1 t/m 15 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Even wat anders he... Is er ook een makkelijke manier om steeds op het juiste forum te kijken, kun je bijvoorbeeld favorieten aanmaken en zo ja hoe?

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja je kan ook bij je eigen kijken en dan statistieken van je berichten aanklikken en dan je laatste bericht wat je hier hebt gepost aanklikken dan zie je vanzelf de nieuwe
    Of je kan hier boven bij dit forum bij onderwerpt tools je zelf abboneren

3. Nicole4Sure

Ga het proberen :)

Wij hebben trouwens op dezelfde dag een echo Roosie. Mijne is alleen wel een vroege met 6w6d... Hoe laat mag je? Wij om 12:30.

Trouwens Flupske, ik werk full time, wil naar 3 dagen toe straks. Mijn directeur weet van de miskramen en hij weet ook van alle onderzoeken die gepland staan. Ik krijg alle ruimte gelukkig. Ook die 3 dagen is straks geen probleem! Mijn ouders komen dichterbij wonen als het eenmaal zo ver is (zit nu een uur rijden tussen) en kunnen dus ook helpen waar nodig!

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Ik ben dan als het goed is 7.4 en heb hem om 13:30 uur staan hihi spannend he:D

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Zijn jullie ook zoo gigantisch moe?😩🙊

6. Nicole4Sure

Ooh ja! ik kan de hele dag wel slapen.... Maar als het een goed symptoom is dan hoor je mij niet klagen :D

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Het laatste testje die ik in huis heb en wat een knaller!!:$:D

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend Nicole en Roosie! Voor jullie beiden al aftellen na de eerste echo.

Ik ben helemaal niet moe, maar kan me herinneren dat dat bij m'n zoontje later kwam. Ieder lichaam reageert anders natuurlijk.
    Maar volgens mij is het wel een goed teken!

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wauwie!! Prachtig hoor!!!

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi dankje ja ik dacht anders moet ik hen weggooien 😏 Woow besef me wel dat dit misschien de laatste zwangerschap test is die ik in mijn leven zal doen:(
    Mijn man wil absoluut geen derde

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik heb er net ook weer 1 gedaan, laatste wondfo helaas.
    Maar deze is weer donkerder dan vanmorgen terwijl mijn urine niet zo geconcentreerd was:(
    In ieder geval weer een beetje gerustgesteld. En eigenlijk moet ik gewoon stoppen met testen. Al neig ik ernaar om dadelijk naar de Kruidvat te sprinten..

Wie geeft mij een schop onder m'n kont? :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24 KB
      Weergaven:
      4
  12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36

Oh wat jammer zeg! Wil je zelf wel graag een derde?
    Hier precies hetzelfde namelijk.. Ik zou er graag drie willen, maar mijn man wil ook absoluut geen derde. Hoop dat zijn mening ooit omslaat, maar vrees van niet..

13. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.
    Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van onze markt vanmiddag/vanavond. Dus ik zit vandaag al helemaal in de baby kleertjes. De besef is er nog niet helemaal dat ik straks weer zo een kleintje hebt met van die schattige kleine kleertjes.

Ik heb nog amper symptomen ... Bij mijn zoontje was ik heel erg moe. Nu voel ik me ontzettend fit. Soms een tinteling in mijn borsten maar zelfs dat is minimaal. En soms een beetje bandenpijn bij onverwachtse bewegingen. O ja en nu al twee nachten midden in de nacht klaarwakker gelegen. Gewoon door de hormonen vermoed ik. Ik voel me helemaal niet zwanger maar ik heb wel prachtige testen (gehad). Ik maak me er helemaal niet druk om. Mocht het een miskraam worden, dan is het niet anders. Ik kan het niet voorkomen. En bovendien was het anders gehandicapt geweest dus kan het beter afgebroken worden.

Wij doen geen combinatietest. Wij zullen het nooit over mijn hart verkrijgen om het weg te laten halen. Dus dan heeft zo een test geen toegevoegde waarden. Het enige wat ik ermee bereikt hebt, is dat ik minder geniet van mijn zwangerschapsperiode. Dat zou ik zonde vinden.

Verder denk ik dat we wel willen weten wat het geslacht is.

14. Nicole4Sure

Waauw mooi hoor :D

Dit is de mijne van vanmorgen, iets lichter wel dan gisteren maar zeker donkerder dan eergisteren. Ik heb er nog 2 in huis, ik denk dat ik ze in de doos laat... anders maak ik mezelf gek. Volgens mij is dit namelijk een prima streep!

Bijgevoegde bestanden:

• zw3008.jpg
      zw3008.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,2 KB
      Weergaven:
      2
  15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa ik zou er wel vier willen hihi maar wil heel graag een derde dat heb ik altijd gewild drie kindjes! Maar denk dat ik dat maar moet gaan vergeten! Jammer dat jouw man er ook zo over denkt! Dan gaan we samen maar hopen op een tweeling nu:p hebben we er toch lekker drie:D haha

Oja. Een schop onder je kont ga ik je niet geven als je nog zin hebt om te testen gewoon doen, nou ja niet een stuk of tien maar 1 of 2 kan best:)
    En jij hebt ook een prachtige test!!:D

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ontzettend veel plezier bij de markt vandaag wat leuk! En al die baby kleertjes hihi je zal wel wegsmelten😍
    Super dat je niet onzeker bent! En je hebt ook helemaal gelijk hoor :)

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Nou dit is een hele mooie streep hoor:D
    Verlies je trouwens geen bloed meer? Vroeg ik me af

18. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook drie of vier. Gelukkig wilt mijn man er ook sowieso drie. Ik hoop eigenlijk dat onze derde een tweeling is. Dan heb ik er alsnog vier haha...

Mijn vader is een tweeling en vaak slaat het een generatie over. Ik ben dus ook aan de beurt. Mijn oma had twee keer een tweeling gehad. Het zit er dus bij ons dik in de familie....
    Ik had wel een hele sterke eisprong maar ik vermoed niet dat ik nu een tweeling in mijn buik heb. Dan had ik denk ik wel even wat meer symptomen nu moeten hebben haha. Ik had vanmorgen wel even gegoogeld maar dat hoeft niet altijd. Ik zal mezelf niet gek maken, de derde is een tweeling!

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hartstikke mooi Nicole!!

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Leuk die markt Blackfish veel plezier!
    En wat een goede instelling heb je! Zo is het ook helemaal!
    Wie weet dat je ooit nog een tweeling krijgt!

Roosie haha, ik zou het ook niet erg vinden.. Een tweeling. Idd als m'n man er vier had gewild had ik dat ook prima gevonden. Maar helaas.

Deel Deze Pagina