Das toch ook al een buikje! DNM. Bij m'n zoontje was k 25kg aangekomen. Zijn er wel allemaal weer af gegaan. Dus van mij hoeft t niet zo hard te gaan!
Mooie buikjes dames 😃😃 Nog even en we kunnen de tenen niet meer zien. Ik was pas half 2 thuis en om 6u ging de wekker... tussendoor met knieën van zieke dochter in de rug geslapen dus ik ga geloof ik een snipper middag nemen 😐 Ben dit niet meer gewend 😂 En 14 weken dansje.... maar dan zittend 🙆🙅🙆
Was t leuk Alva? Ik overweeg kaartjes te kopen voor februari...ze hebben ook zitplaatsen toch Wat een ontzettend subtiele opmerkingen van die collega's hahah. Die van mij weten het nog niet, ik ga het eind volgende week of begin de week erna het vertellen. Zo lang m'n buik het nog houdt zeg maar
Ha allemaal, Ik lees al een poosje mee maar heb me nog niet durven aanmelden. Ik heb dit jaar twee missed abortions gehad en ben daar heel onzeker van geworden. Maar nu ben ik de 12 weken grens gehaald heb, ga ik het er toch maar op wagen. Ik vind het nog steeds wel spannend, maar na 8 echo's de afgelopen weken wil ik toch gaan proberen om er een beetje vertrouwen in te krijgen. Ik ben 28 het is ons tweede kindje en als het goed is ben ik 9 mei uitgerekend.
Proficiat johanna en welkom! Heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om je aan te sluiten bij ons, maar zoals je zelf al zegt, de 12 weken grens is gepasseerd! Ikzelf ben ook 9 mei uitgerekend! Hihi lopen we samen!
Het was super !! Wij hadden zitplaatsen op de 1e ring. Waren lekkere zachte kussentjes ook op de stoelen dus het zat perfect. Maar ik vond het best zwaar zo'n hele avond. Je staat toch automatisch de halve avond te swingen Wij wonen normaal een uur van Amsterdam, maar nu 2,5 heenweg en 2,5 terugweg (incl file in parkeergarage en 2 mensen thuis gebracht hoor) dus ik zou wel goed naar vervoer kijken. Andere mensen van ons clubje gingen met de trein en die waren er met een uurtje zonder stress..
Welkom Johanna! Als ik 's morgens naar mn werk vertrek dan check ik telkens even of m'n buik nog niet te zichtbaar wordt omdat ze het nog niet weten. Maar sinds 3 dagen krijg ik vanaf een uur of 4 ineens een bolle buik! Voelt dan ook een beetje opgeblazen en alsof ik mn buik niet meer kan inhouden...Herkennen jullie dit? Ben iig maar begonnen te smeren met olie deze week
Hallo Jahanna18. Leuk dat je mee komt kletsen. Ik snap het wel dat je wat voorzichtig geworden bent. Fijn dat je er nu wel meer vertrouwen in begint te krijgen 8 echo's al gehad! Dat is wel veel. Was dat bij de gynaecoloog?
Hoi dames. Ik ben de laatste tijd wat minder online. De misselijkheid is nog steeds best heftig bij vlagen. Ik ben behoorlijk moe en lusteloos. Zelfs de dingen die ik anders altijd met veel plezier doe (haken, naaien, muziek maken) kunnen me nu niet zo boeien. Ik mis het wel... maar het doet me op het moment gewoon even niets. Gelukkig ben ik verder wel vrolijk en positief. Ik hoop wel dat de interesse weer terugkomt want ik zou graag nog wat kleertjes willen naaien. Of van die schattige slofjes haken! Gisteren hebben we de echo gehad van de combinatietest. De uitslag was echt heel goed (kansen van 1:1465 en 1:3460 en 1:5000+), zeker gezien mijn leeftijd. Ik ben al 40, en wat ik dus eigenlijk niet wist, is dat die leeftijd ook een factor is die meetelt in die kansberekening.
Kolibri, ik heb hetzelfde. Normaal kruip ik elke vrije minuut achter de naaimachine of ga ik haken, maar ik kan me er ook niet toe zetten. Ik ben mmomenteel met een deken bezig en ik moet nog 2x rond, dan istie klaar. Makkie dacht ik, maar elke keer als ik weer bezig ga, dan gooi ik het na 10 steken al weer weg. Ik voel me er te moe voor, maar hoop dat ik er snel weer plezier in ga hebben
Leuk Jennifer, tegelijk! Kolibri, het is inderdaad veel, ik kreeg van mijn gyn sowieso elke week vanaf 7 weken een echo vanwege de miskramen en ik heb 3 x een bloeding gehad waardoor er extra echo's bij zijn gekomen. Vind het zelf ook wel veel maar het hielp wel om langzaam meer vertrouwen te krijgen. De laatste was afgelopen maandag en nu moet ik wachten tot volgende week vrijdag. Is voor het eerst dat er meer dan een week tussen zit dus wel spannend. Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Net de uitslag vd nekplooi gehad: 1 op 18000 Dus echt super en de rest was ook goed. Nu beginnen met genieten
Wat een mooie uitslagen !! Ik voelde me 3 dagen best aardig maar helaas was het tijdelijk, ga zo primperan halen... ben kapot
Ow dat heb ik ook mariahh, ha wilde me t eerste trimester niets geven. Heb mezelf op streng voedsel gezet. Alles volkoren en zilvervliesrijst etc en nu gaat t super. Succes hoop dat je d'r gauw van af ben