1 t/m 15 mei 2016 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Meris, Aug 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Groot gelijk alva! Dank aan jezelf en rust goed uit!

2. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Niet allemaal overmoedig worden hè nu de zware misselijkheidsweekjes (bijna) voorbij zijn? Ik heb zelf ook de neiging..,

Ik heb al n paar keer gehad dat als ik op de bank heb gezegd / half gelegen dat als ik opsta m'n stuitje/onderrug een soort van pijnlijk vast zit...zijn dat m'n bekken en moet ik daar iets mee???

3. Lallie4

Lallie4 Actief lid

Jul 24, 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel me anders uber goed. Zelf s avonds nog genoeg fut om van alles te doen. Zo voelde k me ook mij m'n 1e 😉

4. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Ik herken het wel Alva, raakte ook in paniek van al het braken en hele dag misselijk zijn. Herken ik niet eens van mijn tweeling zwangerschap! Je komt de dat gewoon maar half door maar je huishouden, kids en baan vraagt wel 100%.

Wat gebruik je momenteel aan middelen? Is daar nog winst in te behalen?

Mijn tweeling wordt over 2 weken 1 jaar Meris. Ik ben zwanger geraakt door ivf zoals je ziet. Mijn eierstokken zijn helaas al bejaard. Ik heb/had max 2% kans op een natuurlijke zwangerschap en daar komt ineens nr 3 :D. Verder hebben we ook nog embryo's in de vriezer van de ivf en ik durf nu al te zeggen dat de kans heeeeel groot is dat we ook gaan proberen om een vierde kindje te mogen krijgen. Het moederschap is echt een geweldig cadeau, mede omdat er ook een flinke kans was dat het nooit voor me weggelegd was ( 70% van de vrouwen met mijn diagnose blijft kinderloos, veel he) relativeer ik de moeilijke momenten zo weer weg.

5. Alva

Alva Niet meer actief

Lelietje: dat lijkt inderdaad je bekken. Er is een trucje om op te staan zonder dat het pijnlijk is voor je bekken, maar ik weet hem even niet meer 😊

Klaasje: ik gebruik nu 2 x daags primperan, heb net overlegd met de ha en ga nu naar 3 x daags. Volgens mij is dat het zwaarste wat er is toch ??

6. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heftig hoor als je zo misselijk bent! En ik maar 'klagen' over vermoeidheid. Vergeleken met misselijkheid is dat natuurlijk niks. Hopelijk verbetert het nog!!

Hoe staat het bij jullie allemaal met de buikjes? Hier lijkt het alsof het 3 weken geleden meer te zien was dan nu. Alsof de darmen eindelijk een goed plekje hebben gevonden en dus niet meer zo uitpuilen.

Vorige week hebben we met de angelsound het hartje gehoord 😍 Blijft toch zo bijzonder!

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht

Ik geloof dat t trucje is, niet opstaan vanaf de plek waar je zit maar langzaam naar voren schuiven en dan pas opstaan. En uit bed op je zij uitstappen haha!

8. Lallie4

Lallie4 Actief lid

Jul 24, 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    T trucje dat ik mee kreeg toen k daar last van had, was dat bij t opstaan ik deed alsof ik ergens onder moest gaan. Op die manier trek je je aan je benen op en niet aan je rug/ heupen

9. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips!! Hoop dat t er ook mee te doen had dat ik gisteren misschien iets te veel lichamelijke inspanning heb gehad. Moest namelijk van bureau verhuizen dus lekker dubbelgevouwen onder de tafel stekkers zitten ontkoppelen, computer gesjouwd etc.
    Maar dat opstaan ga ik zeker proberen!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dat is pittig Klaasje! Maar wel super bijzonder dat dit een spontane zwangerschap is!

Volgens de skull krijgen wij een jongen al denk ik zelf nog steeds aan een meisje pf nog 11 dagen dan hebben wij een echo.

Buikje begint nu goed op te zetten. . Denk dat ik met een week of 16 wel echt naar de positie broeken moet .. dat word binnenkort shoppen dus ..

Saffira Hoe gaat het met je ?

11. 1992M

1992M Actief lid

Sep 7, 2015
    100
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind ook al dat ik de laatste 3 weken weinig ben gegroeid, eerst ging het ff snel, maar nu is het niet veel meer geworden.
    Vandaag wel mijn zusje (7 jr): Hoe gaat het met jullie baby? (...) De baby groeit wel goed aan je buik te zien. Haha, wijsneus!

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

Jan 23, 2013
    1,765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Vanavond weer een uitgebreide echo gehad.
    Kleine hersenen zijn nog steeds niet aanwezig, iets wat op deze termijn al wel te zien had moeten zijn.
    Ons kindje is sowieso niet gezond.
    De kans is aanwezig dat hij het dandy walker syndroom heeft.
    Al met al... Het ziet er niet goed uit.

Ik wacht de uitslagen af volgende week en dan verwacht ik eigenlijk dat we daarna de inleiding kunnen gaan bespreken...
    Ik kan hier niets positiefs meer in zien.

Het doet me verdriet en zeker als ik hem zo zie schoppen en spelen, heel dubbel.
    Maar als de afwijking te erg is houd het op voor ons....

13. Lallie4

Lallie4 Actief lid

Jul 24, 2015
    282
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saffira wat vreselijk als dat het echt is. het is zo vreselijk verdrietig als je je lieve frummel kwijt raakt. Want het is gewoon al echt jouw kindje. Wat de uitslag ook zal zijn sterkte! En houd voor je zelf in gedachte, welke keuzes je maakt, jullie kieze wat t beste voor jullie kindje is. Dikke knuffel

14. Elisah83

Elisah83 Actief lid

Aug 8, 2015
    490
    0
    0
    's-Hertogenbosch
    Saffira wat een klap weer! Ik ben er stil van...
    Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte

15. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Saffira, veel sterke. De grond slaat onder je voeten vandaan bij zulk heftig en intens verdrietig nieuws.

16. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Alva, 3x daags pimperan is stevig ja, er moet nog iets zijn ( geen efesamene), kan er niet op komen! Slik je ook maagbeschermers? Omeprazol oid, dat kalmeert de maagstreek een beetje. Al dat braken zorgt voor een 'rauwe' maag.

17. Alva

Alva Niet meer actief

Jeetje Saffira, wat heftig... ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Heel veel sterkte xxx

18. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saffira, wat ontzettend verdrietig :( ik heb er geen woorden voor. Wat ontzettend heftig en moeilijk voor jullie. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!

19. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

Jun 2, 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Sterkte Saffira, wat moet dat moeilijk zijn om zo'n besluit te nemen.

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

Nov 17, 2010
    3,050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Pff heel veel sterkte saffira!

Share This Page