Hey dames gezellig hier en gefeliciteerd allemaal! Die onzekerheid hoort erbij denk ik. Hier hetzelfde. Positief denken moeten we maar doen meiden. En mocht het misgaan dan zal t een reden hebben. Mn moeder heeft meerdere miskramen gehad maar ik ken ook genoeg meiden die nooit eentje hebben gehad. Ik ben ook blij als de 12 weken in zicht zijn. Tot die tijd ga ik ook weinig aangeschaffen hoor. Ik schrijf nu in een 9 maanden boek dat is wel erg leuk voor later! De testen heb ik er al in geplakt en van de week maken we even een foto van mijn buik nu. Ik heb een hele platte buik waardoor ik snel alles voel en zie veranderen. Ben erg benieuwd hoe de komende weken gaan! Wanneer zagen jullie bij de 1e al wat veranderen van je buik? Ik ben erg hongerig en duizelig. Verder nergens last van ik wil het van de daken schreeuwen maar mijn vriend nog niet. Moeilijk hoor! Nog wachten tot volgende week zaterdag en dan vertellen we het onze ouders.
Leuk hoor om iets op te schrijven. Ik schrijf iedere dag in een boekje Voor mijn zoontje. Daarin heb ik gisteren ook al opgeschreven dat hij grote broer word. Gisteren had ik hem een rompertje aan getrokken met erop : psst... Ik wil je iets vertellen, ik word grote broer. Mijn man kwam thuis van werken en was natuurlijk ook blij, verrast en ook van "tja en nu? " hahaha. Mijn moeder kwam langs en zij zag het rompertje ook direct dus weet het ook (en vader). Mijn schoonouders hebben we het toen maar ook direct verteld haha. Ik ben heel slecht in geheimen bewaren. Maar nu laten we het even rusten en wachten we eerst de eerste echo af. Ik ben normaal van postuur. Rond 16 weken kwam volgens mij pas een beetje een buikje tevoorschijn. Maar bij een tweede zal het wel sneller gaan. Mijn "strakke" broeken knellen wel al, waarschijnlijk vanwege mijn buik die plaats maakt voor de baarmoeder (zo werkt dat toch? 🙈
Hihihi ik ben ook erg slank en super benieuwd wanneer die buik van mij gaat groeien, zit er wel aan te denken om te stoppen met fitnessen tijdens me zwangerschap maar weet het nog niet zeker... Doen jullie aan sport ?
Nee ik heb vroeger op hoog niveau gefietst en nu doe ik helemaal niks meer haha. Ik wil eigenlijk wel weer gaan sporten. Mijn rug is heel slecht en ik wil hem graag sterk maken en behouden. Ik wandel wel elke dag met mijn zoontje. Iedere dag minstens een uur dus ach, sport... Ik doe genoeg haha. Sporten is helemaal niet erg tijdens de zwangerschap. Sterker nog, het is heel gezond!
Jaa wil ook wel blijven sporten maar niet meer zo intensief Heb eigenlijk mijn hele leven lang gesport op vrij hoog niveau dus helemaal stoppen met sporten zal ik nooit kunnen, is echt mijn uitlaatklep zeg maar 🙈 Zit eraan te denken om tijdens de zwangerschap lekker veel te gaan zwemmen en 1x in de week naar de sportschool om te fitnessen, wandel zoizo elke dag 3 keer per dag omdat ik meerdere honden heb 🐶
Hoi hoi Even een vraagje uit pure nieuwsgierigheid😊 Zijn jullie werkende mama's of stay at home moms? Bij ons werkt alleen mijn man en ik doe af en toe oppassen op kindjes uit de buurt en heb een honden uitlaat service Was benieuwd hoe dat bij jullie is 🙈
Ik sport niet heb er altijd al een hekel aan gehad. Denk liever om mn eten. Ik drink praktisch alleen water. Ik studeer nog rond de uitgerekende datum studeer ik hopelijk af. Dan wil ik gewoon werk gaan zoeken na de zomer voor 2 a 3 dagen. Mn vriend werkt fulltime.
Ik denk dat ik mij hier ook alvast kom aanmelden als dat mag. Ik ben 23 jaar, getrouwd en een dochter van bijna 1 jaar. We hebben onlangs 2x een miskraam gehad maar hopelijk komt dit kindje er wel écht in mei, voor zover het er nu uit ziet wordt het de 8e Ik werk als pedagogisch medewerkster
Hahaha ja dat kan ook 😊 Mijn man is ook echt geen sporter, die zegt ook nahh ik eet wel gewoon gezond haha Welke studie volg je ?
Welkom!!! ❤️ Ik werk 24 uur per week. Ik werk in de gehandicapte zorg en mijn diensten beginnen van 14.45-10.30 uur. Met een kindje is dat goed te combineren dankzij opa's en oma's. Mijn man werkt heeel veel en als ik werk is mijn zoontje meestal bij opa en oma. Ik hoop dat het met een tweede ook goed te combineren valt. Ik vind mijn werk namelijk wel erg leuk!
Net trouwens onwijze steken in mijn buik. Dit op verschillende plaatsen... Daarna even misselijk. Ik word er onzeker door. Komt ook omdat ik bij de eerste extreem moe was en nu eigenlijk helemaal niet, eerder actief! Kent iemand die steken?
Goede avond dames Wat een hoop geklets hihi gezellig hoor Wat leuk belbail en andere meiden die zeiden dat ze dingetjes op schreven! Ik heb het 9 maanden boek bij Lente ook geschreven en ook het eerste jaar boek en schrijf zelf ongeveer 1 keer per maand in een eigen boekje voor lente en heb ook foto albums en plakboeken gemaakt die telkens weer wat aangevuld worden nu heb ik het 9 maanden boek weer besteld en ga ik er van de week aan beginnen! Zin in! Ik ben officieel pedagogisch medewerkster maar ben nu thuis blijf mama want mijn man heeft zijn eigen bedrijf en is altijd druk met werken dus we kunnen het prima redden zo, en we zijn het er over eens dat wij het voor onze kinderen het beste en fijnste vinden dat ze lekker thuis op kunnen groeien bij mama want als ze straks naar school moeten dan word het al druk zat met van alles en nog wat maar ik wil ooit wel weer gaan werken maar wanneer weet ik niet Welkom nieuwe meiden!
Ach lieverd toch niet onzeker zijn krampen en steekjes horen erbij! Ik ben vorige zwangerschap van lente met 4.5 week naar de huisarts geweest omdat ik dat dus ook had wat jij voelt maar die zei dat het heel normaal was schaamde me achteraf een beetje want me dochtertje is kerngezond geboren, heeft te maken met de groei van je baarmoeder ofzo zei de huisarts toen tegen mij
Bedankt voor je opbeurende woorden! Het zal met een tweede allemaal wel anders aanvoelen en daar moet ik nog aan wennen haha. En ik ben al de hele dag aan het werk, morgen weer van 11.30-10.30 (jaja!) dus daar voel ik me ook een beetje rot over. Moet toch me rust zo nu en dan pakken. Morgen ochtend hopelijk extra lang met mijn zoontje knuffelen en kroelen in bed haha
Graag gedaan meis Woow dat zijn echt hele lange diensten zeg😳 Ik hoop dat je daarna lekker kan uitrusten en genieten van je zoontje en baby nummer 2!
Ja dan heb ik heerlijk drie weken vakantie en kan ik even rust momenten pakken en me focussen op de kindjes (gek zeg, kindjes haha)
Hey wat leuk pedagogisch medewerksters! Ik studeer pedagogiek haha steekjes horen erbij hoor. Ik net terug van een bbq met collega's. Echt heel gezellig. Wel erg rommelende darmen nu! K heb altijd al gevoelige darmen gehad. Zo lekker slapen. Welterusten dames!
💗💙Bevallingslijst 1 t/m 15 mei💙💗 1 mei Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje Belbail - 22 jaar -1e kindje 2 mei Dees - 36 jaar - 2e kindje 3 mei 4 mei 5 mei Friesland90- 26 jaar - 3e kindje Blackfish - 27 jaar - 2e kindje Flupske - 23 jaar - 1e kindje 6 mei Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje 7 mei 8 mei Pinkblossom - 23 jaar - 2e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei 14 mei 15 mei afspraken lijst 16 september: Roosie91 eerste echo 19 september: Roosie91 controle afspraak gynaecoloog 26 september: Belbail eerste echo jongen meisje verassing