Wat fijn dat m een datum hebt meis 😊 En beter ook dat ze deze keer wel normaal reageerde.. Mijn duimpjes draaien voor een goede echo ❤
Lydia gefeliciteerd en welkom (tevens oude bekende 🙊onder m'n andere naam) Vandaag even een ofday, ik ben echt zo verschrikkelijk misselijk heb al drie keer gespuugd vandaag wordt er echt niet vrolijker op! Jank om alles vandaag (hoi hormonen) Vanavond maar op tijd m'n bedje in en hopen dat ik eindelijk een nachtje door slaap. Zou iemand mijn afspraken op de lijst kunnen zetten? 21-sept intake vlk 28- Sept eerste echo. En jeetje Dees wat heb je al een hoop mee gemaakt wat zwanger worden etc betreft! Ik duim heel hard dat het allemaal goed mag blijven gaan! Ah Flupske wat vervelend meid! Maar denk dat het voor hem ook heel erg wennen is, en nog totaal ontastbaar, terwijl er bij ons van alles door ons lijf giert. Ik herken het wel een beetje, ik heb zelf al twee kinderen en mijn huidige vriend maakt dus nu voor het eerst een zwangerschap mee, soms lijkt het wel of ik enorm enthousiast ben en hij totaal niet, waar ik dood moe ben wil hij van alles en nog wat doen dat snapt hij niet helemaal, maar hij is verder enorm lief en begripvol, houdt m'n haar vast als ik moet spugen etc. Hij is ook wel een beetje een doemdenker dus denk ook dat hij niet echt enthousiast durft te zijn, dus het komt vast allemaal goed meid!
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje Nicole4sure - 31 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje Jaatje - 33 jaar - 2e kindje 9 mei Lydia1986 - 29 jaar - 3e kindje Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje Redhead - 32 jaar - 3e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken 1/9: Flupske afspraak Moeders voor Moeders 1/9: Dees eerste echo en afspraak gynaecoloog 5/9: Wolkje88 afspraak Moeders voor Moeders 6/9: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6/9: Cyll afspraak moeders voor moeders 8/9: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 13/9: belbail vroege echo 16/9: Roosie91 eerste echo 16/9: Nicole4sure eerste echo 19/9: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 19/9: Swimming eerste echo 21/9: Vaasje intake vk 22/9: Flupske eerste echo 22/9: Wolkje88 eerste echo 26/9: Belbail echo VK 27/9: Lydia1986 intake + eerste echo 26/9: Nicole4sure intake + echo VK 28/9: Vaasje eerste echo 29/9: pinkblossom eerste echo 29/9: Friesland90 intake + eerste echo 29/9: Julia88 intake + eerste echo jongen meisje verassing
Vervelend dat je zo misselijk bent Vaasje! Maar wel een teken dat het goed zit. Vandaag NOD en niet ongesteld geworden uiteraard Was vanmorgen wat misselijk na het ontbijt. En nu net na het avondeten weer. Denk toch dat het geen toeval is en het door de zwangerschap komt. Maar dat is alleen maar een goed teken. Morgen nog 1 keer testen of ik een knaller heb 😁
Tsjoh het lijkt vandaag weer al een aantal keer alsof ik de baby al voel schoppen. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet. Meer vrouwen met bewegende darmen?
Flupske, sterkte met wat er dan ook speelt... Dees, wow, zo vroeg al een echo, spannend! Mijn darmen rommelen ook, maar ik heb vandaag ook een iets ander eetritme dan normaal dus kan ook daarmee te maken hebben. Fijne avond/welterusten!
Hier voel ik nog niks ( t is dat ik een test heb gedaan ( oke 3) en weet dat ik zwanger ben ( klinkt nog gek haha) maar anders
Mag ik mee schrijven? Ik weet sinds vanochtend dat ik weer zwanger ben van ons derde kindje. Wij zijn nu nog op vakantie in Amerika, dus vandaar het voor jullie vast gekke tijdstip. Zaterdag komen we thuis dus tot die tijd zal ik niet zoveel online verschijnen. Bel zaterdag ook direct maar m'n verloskundige. Uitgerekende datum is voor zover ik het nu kan inschatten 12 mei. Annelie566 12 mei 3e kind 26jaar
Spannend PinkBlossom, wij zitten in hetzelfde schuitje en op dezelfde datum de vroege echo ik dan alleen 1 dagje verder. Welkom Annelie! Hier gisteren bij een vriendinnetje geweest, haar kleine knul is 3,5 maand. We hebben heerlijk getut, mannetje in bad gedaan en de fles gegeven :-D ik kreeg toen toch wel even wat traantjes in mn ogen... Mijn god wat is mijn kinderwens toch groot!! Gelukkig weet zij alles van de ellende die ik heb gehad en weet zij ook dat ik nu weer zwanger ben en in de spannende wachtperiode zit! Toch fijn om dat ff kwijt te kunnen. PS. hebben jullie ook nog steeds een beetje dat ongi gevoel?
Hier geen last van schoppende/rommelende darmen. Af en toe een beetje, maar dan voel ik zeg maar wel duidelijk dat het m'n darmen zijn.. Annelie, welkom.. Een reis met goed nieuws haha. Wat een leuk idee dat je zwanger terug komt. grappig trouwens.. ik ben ook 26 en zwanger van onze 3e Nicole, wat fijn dat ze er ook vanaf weet. Lijkt me dan toch wat makkelijker om over te kunnen praten. Ik heb geen ongi gevoel meer trouwens, dat is al aardig weggetrokken.. Ik ben vanmorgen maar even fanatiek bezig geweest. Ik heb een tijd lang gefotografeerd, en vind het nog steeds erg leuk om te doen.. alleen 3 maanden terug ben ik er mee gestopt omdat het veel te druk was met werk en 2 kinderen te combineren. Nu leek het me toch wel eens leuk om een reeks te maken tijdens de zwangerschap. Nu ben ik van plan om elke maand een foto te maken.. Ben benieuwd of het gaat lukken om elke keer de belichting een beetje gelijk te krijgen.
💜💗Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💗💜 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje Nicole4sure - 31 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje Jaatje - 33 jaar - 2e kindje 9 mei Lydia1986 - 29 jaar - 3e kindje Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje Redhead - 32 jaar - 3e kindje Annelie566 - 26 jaar - 3e kindje 13 mei 14 mei 15 mei afspraken 1/9: Flupske afspraak Moeders voor Moeders 1/9: Dees eerste echo en afspraak gynaecoloog 5/9: Wolkje88 afspraak Moeders voor Moeders 6/9: pinkblossom afspraak Moeders voor Moeders 6/9: Cyll afspraak moeders voor moeders 8/9: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 13/9: belbail vroege echo 16/9: Pinkblossem vroege echo 16/9: Roosie91 eerste echo 16/9: Nicole4sure eerste echo 19/9: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 19/9: Swimming eerste echo 21/9: Vaasje intake vk 22/9: Flupske eerste echo 22/9: Wolkje88 eerste echo 26/9: Belbail echo VK 27/9: Lydia1986 intake + eerste echo 26/9: Nicole4sure intake + echo VK 28/9: Vaasje eerste echo 29/9: pinkblossom eerste echo 29/9: Friesland90 intake + eerste echo 29/9: Julia88 intake + eerste echo jongen meisje verassing