Helaas, dames, mijn voorgevoel klopte. Het hartje niet. Nog een laatste check voor de zekerheid dinsdag, maar ik denk dat ik de zo knop even uit moet zetten.... Ik wens jullie allemaal heeeeel veel succes en plezier de komen maanden en natuurlijk allemaal een prachtige, gezonde baby. wij gaan het nog een keer proberen want hoewel een verrassing: doet idee van nog een hummel smaakte naar meer! Veel Liefs, June
Roosie, wat is een gesloten club? Ik zit er denk ik ook nog niet in June, wat een verdrietig nieuws. Ik ga duimen voor een beter bericht nog voor je komende dinsdag! Hier morgen mijn eerste echo bij de gyn. Sinds gisteravond echt wel meer spanning voor gekregen. Ben opeens zo bang dat het niet goed zit. Nergens op gebaseerd natuurlijk maar toch. Ik zal blij zijn als ik morgen om 8.15 aan de beurt ben!
Ahh logisch ook die angst.. ik herken het wel, heb voor mijn dochter ook een MA gehad. ik moet zeggen dat het nu wel weer anders is omdat ik een gezond kind heb gekregen en deze zwangerschap meer lijkt op die dan op die van de MA.. maar ja zekerheid heb je toch niet. we duimen allemaal voor je! fijn dat je vroeg mag.
Hoi dames. Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Maar lees net het berichtje van june en vind het nu nogal dubbel om dan mijn vrolijke nieuws te gaan delen. June heel veel sterkte!
Ahhhh wat erg... Veel sterkte June! Wolkje, wat fijn dat jij wél een goede echo gehad hebt. Lekker genieten! Roosje, voeg mij maar toe aan de club!