. april Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Taartje1611, 32 Jaar, 2e Kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje WBlond, 25 jaar, 2e kindje 2. mei Meris, 35 jaar, 3e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje Amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. mei Thea, 30 jaar , 4e kindje 4. mei 5. mei 6. mei Malle, 36 jaar, ?kindje 7. mei 8. mei 9. mei 10. mei 11. mei 12. mei 13. mei 14. mei 15. mei Afspraken: 27 augustus Amy1987, 2e bloedtest HCG 5 september DNM, intake vk 7 September Nonma, echo vk 21 september Molensteen, intake vk en eerste echo 21 september Taartje1611, intake vk en eerste echo De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/quote]
Mappie, ik heb je er bij gezet, ik heb alleen niet het aantal kindjes erbij gezet. Weet niet hoe jij dat wilt. taart1611 en mappie op welke data hebben jullie afspraken staan Uitleg hoe de lijst te bewerken staat nu onder de lijst. Als het niet duidelijk is, laat het even weten
Wij hebben bij de oudste 2 geen combinatietest laten doen. Maar de echoscopiste kijkt bij de echo rond de 12 weken ook de nekplooi na en meet deze op. Deze was keurig bij ons. Als het er niet goed uit zou zien had ze dit wel verteld. Alleen heb je dan geen bloedtest zoals bij de combinatietest. Wij kiezen er nu wel voor, ik ben natuurlijk nu toch wat jaartjes ouder. Ook is het nu geen keuze van alleen ons 2, maar zijn er inmiddels nog 2 gezinsleden waar we rekening mee moeten houden. Dus als we een aantal ernstige afwijkingen uit kunnen sluiten voelt dat goed voor ons.
Hebben jullie al namen ? Ik kan nog niks zeggen ivm meelezers maar meisjesnaam wisten we 3 jr terug al voordat ik zwanger werd en jongensnaam zal mogelijk worden. Over de naam van zoontje hebben we ook lang gedaan en nog gewijzigd....
Wat ontzettend zwaar moet dat voor jullie geweest zijn. Kon je de tijd maar een paar maanden vooruit spoelen hè? Maar veel kletsen hier dan vliegt de tijd!
Het namengedoe is hier al weer begonnen hoor haha. Ik heb al een lijst met meisjesnamen. Maar voor jongens wordt het moeilijker denk ik... Ik zou graag een simpele Hollandse naam willen zoals Menno of Sjoerd, maar dat is mijn man te gewoontjes.. Gelukkig hebben we nog even 😉
Oh Antwerpen reden we vroeger heen voor film vanuit Breda, maar wonen nu nabij Venlo.... Laatst nog uitstapje Antwerpen gedaan...
Ik zit ook al te speuren voor namen.. ml denkt ook niet echt mee, die zegt gewoon steeds nee 😂 De combinatietest gaan wij nu wel laten doen. Bij de vorige zwangerschappen niet gedaan, maar nu gezien het toch al grote gezin willen we wel wat meer zekerheid. Voelt ergens heel oneerlijk, alsof de andere kindjes wel gehandicapt welkom waren en deze niet. Heb ik me voor de vakantie heel enthousiast opgegeven als hulpmoedet op woensdagochtend op school. Nu natuurlijk spijt van, hang ik daar dalijk over de pot terwijl de kleutertjes zitten te wachten 😂
Mijn man heet Menno Wij hebben ook al namen hoor! Voor een meisje hebben we nu def gekozen, ik hoop dat het t meisje is want ik vind de naam zoo mooi! Een jongen vind ik lastiger... we hebben er een paar, Floris, Joris, Olivier, maar ik vind ze eigenlijk allemaal nét niet... heel lastig! Sjoerd vind ik wel leuk trouwens!
Wij doen ws wel een combinatietest... Van mij hoeft het niet zo, maar ML wil het per se. Hij is er heel stellig in... nou ja, het is toch iets dat je samen moet doen en ik snap zijn standpunt ook wel, dus prima. Ik ga er vanuit dat het gewoon goed is en zo niet, we'll cross that bridge when we get there.. Willen jullie weten wat het wordt? Ik heb gisteren een echocentrum gevonden waar je met 13 weken voor 25 euro een geslachtsbepalingsecho kan laten maken... ik denk dat ik dat ga doen! kan echt niet wachten tot 20 weken, ben zoooo nieuwsgierig!
Wij willen het niet weten. Met 13 weken is het toch nog wel erg vroeg? Dan zou ik toch liever 1 à 2 weken langer wachten en dan iets meer zekerheid hebben..
Ik dacht het ook, maar de echo's zijn tegenwoordig zo geavanceerd dat 13 weken echt goed mogelijk is... ervoor kan echt niet, maar ik zou met 14/15 weken doen voor de zekerheid... vorige keer wisten we het met 17 weken
Ik heb gister toch nog even getest voor me eigen gevoel.. Wordt toch wel wat zekerder nu. Ik vind het allemaal zo eng! 🙈 Maar nou vraag ik me af of die CB wel klopt? 2-3 geeft ie aan, terwijl ik op 4,3 zit?! 🙈 7-9 komt MVM! 😁 Vind het zo iets moois dat ik door alleen maar te plassen, andere dames kan helpen zwanger te worden! Gaan er meer dames mee doen? Ik ga toch nog even met de vk overleggen of ik niet eerder een echo kan krijgen. Vind het zo lang duren om tot 10 weken te wachten! Ook wij willen weten wat het wordt. Al denk ik zelf nu heel sterk dat het een 💗 wordt. Als het maar gezond is, dat vind ik veel belangrijker dan het geslacht. Zijn er nog meer dames die een 'gevoel' hebben qua geslacht? Misschien leuk om achter de naam toe te voegen.. DNM, 26jaar, 1ste kindje, denkt meisje.. 😍 En als het geslacht dan bekend is de naam enzo in die kleur toevoegen? (gewoon een idee!) Liefs! X
Kan prima kloppen hoor DNM! Bij mijn zoontje testte ik op NOD ook 2-3 en dat was dus ook met 4 weken... Lekker van genieten
Ik kom me hier toch maar eens mn gezicht laten zien Zit nog voor mn NOD maar mn testjes kan ik niet echt omheen evenals de kwaaltjes Ik hoop hier dan ook te mogen blijven en dus een plakbeebje mag hebben. Liefs Kippetje Overigens wil ik nog niet officieel op het lijstje...wil geen valse hoop hebben...als jullie begrijpen wat ik bedoel
Goeiemorgen allemaal! Alle 'nieuwe' dames, gefeliciteerd!! En Mappie, wat verschrikkelijk! Maar fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Wat fijn dat iedereen hier in dezelfde spanning zit. Ik had bij mijn dochter hele erge buikpijn de eerste weken, echt niet normaal zo erg.. En nu.. Bijna nergens last van.. Maar het is nooit goed, als ik niks voel denk ik dat het misschien wel mis is omdat ik niks voel, maar als ik dan wel even buikpijn krijg dan denk ik weer dat het misschien wel mis is omdat ik wel iets voel.. Nooit goed haha.. Ik ben blij als we door deze eerste weken heen zijn! Succes allemaal!
Oh, en DNM, die clearblue klopt wel als je 4+3 bent, want je moet ongeveer 2 weken optellen bij wat die test aangeeft, snap ook niet helemaal waarom ze dat niet zelf doen..
Welkom nieuwe dames! DNM; 2-3op de cb is 4 tot 5 weken zwanger, perfect toch!? MvM; ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit. Heb het vorige keren wel gedaan en dus al aardig wat ingeleverd. Maar hing ook extra veel boven de pot, en dan helemaal van mijn eigen urine vind de luiers van dochterlief ook ineens zo stinken hihi Ik ga wel even kijken of en waar ik het evt zelf kan inleveren, wil het hier ook liever niet voor de deur hebben staan Geslacht; ik denk een meisje, dankzij de Chinese geslachtskalender, die had het nl 3 x goed. Ergens hoop ik op een jongen, dan is het 2 om 2 haha. Ik wil het wel weten, maar dan op een briefje zodat we het thuis, dmv een taart, met elkaar kunnen ontdekken. Ik krijg vrij veel echo's doordat ik bij de gyn loop dus hopelijk zit er ergens wel een mooi beeld bij.