Misschien een idee om op de lijst ook te werken met 13/9 14/9 etc. Scheelt een hoop tekst en geeft meer overzicht!
Oh spannend! Wat een goed idee om dat cadeau te geven. Ik ga er ook eens over nadenken om zoiets te doen.
Ja toch? Ik kan zelf natuurlijk ook niet wachten. Het kost me 45 euro. Vind ik best meevallen en het geeft meteen een stuk duidelijkheid ik dacht ik doe het gewoon!
Heb ff gerekend Belbail maar je bent dan ook al 7,5 week toch? Mag je dan niet gewoon eerder komen bij de vk? Ik weet niet wat voor historie je hebt maar wij mogen gezien de geschiedenis al met 6w6d komen. Niet dat er dan garantie is dat we een hartje zien maar het is een iets kortere termijn om naartoe te leven...
Wij hebben geen historie is onze allereerste zwangerschap. En daarom kunnen wel pas met 9 weken komen.
Viel mij ook mee! Hij doet ook echo's met 6w6d idd maar alleen met medische indicatie. Ik heb gekozen voor deze datum zodat er hopelijk ook wat leuks te zien is 😊
Toppie toch! Ik hoop voor ons allemaal dat de dagen lekker snel gaan hihi!! Flupske! Veel beterschap meid! Goed blijven eten en drinken!!
Wat super gaaf belbail! Sorry meiden ik reageer straks weer even voel me echt soo niet lekker😑
Wat schrijven jullie lekker veel Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd allemaal! @ Swimming: wat een prachtige test weer, alle reden om erin te geloven @Roosie: Last van zwangerschapskwaaltjes/ misselijk, of iets anders aan de hand? Eerste echo: Bij mijn eerste zwangerschap konden we pas bij ~10 weken de eerste echo krijgen. De VK heeft dat nu voor iedereen aangepast naar ~8 weken. Ik heb een afspraak op 23 / 9, ben dan 7.4 als het goed is. Kwaaltjes: Ik heb nog helemaal nergens last van, voel niks bijzonders aan mijn lijf. Behalve dan dat ik niet ongesteld ben, haha. Maar de vorige keer werd ik ook pas na ongeveer 6 a 7 weken misselijk, dus ik maak me er geen zorgen om.
@jaatje ja heel erg moe en zoo misselijk ook wat duizelig, maar kan niet aan mijn bloeddruk liggen want die is te hoog sinds vorige zwangerschap toen hypertensie gekregen voel me zoo naar het liefst wil ik nu al op controle komen maar goed Wat heerlijk dat je nog niks bijzonders voelt das echt genieten toch?😍
Er zat vanacht wat oud bloed bij mijn urine. Nu ik het opvang zie ik natuurlijk van alles.... ik heb het opgezocht en schijnt gelukkig heel normaal te zijn rond week 4/5/6. Iemand hier bekend mee?
Ja Belbail, schrikken he! Geen zorgen maken hoor! Hier ook nog een heeeeeel klein beetje bruin zo af en toe, heb me er maar bij neergelegd, er is toch niets wat je kunt doen. Ik doe volgende week nog 1 test om absoluut zeker te zijn dat het met de innesteling te maken had en niet met afstoten van de vrucht.... Als dat laatste het was zou de test eind volgende week negatief moeten zijn, of in elk geval lichter. Nu mag ik genieten van mezelf 😜
Oh ik lees dat je 'bij je urine' schrijft... Daar heb ik geen ervaring mee sorry! Weet ook niet wat ik me daarbij moet voorstellen..
Hey meisjes, Sorry ik ben even een paar dagen afwezig geweest. Druk en gewerkt en ben zo verschrikkelijk moe! Ik heb wel weer wat afspraken kunnen maken. 21 september afspraak vlk. 28 pretecho ( dit omdat ik mn 1e echo anders pas met 13 wk heb!!!) Mooie test swimming! Ik heb zelf even gedacht dat het niet goed ging, gezien ik al een week lang positief test en nog steeds geen knaller heb, maar ze lopen wel enorm mooi op! Ennn ik ben immers een dag overtijd dus begin er in te vertrouwen! Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie al kwaaltjes? Ik zelf ben echt enorm misselijk en moe maar verder voel ik me wel oké.