Haha ik dacht dat ik erg was maar dan val ik nog mee met 8 testen haha🙈. Gister avond nog een test gedaan die knalde dus ben er nu wel even klaar mee 😉
Ik test nog even door ook haha zit nu op test zes *schaam* Maar wil een knaller en die heb ik tot nu toe nog niet haha
Ik heb trouwens nog een vraagje,. Mijn schoonzusje is al een poosje bezig voor een 2e ( de eerste kwam ook niet vanzelf ) nu willen we haar natuurlijk persoonlijk vertellen dat we zwanger zijn, omdat ik uit eigen ervaring weet dat dit geen leuk nieuws is als je zelf al een tijdje bezig bent. Ik ben zo'n emotionele doos die al jankt bij het idee dat we het moeten vertellen omdat ik het haar ook zo enorm gun!!! En ik weet dus eigenlijk niet wat we haar moeten zeggen
Vaasje ik heb hetzelfde met onze buurvrouw. Die heeft nog kinderen, wel een enorme kinderwens en haar eierstokken zijn onlangs verwijderd. Zij zitten enorm in de medische babymolen. Ik vind het ook heel lastig om het aan haar te vertellen straks. Ik weet namelijk dat ze het nooit zal zeggen, maar het doet haar enorm pijn. Ik denk dat ik zeg dat ze weer een buurkindjes krijgt. Maar dat ik niet van haar verwacht dat ze blij voor ons is, en dat hoeft ook niet. Zoiets denk ik... Ze zal het nooit zeggen maar ze haat al die zwangere vrouwen! En terecht want het is ook vreselijk als je zelf geen kindjes kan Krijgen.
Dees vervelend van je diarree! Maar kan ook door het warme weer komen natuurlijk en de krampen horen daar vast bij. Hopelijk snel over! Wolkje88 volgens mij worden alle echo's vergoed. Volgens onze vk die van 8 weken niet, maar gok dat andere vk's daar wel een trucje voor hebben ofzo. Ik heb nooit wat betaald m'n vorige zwangerschap en met 8,11,13,20,34 en 36 weken een echo gehad. Flupske Haha, hier een medestander qua testen betreft hoor. Ik heb ze niet geteld, maar heb er veel gedaan.. Heel veel.. Ik zocht zekerheid (niet dat je die door het vele testen vindt ) Maar ben ook nog niet uitgetest, omdat ik nog voor NOD zit en m'n knaller nog wil hebben. M'n testen worden overigens met de dag donkerder
Vaasje lastig he? Ik zou het toch gewoon vertellen.. Misschien dat je er gewoon eerlijk bij kan zeggen dat je het wel moeilijk vond omdat je van haar situatie afweet? Ik zat hier ook mee met een vriendin die al 3 jaar bezig was en ik ondertussen al zwanger ben van de tweede. Maar pas gehoord dat zij ook eindelijk zwanger is, dus dat was wel een opluchting. Maar goed, daar heb jij niks aan qua advies natuurlijk
Vaasje, lastig meid maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ie het gewoon moet vertellen. Ik heb het zelf als onprettig ervaren toen wij in de mmm zaten. Maar de keuze is aan jou.
Hihi ja i know is belachelijk, Maar deze maand was ook anders had eerst 5 dagen tuurstreepje dus ging elke keer testen kijken of die al donkerder was (terwijl dat heel niet kan binnen paar uur).. Echt zenuwen en pure testdrang, nou ben ik van mezelf ook nog eens best wel ongeduldig en dat bij elkaar resulteert in een hele hoop testen hahaha 🙈🙈🙈
Dat lijkt me inderdaad erg moeilijk om te moeten doen.. Mijn beste vriendin is al 5 jaar bezig en ook nog steeds niet gelukt, ik heb haar gewoon gebeld en het gewoon gezegd omdat ze juist meer geïrriteerd en boos word als er om de hete brij geen gedraaid word.. Het begin is even pijnlijk en een paar keer slikken maar ze is al goed bijgedraait, blij voor ons zal ze pas worden als ze zelf zwanger is en dat vind ik ook heel logisch ❤
Voel me vandaag heel erg raar en licht in mijn hoofd Ben steeds duizelig en zweterig, zie bleek en heb geen evenwicht en hele nare zeurwnde krampen Misschien zo even de huisarts bellen want voel me er niet echt prettig bij Heeft een van jullie dit ook ?
Vandaag de allerlaatste test op nod onderste is van vandaag. Nu maar wachten op de echo! Flupske: klinkt als ijzer te kort, floradix helpt goed, heb je tabletjes van. Ik slikte het na mijn bevalling omdat ik me ook vaak zo voelde zoals jij omschrijft
Bedankt voor de tip pinkblossom! 😁 En wat een mooie knaller zeg!!! ❤ Prachtige test hihihi
Dankjulliewel! Knaller voelt aan de ene kant prettig, anderzijds weet ik dat het niks zegt want tijdens de miskraam had ik een knaller die ik nog nooit gezien had het zegt dus helaas niets. Flupske, die Floradix kun je gewoon bij Kruidvat kopen, ik voelde me snel beter worden daar door
Prachtige knaller pinkblossom!! Vaasje dat lijkt me idd heel erg moeilijk maar weetje ik vind niet dat jij je schuldig moet voelen hoor het is toch voor jullie wel heel fijn en ontzettend bijzonder, ik hoop dat ze toch heel blij is voor jullie💐 Ik heb nog twee testjes liggen hihihi denk dat ik ze van de week eens ga doen om te kijken hoe erg ze knallen😍 Is het bij jullie ook Zulk benauwd weer? Vanmiddag krijgen we visite dan zet ik maar het grote zwembad op want met drie kindjes in lente haar schelpje past niet haha We gaan zo even naar de markt is hier een zomer markt dus ook heel gezellig Fijne dag meiden😘
Thanks pinkblossom ik ga morgenochtend gelijk even op en neer naar de kruidvat want dit is ook niet echt iets hihi Kukel elke keer om en vind dat een beetje gevaarlijk ook dat licht in hoofd voelen is een beetje irritant 🙈 Heb al wel een paar broodjes met appelstroop gegeten en wat spinazie om ijzer aan te vullen maar merk er nog niet zoveel van.. Vandaag lekker een dagje bankzaken doen hihihi (op de bank hangen)
Mooie knaller pinkblossom! Rot dat je je zo duizelig voelt Flupske! Hopelijk helpen die ijzer tabletten! Hier ook zo warm inderdaad, maar het badje opzetten voor m'n zoontje straks..
Flupske, zou toch eventjes na laten kijken. Je bloeddruk kan ook wel te laag zijn.. Hier een druk werk weekend.. maar ik lees wel gezellig nee hoor😊 Welkom zwangere dames!!!