Mooie test pinkblossem! Flupske ik zou het toch even na laten kijken voor de zekerheid! Vaasje moeilijke situatie. Hier hetzelfde meegemaakt met een vriendin. Zijn altijd moeilijke dingen, ik vond het ook zo moeilijk aan haar te vertellen toen. Gelukkig mocht zij een tijdje later ook mooi nieuws aan ons vertellen en is ze inmiddels ook mama. Ik heb 6 sept een afspraak met moeders voor moeders. Ik zit op mijn telefoon dus de lijst aanpassen is wat lastig. Wil iemand hem er voor mijn bij zetten? Fijne zondag nog meiden!
Dankjewel mop😊 Hoe is het nu met jou? Ben je nog licht in je hoofd? Anders een snoepje eten voor wat extra suiker?
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 29 augustus: Belbail afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Dees 1e echo en afspraak gynaecoloog 6 september: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6 september: Cyll afspraak moeders voor moeders 8 september: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog Swimming eerste echo 22 september: Flupske eerste echo 26 september: Belbail eerste echo 29 september: pinkblossom eerste echo jongen meisje verassing
Zoo hier is de visite weer weg was super gezellig hoor!! Ze hebben ook lekker mee gegeten! M'n meisje heeft zich heerlijk vermaakt met de twee jongens die er gezellig ook waren ze is helemaal verliefd op 1 jongetje daarvan hahah hele tijd kusjes geven echt zo cute 😍😍 Ik ben gesloopt !!!! Wat zijn de eerste weken toch zwaar ik ben blij als ik ongeveer 14 weekjes ben dan komt de energie weer terug😊(Ookal gaat het vanaf week 30 weer bergafwaarts haha) 😂 De markt was ook leuk puzzeltjes gekocht voor lente voor 4 euro en me mannetje heeft nieuwe schoenen
Ik mag voorlopig op groen 😊 Manlief en ik weten het nog niet zeker, Maar voorlopig houden we het op verassing 😄
Hahaha aaahww zo lieff!! 😍 Echte puppy love hihi ❤ Wat leuk zo'n markt, lekker rondstruinen 😄 Ja begin valt me ook zwaar, ga maandag even de huisarts bellen en toch even checken.. Ben er niet helemaal gerust op met die duizeligheid enz kan ook niet zo goed uitleggen waarom maar voelt gewoon niet oké
Altijd leuk als kindjes zich zo met elkaar kunnen vermaken! Vind het zelf ook wel fijn als m'n zoontje met andere kindjes kan spelen ipv dat ik hem moet vermaken Flupske, goed dat je even de huisarts belt voor de zekerheid! Wij zijn er nog niet uit of we het geslacht willen weten..
Klinkt als een super leuke dag Roosie! Nog bedankt voor het bijwerken van me afspraak. Ik hoop dat ik morgen een telefoontje krijg van de verloskundige! Ze maken daar zelf de echo dus met een beetje mazzel heb ik daar ook direct een afspraak voor 👍🏻 Goed dat je het even laat checken flupske! Het kan zoveel zijn dat je het maar beter even kunt laten controleren! Zijn jullie ook zo moe? Ik ben echt zo moe en de misselijkheid wordt ook steeds erger. Gelukkig nog niet hoeven spugen! Aan de ene kant fijn al die symptomen want ik voel me wel echt zwanger maar ik vind het met 2 rond huppelende kleine kindjes ook best pittig! Maar ach komt ook wel weer goed, gelukkig heb ik een lieve man die veel uit handen neemt 😊 Het geslacht wil ik zelf heel graag weten, een verrassing lijkt me super leuk maar ik ben daar veel te nieuwsgierig voor haha. Ik lig waarschijnlijk met 16 weken ( of eerder als kan ) al voor een geslachtsbepaling echo hihi.
Jippiee.. Mijn werk weekend zit erop!! Nu hoef ik komende week alleen woensdag avond. Heerlijk! Morgen de oudste weer naar school en zwemles en dinsdag de jongste naar de peuterspeelzaal, en vanaf woensdag weer logopedie, dus dat is ook weer even wennen en in het ritme komen.. Hier begint de misselijkheid ook al wat op te spelen. Vooral soms als ik aan het werk (stomazorg, catheterzak verwisselen etc) nog niet gespuugd gelukkig.. vandaag ging beter als gisteren. Gister eind van de middag hadden we de fotoshoot voor het bekendmaken aan familie en later voor Facebook van de zwangerschap. We hebben alvast een fotootje gekregen.. onwijs blij mee!
Wat een super gave foto! 😍😍 Super leuk gedaan zeg! Succes mer het nieuwe ritme hihi 😊🌹
Nou Roosie dan zou ik half op groen moeten haha. Ik wil het graag weten maar mijn vriend niet.. ja daar moeten we nog samen uitkomen. hoop dat hij heel nieuwsgierig word met de tijd haha.
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 29 augustus: Belbail afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Dees 1e echo en afspraak gynaecoloog 6 september: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6 september: Cyll afspraak moeders voor moeders 8 september: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog Swimming eerste echo 22 september: Flupske eerste echo 26 september: Belbail eerste echo 29 september: pinkblossom eerste echo jongen meisje verassing
@fluspke hoe gaat het nu met je? @cyll Jaa ik ben ook zoo gigantisch moe en misselijk ook, heb tot nu toe 1 keertje overgegeven en ik hoop dat het daarbij blijft! @ ik weet niet meer wie het zei Jaa ik vond het ook zo leuk dat ze zich zo goed vermaakte met de jongens, ze kent ze al heel goed en hoe ouder ze wors hoe leuker ze zich gaat vermaken ze doet dan ook alsof ze heeel groot is hihi ik keek mijn ogen uit! We hebben als we onze achter poort open doen gelijk een grasveldje en speeltuin achter ons huis daar speel ik af en toe met haar, nu met de jongens klom ze serieus de trap van de glijbaan zelf op!!! Uiteraard stond ik wel achter haar hoor! Ze wou het eerst proberen maar het lukte niet toen ging 1 van de jongens Haar voor en toen keek ze heel aandachtig en hup ze deed het!😳😊😢 ze is 16 maanden maar jeeeetje wat word ze groot❤️ @wolkje ik heb je half op groen gezeg hoor @friesland waaah wat een geweldige foto hahah ik moest zo lachen hoe je man er bij ligt geweldig!! 😂 @hier ik zag mijn banner nu, moest gewoon huilen zie ik gewoon dat deze week het hartje gaat kloppen en dat de baby nu oogjes krijgt😍😪 Ik ben zoo moe en kan gewoon niet meer slapen pff m'n meisje slaapt wel nog lekker dus ik heb even de vaatwasser aan gezet en ga zo maar stofzuigen dan hoeft dat vanmiddag niet meer maar ik doe vandaag wel even rustig aan ontzettend rugpijn ook en aangezien ze nog niet kan lopen ben ik ook de hele dag aan het tillen
Wauw wat een gave foto Friesland!! Erg leuk! Rot dat je af en toe wel moeilijke momentjes hebt op je werk. Ik doe denk ik hetzelfde werk als jou. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat.. Roosie, rot dat je zo moe bent! En bijzonder he dat nu het hartje gaat kloppen enzo! Die rugpijn herken ik.. Heb er heel erg last van.. Door de zwangerschap komt het denk ik. Wat dat betreft is het heel handig als je kindje kan lopen. Zie dat mijn zoontje een paar maandjes ouder is dan jouw dochtertje. Flupske jij nog een afspraak gemaakt bij de huisarts?
Jaa ik vind het zo bijzonder hihi nu is het echt een mensje aan het worden😍 Gaat wel echt super snel vind ik al! Vervelend he die rugpijn ik weet gewoon echt niet wat ik er mee aan moet eigenlijk! Wat leuk! Loopt jou zoontje al wel?
Goedemorgen dames! @Friesland wat een toffe foto echt fantastisch! @Roosie wat vervelend dat je zo'n last hebt! Dikke knuffel! Mvm komt zo om 10 uur. Ben echt heel zenuwachtig voor die test. Stom hè...
Dank jullie wel!! Ben echt benieuwd wat de reacties zullen zijn.. Kan niet wachten tot ze op Facebook kunnen met 12 weken hahaha Roosie, wat vervelend dat je zo'n rug pijn hebt!! Onderin de rug? Ik hoor inderdaad dat meerdere dit hebben in het begin van de zwangerschap. Ik herken het overigens niet, maar lijk nog erg weinig kwaaltjes te hebben tot nu toe. Alleen mijn acne wordt minder!! YESS Flupske, al gebeld met de huisarts? Ben erg benieuwd.. Belbail, wat spannend!! Succes. Ik doe niet mee. Vorige keer ook niet gedaan. Bij mijn zoontje uiteraard wel fanatiek mee gedaan, maar omdat ik zwangerschaps HG kreeg was het geen doen. Ik ging al over mn nek bij het zien van een blauwe fles. En bij de tweede alleen al aan de gedachte. Ik doe alles om misselijkheid om de weg te gaan en er zo min mogelijk aan te doen. Voor mij dus helaas niet. Al weet ik dat het een zeer goed doel is.. Geslacht.. Wij willen het allebei heel graag weten.. Wij kunnen dus op zwart blijven. We vermoeden alleen allebei dat het blauw wordt haha