Heerlijk !!! Heb dit x geen digitale gedaan, misschien alsnog wel leuk voor in het fotoboek 😃
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April Nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. april Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Taartje1611, 32 Jaar, 2e Kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje WBlond, 25 jaar, 2e kindje 2. mei Meris, 35 jaar, 3e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje Amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. mei Thea, 30 jaar , 4e kindje 4. mei 5. mei 6. mei Malle, 36 jaar, ?kindje 7. mei 8. mei 9. mei 10. mei 11. mei 12. mei 13. mei 14. mei 15. mei Afspraken: 27 augustus Amy1987, 2e bloedtest HCG 5 september DNM, intake vk 7 September Nonma, echo vk 16 September DNM, eerste echo! 21 september Molensteen, intake vk en eerste echo 21 september Taartje1611, intake vk en eerste echo De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/quote]
Ik zie nu op de lijst dat ik de mooie leeftijd van 24 jaar heb gekregen, maar helaas, ik ben 10 jaar ouder. Zou iemand bij de volgende update mijn leeftijd willen veranderen naar 34? Lukt mij niet echt op mijn mobiel. Oja, ben ik trouwens de enige die vind dat de dagen te langzaam gaan? Ik heb geen goed gevoel erbij, dus ik zou zo graag al bij de 8 weken zijn voor een echo.
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April Nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. april Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Taartje1611, 32 Jaar, 2e Kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, 1e kindje WBlond, 25 jaar, 2e kindje 2. mei Meris, 35 jaar, 3e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje Amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. mei Thea, 30 jaar , 4e kindje 4. mei 5. mei 6. mei Mappie, 36 jaar, ?kindje 7. mei 8. mei 9. mei 10. mei 11. mei 12. mei 13. mei 14. mei 15. mei Afspraken: 27 augustus Amy1987, 2e bloedtest HCG 5 september DNM, intake vk 7 September Nonma, echo vk 16 September DNM, eerste echo! 21 september Molensteen, intake vk en eerste echo 21 september Taartje1611, intake vk en eerste echo De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/quote]
Je bent zo jong als je je voelt toch ?? Het gaat inderdaad langzaam haha.. en toch is het voorbij voordat je het weet 😊
Hoi dames, Sluit me graag bij jullie aan! Ben er sinds 2 dagen achter dat ik ons derde kindje verwacht. Compleet onverwacht; heel erg gewenst maar ben toch ook een beetje in shock Denk 3 mei 2016 uitgerekend. Ik ben 30 jaar oud en in het kort: In 2010 de diagnose PCOS gekregen (bij toeval ontdekt, nog geen actieve kinderwens toen) In 2011 spontaan onverwacht zwanger & in 2013 na een jaar proberen ook op natuurlijke wijze zwanger geworden. En nu, 1 keer onveilig gevreeën en dus zwanger Ben heel blij, maar moet even wennen! Ik ben er nog niet uit welke verloskundige ik ga bellen, dus heb nog geen controle staan.
Meris, ik woon in de omgeving van Breda. Dus we zijn zo in Antwerpen inderdaad! Kan me goed voorstellen dat je bij een volgende kindje wel een combinatietest laat doen! Molensteen, hoe kan het dat er mensen meelezen? Weten ze je gebruikersnaam? Lijkt me niet zo prettig. Mijn zoontje heet s-t-a-n. Was de enige jongensnaam die we destijds bedacht hadden. Dus nu zou ik het voor een jongen echt niet weten! Wel in dezelfde Hollandse stijl..... Zag net Joris voorbij komen, ook leuk! Lucas vind ik ook leuk. Spannend allemaal.... Ga er maar over nadenken over een paar welen denk ik, hahaha. Ja joh..... Tijd gaat heeeeeel langzaam!!! En ik ben normaal gesproken een fervent wijndrinker, dus io ben allerlei trucs aan t uithalen om te doen alsof ik wel drink of om situaties te ontwijken. Maar goed.... Allemaal tijdelijk!
Is het normaal dat ik het zo warm heb en om het minste of geringste het zweet op mn rug staat? Pfff ik lijk wel een kolenfabriekje
Ja ik heb wat vriendinnen aan de vorige zwangerschap overgehouden en hier ook gekletst dus die lezen wel es mee vandaar dat ik geen naam kan noemen wat we voor meisje in gedachten hebben Is niet erg dat ze Meelezen.Want ze weten al dat ik zwanger ben maar naam hoeven ze nog niet te weten Leuk dat er wat mensen uit Breda eo zijn. Kom daar nog regelmatig Schoonouders wonen in Geertruidenberg en vrienden in dorst en breda
DNM: ik zag op t nod forum tussen alle berichten dat je toch eerder mag komen voor de echo! Super fijn!!!! Goed dat je gebeld hebt! X
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April Nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. april Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Taartje1611, 32 Jaar, 2e Kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 24 jaar, 1e kindje WBlond, 25 jaar, 2e kindje 2. mei Meris, 35 jaar, 3e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje Amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. mei Thea, 30 jaar , 4e kindje 4. mei 5. mei 6. mei Mappie, 36 jaar, 4e kindje 7. mei 8. mei 9. mei 10. mei 11. mei 12. mei 13. mei 14. mei 15. mei Afspraken: 27 augustus Amy1987, 2e bloedtest HCG 5 september DNM, intake vk 7 September Nonma, echo vk 16 September DNM, eerste echo! 21 september Molensteen, intake vk en eerste echo 21 september Taartje1611, intake vk en eerste echo De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/QUOTE
Er is weer heel wat geschreven na gisteravond zie ik! Gezellig hoor. Ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mijn mond te houden. Gelukkig kan ik het er op deze manier toch over kletsen. Kippetje88 en I1985 welkom! 101984:bij de eerste zwangerschap had ik ook veel buikpijn in he begin, bij de andere zwangerschappen veel minder last van gehad. Is allemaal al een keer uitgerekt, misschien dat dat scheelt? Meris: wij hebben bij de eerste 2 ook geen combinatie test gedaan, maar om dezelfde redenen die jij noemt bij de derde zwangerschap wel gedaan. En inderdaad, ik zou de tijd graag wat naar voren willen spoelen! Ik had anders nu ook al 27 weken zwanger geweest, dan klinkt nog niet eens vier weken nog wel erg weinig. Taart1611: Ik weet eigenlijk niet of je ook alleen een nekplooimeting kan doen. Bij mij zeiden ze wel dat die twee waarden bij elkaar een betrouwbaarder beeld geven. Ik heb bij de vorige zwangerschap met 12.3 dagen de combinatietest gedaan, toen met 13.4 dagen de vlokkentest Alva wat jij schrijft herken ik ook: bij de eerste twee kinderen geen combinatietest gedaan, waarom dan nu wel... Voor iedereen die de combinatietest gaat doen: ik zou voor de echo bloed af laten nemen, je krijgt dan meteen na de echo de uitslag van de combinatie test. Bij mij werd tijdens de echo pas bloed afgenomen, waardoor we na de slechte echo nog vijf dagen op de complete uitslag hebben moeten wachten, erg vervelend! Nonma: misschien is het dan wel een meisje? Bij ons was het tot nog toe zo dat de naam die wel als eerst hadden, ook klopte met het geslacht: bij dochter hadden we eerst de meidennaam, bij zoon tot op het moment van bevallen nog steeds geen meidennaam (ben nog blij dat hij een jochie bleek te zijn) Geslacht met 13 weken bekijken zal nog wel met een slag om de arm zijn neem ik aan? Ik ben met 15 weken bevallen, en toen konden we nog niet goed zien of ze een meisje of jongen was, gelukkig op basis van DNA vastgesteld dat het een meisje was... Dit keer willen we wel graag weten wat het wordt, kan niet goed uitleggen waarom, maar voelt goed om zoveel mogelijk zekerheid te hebben ofzo. Wij weten met 12 weken wat het wordt, dit komt uit de NIPT test. Amy en DNM mmoie testen! Ik heb hier ook een digitale liggen, wil deze zaterdag doen. Kruidvat knalt nu al dus ben benieuwd. Nu wordt het al eens wat, ik ga aan de thee!
♥ 1 t/m 15 mei 2016 ♥ 22. April Nonma, 32 jaar, 2e kindje 30. april Molensteen, 31 jaar, 2e kindje Taartje1611, 32 Jaar, 2e Kindje Elisah83, 31 jaar, 2e kindje 1. mei DNM, 26 jaar, 1e kindje Roosje35, 34 jaar, 1e kindje WBlond, 25 jaar, 2e kindje 2. mei Meris, 35 jaar, 3e kindje Alva, 30 jaar, 4e kindje 101984, 30 jaar, 2e kindje Amy1987, 28 jaar, 1e kindje 3. mei Thea, 30 jaar , 4e kindje 4. mei 5. mei 6. mei Mappie, 36 jaar, 4e kindje 7. mei 8. mei 9. mei 10. mei 11. mei 12. mei 13. mei 14. mei 15. mei Afspraken: 27 augustus Amy1987, 2e bloedtest HCG 5 september DNM, intake vk 7 September Nonma, echo vk 16 September DNM, eerste echo! 21 september Molensteen, intake vk en eerste echo 21 september Taartje1611, intake vk en eerste echo De lijst niet kopiëren maar gebruik quote Haal het eerste stukje tekst tussen [...] weg en de laatste [/QUOTE
Mappie: kan je daar gewoon om vragen, om eerst bloed af te laten nemen? Moet dat dezelfde dag of eerder?? Je bent zwanger als.... je tranen in je ogen krijgt van een prachtige paarse lucht met regenboog
Bij mij had de echoscopiste dit aangegeven tijdens de termijnecho met 9.3 weken. Toen was het nog net te vroeg om bloed af te nemen voor de combinatietest, weet niet meer precies wat die grens was, rond de 10 a 11 weken denk ik. Ik vond het toen teveel gedoe om weer daar naartoe te gaan om eerst bloed af te nemen dus deed het niet... Had ik wel spijt van toen de echo niet goed was... Volgens mij duurde de uitslag zo'n 5 dagen, dus vijf dagen voor de echo moet dan bloed afgenomen worden, dan krijg je meteen tijdens/na de echo de complete uitslag van de combinatietest.
Ja klopt! Heb het overlegd met mijn huisarts, en die heeft me toen toch laten bellen naar de vk! Blij dat ik dat gedaan heb, want nu kan ik 3 weken eerder.. En dan begin okt weer voor termijn echo! Net voor onze vakantie, dus dat is wel fijn. En als we dan terug komen van vakantie hebben we weer een echo, als die goed is kunnen we het van de daken schreeeeeuwe!! 😁 Nu duimen dat de beeb lekker blijft zitten 💙💗
Mag ik voorzichtig ook al op t lijstje? Ik ben mariahh 24 jaar en waarschijnlijk heel pril zwanger van een 2e kindje. . De vlag gaat zondag pas uit want dan is mijn nod Ik "gok" mijn beval datum op 8 mei 2016 Afspraken heb ik nog niet.. eerst maar eens een knal test krijgen