Leuk kolibri! Onze dochter vind het helemaal leuk. Spannend dames die bijna voor een echo mogen succes alvast! Hier ook nog steeds misselijk t word wel iets minder gelukkig
Veel plezier Kolibri !! Wij kunnen waarschijnlijk een 7 zitter overnemen van familie! Pas 3 jaar oud, en bijna geen kilometers erop. Zou geweldig zijn 😊
Ik durf het de kleine man nog niet te zeggen. Ook de familie weet het nog niet. Wil het op de uitgerekende datum van ons meisje gaan doen, zodat t toch nog een leuke dag zal worden. Hebben wel leuke foto's gemaakt op t strand van me zoontje met een roze en blauwe ballon. Dat ging gelukkig want hij is nog te klein om daar een betekenis achter te zoeken. Voorlopig eerst vrijdag en de week erna weer 2spannende echo's
Wij hebben het alleen de directe familie gezegd.. Dus ouders en broer en zussen. Mijn oma ga ik het maandag denk ik zeggen, maar weet het niet zeker. De rest misschien pas na de geslachtsecho.. Heb er op de 1 of andere manier helemaal geen haast mee. Misschien voel ik me nog niet zwanger genoeg ondanks de "klachtjes" Ff iets heel anders: Zijn er hier nog meiden die thuis willen bevallen? Tegenwoordig hoor ik niemand er meer over Bij mijn eerste ben ik thuis bevallen en bij d e 2e ingeleid, dus zat van de week te denken... Wat nu? Beide is aantrekkelijk, maar beide op een andere manier.
Ik ga zeker in het ziekenhuis bevallen. Ik heb reuma, dus kunnen wat complicaties optreden. En ik vind het prettig dat alle medische zorg enzo in een ziekenhuis meteen aanwezig is. Stel je hebt keizersnede nodig enzo. Ik voel me daarom zekerder in het ziekenhuis....
Dames, ik ben weer terug in het koude nederland.. Bah! 🙈 Mis de zon en de warmte nu al. Maar heerlijke vakantie gehad. Ik zag een buikfoto voorbij komen. Die van mij hou ik maar achterwege, ik kan het echt niet meer verstoppen!! 😱 Familie vraagt ook steeds of het er echt geen 2 zijn.. 😞 Gelukkig dinsdag de 12weken echo.. Als deze goed is, brengen we het doormiddel van een trailer naar buiten! 😁 Dan hoef ik mezelf niet meer te verstoppen, haha. Morgen gaan we mijn nieuwe auto ophalen! 😍 Gezinsauto.. Kan niet wachten!! 😁👍🏼 Vandaag alweer 12 weken zwanger, wat vliegt de tijd voorbij!! Heb wel steeds meer moeite met mijn mond houden tegen bekende.... 😳 Maar nog 2 dagen... Hopen dat de echo helemaal goed is!! Toch wel een beetje zenuwachtig 😳 Nog meer dames last van? Zag dat er 20-10 meerdere dames echo krijgen... 💙💗 Hebben jullie eigenlijk al een gevoel qua geslacht? Ik denk heel sterk een 💗... Mijn voorkeur is thuis te bevallen.. Maar mijn moeder had complicaties tijdens de bevalling en kreeg een spoedkeizersnede. Dus denk toch dat het ziekenhuis het veiligst is voor mij om te bevallen.
DNM, welkom terug van vakantie. 12 weken alweer. Hier ook nog 2 dagen tot de termijnecho. Wij hebben het alleen al aan veel mensen verteld. Tenminste, we maken er geen geheim van. Stel dat het dinsdag niet goed is, dan begrijpt m'n omgeving ook gelijk waarom ik er zo aan toe ben. Ik wil raag in het ziekenhuis bevallen. Vorige keer ook gehad, en toen moest het uiteindelijk ook op medische indicatie. Misschien dat het dit keer weer medische indicatie wordt ivm GBS bacterie. Vorige zwangerschap zijn ze erachter gekomen dat ik draagster ben, dus moest ik tijdens de bevalling aan de antibiotica. Nu gaan ze weer overleggen met de gyn of dt voor deze bevalling weer nodig is.
Ik ben ook GBs drager dus heb al te horen gekregen dat k preventief aan de antibiotica gaat als me bevalling start, ook wordt er met 24weken gekeken of ik dan al preventie krijg. Heb trouwens net naar bericht van taartje gelezen wens d'r veel sterkte !!!
Staat dat van Taart op facebook? Of heb ik er hier over heen gelezen? Ik twijfel nog heel erg of ik thuis zal bevallen of in het ziekenhuis. Ben bij mijn dochter thuis begonnen, maar tijdens de persweeën zakte haar hartslag weg en moesten we met spoed naar het ziekenhuis. (Gelukkig wonen we tegenover het ziekenhuis). Qua afstand denk ik dat ik prima weer thuis kan beginnen en als het moet, ben ik zo in het ziekenhuis. Verder zijn ze mij na de geboorte ook vergeten, heb ruim 2,5 uur moeten wachten voor ik gewassen werd (lag dus al die tijd in de viezigheid), ook niemand gezien in die tijd. Wat dat betreft lijkt het me fijner om thuis te bevallen, onder je eigen douche, in je eigen bed. Maar ik wil het nog een keer bespreken met de verloskundige die bij de bevalling toen is geweest. Nu ik dit zo typ, merk ik dat ik liever thuis beval, maar dat de vorige bevalling nu wel heel erg in mijn achterhoofd speelt, wat als het weer mis gaat. Al weet ik ook wel dat we gewoon 'pech' hebben gehad, en ben ik ook wel zo nuchter dat ik kan 'berekenen' dat de kans op nog een keer pech wel heel klein is. Maar ja, je zal net die kleine kans pakken. Gelukkig hebben we nog even.
Wilde toen trouwens in bad bevallen, heb wel de weeën er in opgevangen (heerlijk), begonnen met persen in bad maar moest er dus na ± 10 min. persen uit. Maar dat bad, dat was zo lekker. Heb een bevalbad gekocht, staat op zolder te 'wachten' dus zou graag in bad willen bevallen (en nu ook daar afmaken). De kamers in het ziekenhuis hier zijn niet zo groot, een bed en bad kan niet in 1 kamer, dus dat vind ik ook een hele grote maar. Net aan manlief gevraagd wat hij wil: hij doet gewoon wat ik wil. Op zich ook wel handig. Hij was het wel met me eens dat we het nog eens goed gaan bespreken bij/met de verloskundige.
Wat is er met Taart?? DNM: welkom terug !! Heeft jouw moeders bevalling dan invloed op jouw bevalling? Of bedoel je meer uit voorzorg? Ik moet in het zkh bevallen en vind het stiekem wel zo fijn. Al die troep thuis 🙈😂 Maar ook bij complicaties en de zorg erna vind ik het veilig. Wij blijven meestal 3 dagen en in die nachten heb je dus ook hulp bij bv en verschonen e.d. Het lijkt me wel fijn om thuis te bevallen zodat je de deur niet uit hoeft met weeën en de kids kunnen blijven slapen.
Mag ik vragen waarom je in het ziekenhuis moet bevallen? En 3 nachten..? Dat is ook niet standaard toch.. Ik mocht nog net wat avond eten en daarna moest ik echt pleite hoor 😜 Bad bevalling.. Ben er ook wel nieuwschierig naar... Is het water dan wel aangenaam warm..? Want het mag niet te warm zijn toch voor de baby? Een lauw bad lijkt me namelijk echt smerig haha Ja het kindje van taart heeft idd hoogstwaarschijnlijk Trisomie. Zielig hoor... Vind onze termijn echo woensdag ook gelijk spannend.
Oh Taart wat erg. Heel veel sterkte! Nou hier net dat ik een beetje begon te denken dat er toch echt een roze wolk aan zat te komen, word ik weer terug gegooid Ik ging plassen en bij afvegen was heel het papiertje met bloed! Gelijk helemaal van slag
Taart, heb het net gelezen, wat vreselijk zeg. Jeetje, heel erg veel sterkte. Elisah, wat schrikken! Dat wil je gewoon nooit zien hopelijk is het niks en heb je dinsdag een prachtecho!
Is dat van taart hier te lezen of op fb? Ik sterkte taart! Elisah ook veel sterkte hopelijk niks ernstigs!
Heb wel steken en rommelt veel in mijn buik Maar ik dacht misschien teveel gegeten Warme douche genomen, nu rustig aan, straks proberen te slapen en morgen gelijk de vk bellen. Ik heb dinsdag toevallig de termijnecho maar hopelijk is er morgen wat mogelijk