Belbail mooie knaller!! Leuk dat jullie het aanstaand weekend gaan vertellen! Flupske wow, dat is wel een lage bloeddruk ja! Inderdaad wat iedereen al zegt. Zoethout thee, dropjes, zoutjes etc en vooral rustig aan doen! En de eerste weken tot de echo of de 12 weken zijn altijd spannend! Hoop dat we allemaal een goede echo hebben binnenkort! Roosie ja! Heel duidelijk!! Daar kun je niet meer omheen.. Haha. Ik twijfelde ook om zo'n test te halen, maar probeer me in te houden En knap van je dochter dat ze al wel een paar stapjes los doet af en toe! Dan laat het lopen niet lang meer op zich wachten..
Wat verdrietig Deebje! Maar wel knap dat je een besluit hebt genomen dat het zo goed is. Soms is dat beter dan constant in de stress zitten of het wel goed gaat etc. Dat is natuurlijk ook heel lastig en voor je partner ook. Veel geluk met zijn drieën en inderdaad leef vandaag! Die zit er wel bij mij goed in deze maand na een drama bij een vriendin. Flupske wat vervelend dat je zo duizelig blijft! Let goed op jezelf en inderdaad lekker snoepen! Friesland wat een geweldige foto!! leuk bedacht en gedaan. Roosie wat lastig van je rug. Ik ken het... ik moet maandelijks naar de masseur omdat het zo vastzit. De pijn beperkt je vreselijk. We zijn met die kleintjes ook steeds aan het bukken, tillen etc. Gelukkig loopt mijn zoontje wel en hij is motorisch heel handig dus ik laat hem zo veel mogelijk al zelf doen. Bijvoorbeeld traplopen (sta ik er wel achter), op de bank klimmen, meelopen aan handje etc. etc. Maar goed je ontkomt er niet altijd aan... nog steeds buk en til ik nog teveel en te vaak. Ik ben mijn ideeën en fantasieën al de vrije loop aan het laten gaan wat betreft het kinderkamertje. Zooooo leuk en zoveel zin in om alles weer om te gooien etc. Mijn zoontje gaat waarschijnlijk naar een ander kamertje (kleiner kamertje), en de baby mag in het voorkamertje slapen waar de commode staat. Mijn man heeft voor mijn zoontje zijn kamer destijds een hele mooi grote commode gemaakt. Deze hangt aan de muur. Ik vind het zonde om deze niet meer te gebruiken en daarbij is het praktischer dat mijn zoon dan een ander kamertje krijgt. We waren gisteren al aan het opmeten en doen... heerlijk!! Ik wil een hangwiegje van wiegje.nl Maar goed dat kopen we allemaal pas in de tweede trimester ofzo. Nu nog lang niet maar wel erg leuk om over na te denken. Ook zo handig... bij mijn zoontje hebben we een joolz geo earth kinderwagen gekocht. Deze kan ik nu ombouwen tot een duo wagen.
Hallo meiden. Ik geloof dat ik me ook aan kan sluiten hier, vanochtend op NOD een mooie duidelijke positieve test Ik heb al wat teruggelezen maar zal straks even alles bekijken en reageren. Voor de lijst: Jaatje, 33 jaar, 2e kindje, 8 mei, geslacht willen we niet vooraf weten.
Hey jaatje welkom meid! Gefeliciteerd met je zwangerschap 😄 Zal je even aan de lijst toevoegen 😊
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje Jaatje - 33 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 29 augustus: Belbail afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Flupske afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Dees 1e echo en afspraak gynaecoloog 6 september: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6 september: Cyll afspraak moeders voor moeders 8 september: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 19 september: Swimming eerste echo 22 september: Flupske eerste echo 26 september: Belbail eerste echo 29 september: pinkblossom eerste echo jongen meisje verassing
@ jaatje gefeliciteerd!!!!! @ Friesland wat een leuk foto zeg! @ Deebje wat een zware beslissing maar voor jullie hoop ik ook een beslissing die rust brengt. Haha half op groen Ik ben aan het huilen vandaag (in positieve zin) heb vandaag een afspraak gemaakt voor MvM op 5 september en op 22 september de eerste echo bij de verloskundige. Zo spannend allemaal en een bevestiging dat het ook echt zo is.
Wat leuk wolkje! Tranen van geluk 😍 Mooiste tranen die er zijn meis hihi Zal je afspraken even op de lijst toevoegen 😄
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje Jaatje - 33 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 29 augustus: Belbail afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Flupske afspraak Moeders voor Moeders 1 september: Dees eerste echo en afspraak gynaecoloog 5 september: Wolkje88 afspraak Moeders voor Moeders 6 september: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6 september: Cyll afspraak moeders voor moeders 8 september: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 19 september: Swimming eerste echo 22 september: Flupske eerste echo 22 september: Wolkje88 eerste echo 26 september: Belbail eerste echo 29 september: pinkblossom eerste echo jongen meisje verassing
Gefeliciteerd en welkom jaatje! Mooie test zeg.. Bij het echobureau waar wij de vorige pretechos hebben laten doen is de geslachts bepaling vanaf 16 weken.. maar ik denk dat ik pas een afspraak ga maken als de termijn echo goed is.. Dames, laten jullie ook een combinatie test doen? De verloskundige klonk alsof het nogal"onnodig" is om dat te doen en ik kon duidelijk merken dat ze er geen voorstander voor is.. kreeg er een vreemd gevoel bij..
Wij gaan ook een geslachts bepaling laten doen ik denk rond de 15 weken ga hem plannen als de eerste echo goed is! Mocht het nog mis gaan kun je volgens mij gewoon kosteloos annuleren 24 uur van te voren Nee ik ga geen combinatie test doen, vind het persoonlijk ook onnodig
Wij laten ook geen combinatie test doen, het is maar een kans berekening en je hebt d'r geen drol aan behalve dat je ongerust wordt als je een paar % meer hebt dan gemiddeld
Dames! ik zit in de positive vibes dus ik meld me gewoon aan hoor... 2 x mk gehad, met 8 en 5,5 wkn. Nu een steeds meer oplopende test, wel wat bloedingen gehad de afgelopen dagen maar geen zorgen maken volgens de VK. 16 Sep hebben we met 6w6d de eerste (vroege) echo, 26 sept intake & echo bij de VK. Ook op 26 sept zouden we 's middags in het zkh zijn voor onderzoek naar evt medische oorzaak voor de miskramen. Afgesproken dat we die mogen afbellen als het bij de VK goed zit die ochtend. Ik ben 31 en dit wordt (hopelijk) ons 1e kindje 6 mei uitgerekend!!
Wij gaan ook geen combinatie test doen. Bij onze eerste ook niet gedaan. Begin meer vertrouwen te krijgen nu ik mijn opgedroogde testen zie. Zonnige groetjes uit een warm land ☀️☀️☀️
Welkom jaatje en Nicole4sure! Gefeliciteerd allebei! Heftig Nicole, dat je twee miskramen hebt gehad.. Gelukkig al een vroege echo dus! Mooie oplopende testen Swimming! Blackfish, leuk om alvast weg te dromen over het kamertje! Denk dat mijn zoontje ook een ander kamertje krijgt en dat we zijn kamer voor de baby gebruiken. En om even in de testsfeer te blijven upload ik even m'n testen van vanmorgen. Vind ze behoorlijk donker, zit nog niet eens op NOD! Zo raar, bij m'n zoontje was er nu pas een licht streepje te zien.