Ja het lijkt me heel dubbel. Het liefst wil je weten wat er fout is gegaan zodat je daar rekening mee kan houden. Hopelijk zijn jullie snel uit de zorgen en komt de roze wolk tevoorschijn. Ik geloof echt 'dat je huis nooit af is'. Nu weer een muur voor de babykamer, dan het jaar erop de tuin, jaar daarop de badkamer, en zodra de katten er niet meer zijn nieuwe meubels Ze zijn al oud, maar slopen alles dus ik durf er niet aan hoe graag ik ook een nieuwe bank en hier en daar vloerbedekking wil. En tussendoor is er altijd al wat, een kast onder de trap gemaakt, schuurtje verstevigd, thermostaat kranen op de verwarming, enz enz
Hallo meiden, Ik zie dat jullie mij inmiddels van de lijst hebben gehaald...... Afgelopen donderdag ben ik bevallen van ons zoontje. Bij de nipt, nekplooi en vlokkentest zijn afwijkingen gevonden waardoor wij moesten besluiten om de zwangerschap af te laten breken..... Dat doet pijn, immens veel pijn. Je zegt t zo makkelijk: "als t maar gezond is", maar de impact van die simpele woorden dringt nu pas door. Curettage was met 13 wkn niet meer mogelijk, wat het afscheid extra zwaar, maar ook extra mooi heeft gemaakt. Het was heel kort en heftig, hij was helemaal van ons, maar zo duidelijk niet klaar voor het leven.... We hebben rust over de keuzes en besluiten die we hebben gemaakt, maar t is enorm pittig..... Ik wens jullie allemaal een goede, vlekkeloze zwangerschap toe. Dikke kus!
Lieve taart, wat heb je dat mooi omschreven.. het lijkt me verschrikkelijk wat jullie moeten doorstaan, ook al heb je er vrede mee.. het blijft toch een gemis. Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk schijnt snel de zon weer voor jullie.. XX
Taart, wat een ontzettend mooie tekst. Wat lijkt me dat ontzettend moeilijk voor jullie! Ik wil jullie in deze tijd heel veel steun toewensen en hopelijk mogen jullie binnenkort een mooie zorgeloze zwangerschap hebben. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit verlies is, maar iig heel veel sterkte en steun toegewenst! Kus 😗
Taart ook ik wens je veel sterkte. Ik weet wel wat je doormaakt en t is t meeste vreselijke wat je mee kan maken. Je eigen kindje verliezen. Praat goed met je partner, want r hakte flink in onze relatie. Ik hoop dat gauw t zonnetje schijnt achter deze donkere wolken voor jullie! Liefs en een dikke knuffel
Beste Taart, Wat vreselijk verdrietig!!!! Heel erg veel sterkte! Ik wens je alle steun en liefde toe & alle goeds voor de toekomst! Liefs Maya
De tranen staan gelijk in m'n ogen.. Ontzettend verdrietig maar wat mooi beschreven. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat wanneer jullie er aan toe zijn je zwanger mag worden van een mooie gezonde baby! Dikk knuffel van mij.
Hier af en toe wat roze / bruin verlies weet niet zo goed wat ik er mee moet doen .. Het is geen bloed maar meer rozige bruine afscheiding. . Wat kan het zijn ? Zou ik de vk hier voor moeten bellen ?
Taart, wat een heftig verhaal maar idd mooi onder woorden gebracht. Heel veel sterkte de komende tijd. Knuffel!!
Mariahh, ik heb dat ook gehad, wel een paar weken geleden en dat was toen niks... Als je het niet vertrouwd moet je gewoon de verloskundige bellen. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
Dames, Ik lees nog steeds iedere dag mee, echter reageren doe ik op facebook.. Maar ik hou ook jullie nauwlettend in de gaten Taart.. wat verschrikkelijk.. een hele dikke knuffel en heel veel toekomstig geluk gewenst! @ego: ik voel me zo goed.. (bijna beschaamd om te zeggen).. Als dit zwanger zijn is dan wil ik er nog wel 6. Ik voel me stabiel, stralend en fit. Kilo's vliegen eraan helaas, ben echt aan het opletten nu. Normaliter ben ik in een maand van diepe dalen en grote hoogtes (lijk zonder pil wel bipolair) maar nu voel ik me de hele maand door gewoon heel goed. Ik hoop dat dit nog 6 maanden zo mag gaan.. Als ik alle ellende soms lees (misselijk, hele dagen beroerd) dan ben ik zo blij dat me dat bespaard is gebleven. Volgende week mogen we weer op controle Fijne dag meiden!
Wat chill missM85! Ik heb vanmorgen onze kleine weer mogen aanschouwen. Hij of zij was echt megadruk aan het doen, zwaaien, 'trampoline'springen, draaien. Heel geinig. Hersentjes zagen er volgens de arts ook goed uit. Volgende week nekplooimeting, hopelijk ligt de baby dan wat stiller Ze dacht nu 12+3 dus 8 mei, maar ze laat t op 10 mei staan...ik geloof zelf ook meer in de 8e. En ik heb eindelijk mn vaste contract eindelijk ondertekend binnen. Wat een topdag.
Ik ga vanavond naar Marco Borsato 😃 alleen zo stom geweest om de auto te stofzuigen vanmorgen en heb nu dus zere bekken.. Vanmiddag maar even liggen om het vanavond vol te houden 😊
De meiden die vandaag echo hebben succes en veel plezier! Ik ben vandaag 14 weken maar ben nog niets aangekomen, zelfs afgevallen. Hoe ver zijn jullie en hoeveel zijn jullie aangekomen?
Heel veel plezier vanavond alva! Rust maar lekker even uit nu! 😉 Ik ben 12 weken en ben ongeveer 4 kilo erbij. Hopelijk word het niet al te veel, ik ben 174 cm en weeg nu 79 kilo. Vroeger woog ik 69. Toen ik stopte met de pil ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen.