Duidelijk inderdaad Annelie! Een golfbal in de buik weet ik niet. Bandenpijn is bij mij iig wel flink aan de orde, mijn hele bekkengebied doet er pijn van.
Waar voel jij precies bandenpijn? of hoe omschrijf je dat? Continu, of na inspanning? Sorry voor de lastige vraag
Wat gezellig, ik ook 14 mei! Heb het een paar goede vriendinnen verteld en m'n schoonzus. Over 2 weken zie ik mijn ouders (gescheiden, maar heb op dezelfde dag afgesproken langs te gaan) en wil ik het vertellen. Ik ben dan 6 weken zwanger. Net als jullie natuurlijk... Ik weet dat ik geen 3 maanden kan wachten, en als het misgaat kan ik het ook delen nu. De rest vertellen we het na de eerste echo, maar ik weet niet wanneer. Donderdag heb ik een afspraak met MvM.
Bandenpijn is in principe spierpijn, je buikspieren gaan oprekken en ruimte maken voor je baarmoeder om te groeien. Dit voel je meestal ongeveer ter hoogte van het hoogste punt van je baarmoeder. Dat is nu bij je heupen/bekkengebied. Voor mij trekt dit heel erg aan mijn heupen.
Oh, sorry, niet eens je volledige vraag beantwoord teuntje... De bandenpijn is bij mij continue, maar veranderd wel qua intensiteit. Het is pijnlijker na inspanning.
Hier weten m'n ouders / zusje het en beste vrienden . Zijn ouders komen donderdag terug van vakantie, dan vertellen we het hun De rest na de goeie echo
Mama Alex, Ik denk dat je mijn verhaal dan helemaal gemist hebt, maar dat maakt niet uit Hier nogmaals.
Wat een geluk dat het nu zo snel alweer raak is Ruby! Zeker als je op de eerste zo lang hebt moeten wachten. Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap mag hebben!
Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden! Wij vertellen het denken ik net als de vorige keer na de eerste echo aan naaste familie en goede vrienden en na hopelijk een goede 12 w echo aan de rest.
💜💗Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💗💜 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje Rubydooby - 33 jaar - 2e kindje 3 mei Cyll - 28 jaar - 3e kindje Conflictdiamond - 34 jaar - 1e kindje 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje Swimming - 30 jaar - 2e kindje Nicole4sure - 31 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje Jaatje - 33 jaar - 2e kindje 9 mei Lydia1986 - 29 jaar - 3e kindje Dizzy - 31 jaar - 3e kindje 10 mei Vaasje - 28 jaar - 3e kindje 11 mei Mama Alex - 23 jaar - 2e kindje 12 mei Julia88 - 27 jaar - 2e kindje Redhead - 32 jaar - 3e kindje Annelie566 - 26 jaar - 3e kindje 13 mei Brechtjee - 29 jaar 1e kindje 14 mei anemdo - 27 jaar - 2e kindje Leodepeo - 30 jaar - 1e kindje teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje 15 mei afspraken 8/9: Leodepeo afspraak Moeders voor Moeders 8/9: Vaasje afspraak Moeders voor Moeders 13/9: belbail vroege echo 14/9: dees 2e echo 15/9: Rubydooby eerste afspraak vk 16/9: Pinkblossem vroege echo 16/9: Roosie91 1e echo 16/9: Nicole4sure 1e echo 19/9: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 19/9: Swimming 1e echo 21/9: Vaasje intake vk 22/9: Flupske 1e echo 22/9: Wolkje88 1e echo 26/9: Belbail echo VK 27/9: Lydia1986 intake + 1e echo 26/9: Nicole4sure intake + echo VK 28/9: Vaasje 1e echo 28/9: annelie566 1e echo 29/9: pinkblossom 1e echo 29/9: Friesland90 intake + 1e echo 29/9: Julia88 intake + 1e echo 30/9: teuntje83 1e echo 5/10: anemdo intake + 1e echo 5/10 : Mama Alex intake + 1e echo 13/10: Brechtjee intake + 1e echo jongen meisje verassing
had het inderdaad gemist sorry! super dat je zo snel terug zwanger bent!! heb je ineens op het lijstje gezet
zoals jullie wel merken houd ik voor jullie graag de lijst in orde , ik doe dit met alle plezier. enkel 1 vraagje zouden jullie de nieuwe afspraken in het vet willen zetten ? dan valt het iets meer op heb soms dat ik te snel lees en het dus niet zie de afspraken van vandaag heb ik eraf gehaald , Pinkblossom wat een mooie test! spijtig doen ze hier in Vlaanderen zo'n geen actie's zou wel mee willen doen
Bedankt mama Alex, ik vind het altijd wel overzichtelijk als 1 iemand de lijst bijhoudt en niet iedereen zomaar een beetje gaat lopen rommelen.
Fijn mama alex. Ik heb 21 september de intake bij de vk. Hoe gaat het met jullie? Ik eigenlijk alleen moe. Maar of dat zwanger zijn is of gebroken nachten door alle zieken hier, weet ik niet. Volgende week is het hier 5 dagen lang dorpsfeest. Hoe ik me uit een alcoholvrije feestweek ga kletsen weer ik nog niet :-S.
Ik voel me ook heel moe en mega misselijk maar ook hongerig heel gek! Ook super veel last van me onderrug denk dat ik volgende week even naar de huisarts ervoor ga want het is echt niet te doen!
Met mij gaat het niet zo lekker. Ondanks de medicijnen blijf ik in de ochtend spugen en me voortdurend misselijk voelen. Omdat ik ook verschrikkelijk moe ben rust ik veel en doe ik middagdutjes mee met mijn dochter. Ook mijn bekken en onderrug doen alweer erg veel pijn. En nu is mijn kleine meid erg verkouden, en dat merk ik vooral s nachts en als ze op bed ligt met dutjes