Mijn eerste voorspelling is iig uitgekomen! Zou ik dan toch een gave hebben? Hopelijk heb ik dan toch gelijk en is er niets mis met onze kruimel.. Alva, wanneer moest jij..?? 1992, fijn! Geniet er van..
Bij mijn eerste had ik wel een licht voorgevoel voor een meisje.. bij de tweede voelde ik mij zo anders dat het wel een jongen moest zijn. Bij de derde wist ik het echt niet... En nu zo sterk een meisje gevoel.. komt misschien ook door de Chinese geslachtskalender.. die had 3 x gelijk dus ga er vanuit dat hij nu weer gelijk heeft hihi
Meris ik ben benieuwd of ze t vandaag kunnen zien. En saffira, ik neem aan dat je zelf al op internet gekeken heb, dat een verdikte nekplooi niet gelijk wat hoeft te zeggen. 70% vd kindjes heeft uiteindelijk niets. Al begrijp ik je bezorgdheid helemAal. Bedoel ik zit er zelf tot de 20w midden in.
Alva, ben benieuwd! Haha.. Lallie, ik maak me ook niet in eerste instantie zorgen om de nekplooi alleen. Hij heeft ook vocht achterin zijn hoofdje, dat zich uitbreid richting zijn oren. Het is niet super veel, maar het zit er wel en hoort daar niet. Gelukkig lees ik idd veel positieve verhalen. Ja voor jullie is het ook weer spannend! Maar 2x die pech..?die kans is wel heel klein toch? Jullie nekplooi was iig goed toch?
Ja nekplooi was goed, maar ons meisje had ook niets aan haar chromosomen. . Al is een gezond kindje ineens heeel bijzonder . Ik heb d'r van geleerd dat t ook voor ieder ander iets prachtigs en bijzonders is als t kindje goed groeit. En dat gun ik jouw net als ieder ander. Dus ik duim echt voor je!
Dat geloof ik absoluut.. Ik ben ook oprecht blij voor iedereen hier en ik zou het heel erg vinden als er nog iemand bij komt met slecht nieuws. Helaas denk ik altijd ver vooruit en zit ik echt al alle slechte scenario's in mijn hoofd af te spelen en hoe dat gaat zijn. Ik had van te voren gezegd dat we het nog 1x zouden doen en als de zwanerschap mis zou gaan dat dat een teken zou zijn dat we het bij onze meiden moeten laten.. En nu..??? Nu denk ik: dus als dit fout gaat, krijgen we geen herkansing meer? Het is me nu pas duidelijk hoe moeilijk het is om je over dat soort dingen uit te spreken en hoe ontzettend moeilijk je je in een ander kan verplaatsen tot je het zelf mee maakt. Mijn hoop is er nog steeds, maar ergens ga ik ook van het ergste uit zodat een mega klap me straks bespaart word. Haat dit! Ik hoop dat de weken snel gaan en jullie straks iig kunnen gaan genieten van een heerlijke gezonde zwangerschap!
Knuffel saffira! Leef echt met je mee Meris geslacht al bekend? Spannend! Alva ook erg spannend woensdag! Alvast heel veel succes en geef anders een subtiele hint tijdens de echo zoiets van nou meisje of mannetje zet hem op.. wat zou jij toch zijn zoiets bij mijn vriendin wou ze gelijk wel even kijken
Als je moeder wordt ben je geen dag meer zonder zorgen... en dat begint helaas al bij de eerste positieve test. Soms ben ik wel eens 'jaloers' op kinderloze vriendinnen.. niet echt natuurlijk maar op 1 klein momentje van onbezorgdheid, als een soort opladen voor de rest vh jaar 😊
Alva, vorige zwangerschap gebruikte ik drie keer per dag primperan, minder ging echt niet. Nu gebruik ik er alleen af en toe één. Viel mee met de sufheid hier trouwens, alles beter dan die afschuwelijke misselijkheid.
@saffira Wat een verhaal zeg. Mij lijkt ook niet dat de nekplooi in de tussentijd zoveel is gegroeid. Het duidt idd eerder op een meetfout. Er is nog geen reden tot paniek maar ik snap dat dit wel heel moeilijk is, die onzekerheid. Hopenlijk morgen meer duidelijkheid. Sterkte meid.
Dank je.. Net nog echo gehad en het vocht was zeker niet meer geworden, eerder iets minder. Maar de nekplooi verdwijnt natuurlijk ook rond deze termijn. We wachten morgen af, ik ben iig weer even iets positiever. Hopelijk werkt die positiviteit door en krijg we snel goed nieuws te horen! Ik hou jullie op de hoogte maar zal pas morgen middag worden denk ik.
Sorry ik ben de hele dag en avond druk in de weer geweest met bezoekjes brengen aan opa's en oma's, appen, facebooken. Ik ben jullie gewoon vergeten 😳 Maar hierbij de foto van onze......
jeetje wat spannend allemaal Saffira! Veel succes vandaag! Ik heb morgen nekplooimeting...wordt nu wel een beetje zenuwachtig! Hoe zien jullie aan die echo dat het een jongen is? Ik ben echt een groentje...hahha
27.April Elisah83, 32 jaar, 2e kindje 28. April Alva, 30 jaar, 4e kindje 30. April Meris, 35 jaar, 3e kindje 1. Mei dnm, 26 jaar, 1e kindje roosje35, 24 jaar, 1e kindje wblond, 25 jaar, 2e kindje Ukkie89, 3e kindje Mappie, 36 jaar, 4e kindje 2. Mei 101984, 30 jaar, 2e kindje amy1987, 28 jaar, 1e kindje Smurfin90, 24 jaar, 1e kindje Zoef, 30 jaar, 3e kindje Ikbien,27 jaar, 2e kindje 3. Mei Baboes, 38 jaar, 2e kindje 4. Mei Missm85, 32 jaar, 1e kindje Saffira29, 31 jaar, 3e kindje 5. Mei 6. Mei Weer, 31 jaar, 2e kindje Klaasje, 32, 3e kindje Kolibri, 3e kindje 7. Mei Korenbloem86, 29 jaar, 2e kindje 8. Mei mariahh, 24 jaar, 2e kindje Gypsea, 2e kindje Koali, 27 jaar, tweede kindje Lelietje85, 30 jaar, 1e kindje 9. Mei jennifer1986, 29 jaar, 1e kindje Johanna18, 2e kindje 10. Mei Wondertjem, 26 jaar, 1e kindje Anja1986, 29 jaar, 1e kindje Lallie4, 3e kindje, 26jaar 13. Mei J010, 1e kindje, 30 jaar 1992M, 1e kindje, 23 jaar 14. Mei Simone1992, 23 jaar, 1e kindje. 15. Mei Poppemieke_91, 2e kindje. Afspraken: 2 november 1992M, intake vk, controle 3 november ukkie89, controle vk Baboes, controle vk Elisah83, echo geslachtsbepaling 4 november Alva, 2e nekplooi meting Lelietje85, nekplooitmeting 6 november Johanna18, echo gyn 10 november DNM, geslachtsbepaling 13 november Ikbien, geslachtsecho 16 november Jennifer1986, 16 weken echo Elisah83, controle vk 17 november Mariahh geslachtsbepaling! 23 november Alva, controle VK in ZKH 24 november Koali, controle vk 25 november Ikbien 16 controle vk Lelietje85 controle 8 december Alva, 20 weken echo 14 december ukkie89, 20 weken echo Ikbien, 20 weken echo 16 december Klaasje82, 20 weken echo Elisah83, 20 weken echo 17 december Lelietje85, 20 weken echo 18 december Lallie4, 20 weken echo 22 december Koali, 20 weken echo ★☆ sterretjes ☆★ Mamavanmenno ☆ Werveltje ☆ Nonma ☆ Molensteen ☆ Suze ☆ Emc ☆ Marlo ☆ Eline83 ☆ Ditbenik ☆ taartje1611 ☆