Gefeliciteerd julia88 met je positieve test en welkom op het forum! Friesland...nee inderdaad we schelen echt heel weinig!! Ik wacht de verloskundige ook af, hoop ook dat ik een datum krijg voor het weekend... heb er nu helemaal zin in haha
@julia88 gefeliciteerd Ik zou gister of vandaag normaal mijn menstruatie hebben. Pff ben blij als deze dag voorbij is, word er toch onzeker van. Dat voelt als een extra bevestiging. Maandag de verloskundige bellen dan word het ineens heel echt allemaal. Mijn vriend loopt al een paar dagen met een grijns op zijn gezicht de lieverd. Even een vraagje ik slik nu multi vitamine voor zwangere, dat is toch genoeg of moet ik er nog iets bij slikken? Fijne (bloed hete) dag iedereen!
Hahaha klinkt goed 😄 Ga me volgende week ook aanmelden bij moeders voor moeders, Vind het zo'n mooi initiatief dus moet van mezelf wel medoen hihi zeker omdat wij in ronde 5 al zwanger zijn voel ik mij verplicht 🙈 Dat besef had ik gisteren toen ik geen rood zag in de ochtend, word normaal altijd stipt om 8uur op nod ongesteld.. Voelt wel gek haha 😝😝
Hoop dat ze je snel terug belt.. t is al spannend genoeg allemaal hihi of heeft ze al gebeld ? Ik durf volgende week pas te bellen 🙈 Heb ergens toch een beetje angst nog dat het misschien pril al fout gaat 😶
Welkom nieuwe meiden Sorry als ik niet zo actief ben hoor zal morgen of maandag ff uitgebreid op iedereen reageren is er iemand die de lijst kan aanpassen ? Fijn weekend lieve meiden😘
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 26 september: Belbail eerste echo jongen meisje verassing
Hier weer ff de lijst meiden, ff mijn berichtje quoten, en dan quote weghalen in het beginnen en aan het einde
Hoi hoi en welkom 😄 Gefeliciteerd met je zwangerschap 😊 De vroege test van zwanger en kids heeft bij ons zelfs een keer een duidelijke 2e streep laten zien terwijl mijn man er over heen had geplast.. geven helaas vaak valse uitslag 😫 Onzin eigenlijk dat zulke testen nog verkocht worden ? 😕 Met de wondfo (zelfde als kruidvat) beste ervaring 😊
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 26 september: Belbail eerste echo jongen meisje verassing
Bedankt dames! En bedankt voor het toevoegen aan de lijst. Blackfish en Friesland al wat van de vk gehoord? Ik wacht nog even anderhalve week met bellen denk ik. Dan weet ik zeker dat ik over tijd ben. Flupske, oh dat is apart zeg! Dat je man 'zwanger' was volgens die test stom ja, die van kV/wondfo bevallen me prima. En moeders voor moeders.. Eerste zwangerschap wel aan meegedaan, alleen helaas kan ik het hier niet echt ergens neerzetten zonder dat iemand het ziet. Dus ik bracht het elke week weg, zo'n 15 km verderop. Maar denk dat ik het niet meer ga doen, nu icm m'n zoontje ook niet handig denk ik. Even snel naar de wc als ik tijd heb en ondertussen met 1 oog m'n zoontje in de gaten houden
Dat is gewoon genoeg denk ik hoor Ik slik compleet mama van davitamon is ook een multi vitamine en volgens mijn huisarts is dat prima 😊
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 1 september: Dees 1e echo en afspraak gynaecoloog 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 26 september: Belbail eerste echo jongen meisje verassing[/QUOTE]
@julia gefeliciteerd!! @wolkje, ik slik elke dag mama van vitals. Hier zitten geen synthetische stoffen in. Doordat ik al 3 miskramen had gehad en de moed had opgegeven voor een 2e kindje ben ik me gaan verdiepen in vitamines en mineralen. Ik slik ook extra magnesium. Dit wordt ook gegeven in het ziekenhuis om baarmoeder rustig te houden... (bij vroeggeboorte van ons zoontje, heel wat prikken gehad.) Sorry ben ook even niet zo actief. Gisteren de sterfdag van mijn moeder...dat was wel even zwaar. En verder aan het genieten van mijn vakantie. We gaan nog weg dus ben druk bezig te pakken...
Hier even een beetje in de stress, heb best heftige krampen ter hoogte van bm en best wel van geschrokken.. Herkent een van jullie dit ?
Hi meisjes, Ik mag me hier ook melden! Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Dit wordt mijn derde kindje en ben 10 mei 2017 uitgerekend. Ennee gefeliciteerd iedereen!
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Vaasje - ?? jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 1 september: Dees 1e echo en afspraak gynaecoloog 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 26 september: Belbail eerste echo jongen meisje verassing[/QUOTE]
Hoii en welkom! 😊 En natuurlijk gefeliciteerd hihi 💖 Wat is trouwens je leeftijd ? Dan us de lijst compleet 😊 En al een eerste afspraak gemaakt ?