1 t/m 15 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Nee ik verlies nu sinds zondagmiddag al geen bloed meer... Heeft dus al met al niet heel lang geduurd en 2 x een mini tampon gebruikt. Nu heel af en toe nog een vlokje bruin/heel donker met voelen (sorry) maar al niet meer met vegen....

Het geeft me hoop!!!!

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Haha blackfish geweldig😂 Duim je nu voor mij en Julia dat wij nu wel een tweeling krijgen dan?:p
    Wat ontzettend fijn Nicole dat zal je onzekerheid zeker wegnemen, ik ben blij voor je:)

3. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat helemaal gemist. Bloed vanwege de innesteling neem ik aan?! Als jij nu van die mooie testen hebt, dan zit het goed hoor! :D

4. Nicole4Sure

Dankjulliewel lieve meiden :D voor de hoopvolle woorden!

Ja Blackfish, waarschijnlijk wel de innesteling achteraf, maar ik vond het wat veel bloed. De VK zei dat dat wel eens kan gebeuren en dat ik me geen zorgen moet maken!

Ik kan niet wachten tot de kritieke weken voorbij zijn. Ik probeer nu gewoon te genieten (lees: veel te slapen want ik ben mooeee!) en hopen dat de tijd lekker snel gaat haha.

Wij hebben het nog nooit over het aantal kinderen gehad, het maakt me eerlijk gezegd ook niet veel uit haha. Eerst maar even de focus op de eerste :) ik duim voor jullie dat de mannen nog van gedachten veranderen ;)

5. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hahaha ik zal voor jullie zeker duimen!! Hoe grappig zal het zijn als jullie een tweeling zullen krijgen.
    Ik vind tweelingzwangerschappen heftig, maar zo bijzonder. Vooral na de geboorte breekt er een heftige periode aan. Daarom zou ik het zelf niet heel erg vinden als ik geen tweeling krijg. Maar aan de andere kant lijkt het me heel bijzonder om mee te maken. Pff ik denk gewoon dat het je moet overkomen en dan gewoon tanden op elkaar en doorgaan.

Hoe hadden jullie de periode na de geboorte ervaren bij de eerste? ik vond het behoorlijk zwaar. Ik zei gisteren tegen mijn vriendin... "ik ben nu al heel nieuwsgierig hoe het eruit gaat zien, maar daarna mag het van mij snel 6 maanden worden" haha...
    Mijn zoontje was een karaktertje, driftkikker met een koemelk allergie. Wij zaten de eerste periode met onze handen in het haar. Ik woog 10 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, zat aan een koemelk dieet en ondertussen hing ons zoontje 9,5 maand 24 uur aan mijn borst haha... daarna stopte ik met de borstvoeding en sliep hij direct vanaf de eerste fles pepti door. Tja, dat gaat ons bij de tweede niet overkomen haha

6. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had me vorige maand erover ingelezen maar twee a drie dagen, flink bloeden, komt weleens voor.
    Gelukkig heb je prachtige testen en een hoop symptomen.. dan zit het inderdaad wel goed!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Nicole, tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik veel bloed verloren. Wel zonder krampen. En toch heb ik een gezonde zoon! En als je testen positief zijn dan zal het wel goed zitten :)

De eerste periode vond ik niet heel zwaar. Maar we hadden dan ook een voorbeeldige baby. Wel was ik enorm onzeker en wilde ik koste wat het kost voorkomen dat hij huilde. Nu zie ik in dat dit niet kan en sta er nu een stuk relaxter in. Al lijkt me twee baby's zeker pittig in het begin.

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier vond ik het ook heel pittig. De eerste liet goed van zich horen wat hij wel of niet wil, en eigenlijk doet hij dat nog.. de tweede is een stuk makkelijker en sliep als baby al heel snel door. Wel veel gedoe met de borstvoeding gehad beide keren. Veel pijn, te weinig voeding, na voeding nog kolven om de productie op gang te helpen ( ook s nachts) en lactatiedeskundige een paar keer langs geweest, en na 3 maanden toch op fles over gegaan omdat de bijvoedingal alleen niet genoeg was.
    Ditmaal zal ik dus ook direct besluiten om de fles te gaan geven. Moeilijke keuze, maar we hebben hem nu vast gemaakt.. om te voorkomen dat ik overloop van zorgen, vermoeidheid en het gevoel van falen te besparen. (Oh ja en tong riempje klieven wat uiteindelijk geen zin heeft😥) heerlijk als het lukt, maar ik waag het niet nog eens.. nu willen we er echt van genieten!!

Nicole4sure, mijn moeder heeft bij mijn zwangerschap bijna 9 maanden plat gelegen ivm bloedingen.. heel vervelend natuurlijk! Maar ik ben heel gezond😊

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wat komen hier mooie testen voorbij. Ik ga morgen weer testen. Heb nog 2 digitale en 2 van de Kruidvat liggen.

Zoals we er nu in staan komt er geen 3de bij ons. Mmm is niet bepaald leuk en met 2 voelen we ons voor nu compleet.

10. Nicole4Sure

Ben benieuwd naar jouw test morgen Swimming! Gek hoe dat zo uiteen kan lopen he, maar dat geen zorgen maken is best een goede tip haha nu de uitvoering nog!!

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Bij mij weet 1 vriendinnetje het. Mijn schoonzus (zusje van mijn man) en haar vriend want daar waren we een weekendje mee weg en zij is ook zwanger (3 weken verder dan ik). En mijn ouders weten het, mijn schoonouders vertellen we het dit weekend.
    Al deze mensen waren ook nauw betrokken bij al het verdriet dus die nemen we nu ook weer mee in de vreugde :D

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dat begrijp ik wel swimming dat de mmm geen pretje is en dat jullie dan compleet zijn met twee mooie kids!!

Alleen een vriendinnetje weet het we gaan het pas vertellen na 16 sept als de eerste echo goed is:) ooh nee haha de vriend van mijn man en zijn vrouw weten het ook (mijn man kon zijn mond niet houden:p)

12. Cyll

Cyll Actief lid

3 apr 2012
    166
    0
    16
    Hoi Dames,

Jullie kletsen gezellig door hihi. Ik ga zo alles even terug lezen! Voor alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd! Ik heb 20 september een intake bij de verloskundige en zij zal dan direct de eerste echo maken. Ik kan echt niet wachten, Ik denk dat ik pas echt durf te genieten als we de eerste echo hebben gehad. Vandaag ook wat minder kwaaltjes waardoor ik wat onzeker wordt. Toch probeer ik het onzekere wat van me af te zetten en gewoon te genieten 😊

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend Cyll! Ik heb ook pas rust na de eerste goede echo denk ik.

Hier weten een paar vriendinnen het (eentje is 5 weken verder zwanger) en verder niemand. We willen het inderdaad pas na de echo bekend maken.
    Maar mocht het misgaan kan ik tenminste bij m'n vriendinnen terecht.

14. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hoi lieve meisjes
    Wat hebben jullie veel geschreven zeg!
    En wat zag ik mooie testen voorbij komen 😍

Zal later vanavond of morgenochtend even alles terug lezen en reageren, voelde me vandaag erg slecht en heb veel geslapen en op bed gelegen..
    Die lage bloeddruk is erg lastig, ben al een paar keer flauw gevallen wat net goed ging en om de hele dag duizelig te zijn is ook echt geen pretje 😳
    Vind het allemaal erg spannend en voel me erg onzeker, wachten op die eerste echo duurt ook zo f*#&$ng lang he!
    Wil zo graag het hartje horen kloppen en die kleine zien, denk dat ik me dan pas zeker voel.. bleghh zo lastig allemaal 😧
    Sorry voor me geklaag 😫🙈

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier weet niemand het want we zijn op vakantie ☀️☀️☀️ Na onze vakantie vertellen we het onze ouders en na de eerste echo broers en zussen wrs.

16. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi meiden,
    Inmiddel begin ik langzaam te geloven dat ik mee mag praten hier!
    Vandaag mijn nod, maar geen menstruatie en wel een positieve test. Ik verwacht dat mijn datum eond de 12e ligt.

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Gefeliciterd..!!!! En welkom natuurlijk:D

Flupske, wat vreselijk meid. Ik hoop echt dat het snel wat beter wordt want dit is ook niks natuurlijk.. wees maar voorzichtig en pas goed op jezelf💐

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gefeliciteerd Redhead! Dan zijn we rond dezelfde datum uitgerekend! Welkom!

Flupske jeetje, heftig dat je zoveel flauw valt en zo duizelig bent. Rustig aan meid!
    En de tijd tot de eerste echo duurt gewoon lang helaas :(

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Thanks meiden! Super spannend weer!
    Flups, zet 'm op! Slik je al wat extra vitamientjes?

20. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ik heb zojuist op 13/9 een afspraak gemaakt voor een echo op eigen kosten. Dit is een verrassing voor mijn vriend. Hij vind het erg spannend of er wel een hartje klopt dus hopelijk geeft hem dat wat rust! Spannend!

Deel Deze Pagina