1 t/m 15 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat gezellig! Heb je gisteren lekker gegeten? Hier ook erg last van mijn darmen bah! De vorige keer had ik direct een opgezette buik! En toen kreeg ik in eerste instantie een uitwendige echo maar omdat mijn darmen zoo opgezet waren konden ze alleen darmen zien😂 Dus toen ben ik akkoord Gegaan met een inwendige echo en ja hoor daar zag ik me dochtertje :)

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik heb erge last van me onderrug vandaag nog steeds obstipatie en steekjes en krampjes buhh

3. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    Hier ook wat raar zeurderig gevoel...
    Maar vandaag is sowieso een dag die ik het liefste oversla in het jaar...
    Vandaag is de sterfdag van mijn moeder.. Ze is 57 geworden...Had haar nog zo lang hier willen hebben.
    Dus tranen rollen over mijn wangen....mijn hormonen die natuurlijk ook nog mee spelen...
    Maar het besef van zwangerschap is er nog niet. Ik ga echt exact dezelfde periode in. Als ik 29weken ben, zal het net 3 dagen met mijn zoontje schelen die toen te vroeg geboren werd...dus spannend.

Gisteren trouwens bloed laten prikken en mijn hcg was 620. Dit stond gelijk aan 5 weken zwangerschap...Dus ben benieuwd naar volgende week.

Mag ik op de afsprakenkaart?

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Ja was erg leuk. Zou om 9 uur even aanschuiven bij de eerste vergadering... heb ik Door mn wekker heen geslapen... beetje jammer.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte vandaag dees! Rustig aan is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar probeer een beetje afleiding te zoeken vandaag! Wanneer zijn je afspraken?:)

@belbail he wat jammer nou meis ga je je nu vlug aankleden?

6. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Sterkte vandaag Dees!

Nee een half uur later aankomen vind ik nog erger. Hij was voor mij niet verplicht gelukkig. Eens even kijken wat ik vandaag ga doen. Mogen we nu eigenlijk nog wel in de volle zon? Of nu al kans op een zwangerschaps masker?

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Geen idee eigenlijk belbail maar ik ga gewoon in de zon maar niet continu want dat vind ik te heet

8. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Goedemorgen zonnestraaltjes 🌞

Vandaag voel ik me ziek, ben zo misselijk en veel last van maagzuur 😈
    Vond het wel even spannend hoor hihi misschien heel stom maar vandaag is mijn nod en word normaal als ik dus niet zwanger was elke keer precies op nod ongesteld..
    Vanmorgen naar de wc gerend en in volle paniek me onderbroekje gecheckt maar die was schoon!!! 🎊
    Voelde me heel stom maar ook heeeeeeel erg opgelucht 😶🙈

9. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    @Roosie we gaan lekker overdekt zwemmen vandaag. Ik denk dat ik het haar - een van mijn 2 beste vriendinnen - zo ga vertellen in het bubbelbad. Ik heb me vriend geappt om toestemming. Ik weet dat hij het liever niet heeft maar ik vind niet dat hij mij dit plezier kan ontnemen. Ik wil er lekker even over kunnen praten!

@Flupske vreemd is dat hè! Ik denk ook steeds van ik wordt gewoon niet meer ongesteld. Ik ben het maar 2 keer geweest na het stoppen met de pil. Heeerlijk

10. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    @belbail ja voelt heel vreemd, beetje onwennig hihihi
    Voelde me ook echt een sukkel vanmorgen 🙈
    Maar manlief vond het wel schattig, wij gaan vandaag ons zwembad in de tuin opzetten (zo'n grote van de action) word vandaag 32 graden hier!!! 😥😥😥😥😥
    Dus wil me even lekker kunnen onderdompelen en natmaken en "spelen" hihihi
    Ben een echte waterrat 🌊🌊🌊

11. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
    hahah echt niet doen hoor...dat hebben we allemaal..
    Heerlijk! Geniet ervan. Hier staat het zwembad ook al 4 dagen op.

12. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0

Ja net eventjes naar het crematorium geweest voor een roosje te brengen....

Ik heb 1 september mijn 1e afspraak.

13. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Dankjewel meis 🙈
    Jij veel sterkte gewenst vandaag ❤

14. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Friesland90 hoe is het met jou ? 😊

15. Wolkje88

Wolkje88 Lid

31 jan 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Heb alles beetje bij gelezen.
    Jullie ook al wel wat klachten, ik ook buikkrampen lijkt op menstruatie krampen maar net anders.
    Mijn stoelgang is al bijna een week anders, versneld en daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Kon eerst maar eens in de 4 dagen en nu elke dag..:).
    En vanaf vanochtend beetje gezwollen en gevoelige borsten.
    helemaal blij met de "kwaaltjes" haha
    Ik en mijn vriend hebben het beide 1 iemand verteld en gister heb ik het mijn vader verteld (vriend ook maar kwam later in de avond) ik zie mijn vader helaas maar weinig en gister ben ik heel de dag bij hem geweest dus wou het graag al delen. Vond ik heel fijn en zo ook even samen over mijn moeder (helaas uit het leven gestapt toen ik 12 was) kunnen praten.
    Ik en mijn vriend gaan nu paar daagjes gewoon genieten, zondag naar Scheveningen en maandag bellen we de verloskundige voor een afspraak.

@dees heel veel sterkte vandaag.

16. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Hoi ladies, ik kom mij hier ook melden als het mag 🙂 ben 33 jaar zwanger van een tweede kindje, middels eiceldonatie. 13 september eerste afspraak.

Allereerst allemaal gefeliciteerd!

Heb bij gelezen, urban taupe flexa zit hief op de muren, samen met spacious Grey 😉 hahaha.

Ik ben vrij snel zwanger geraakt na de geboorte van ons zoontje Lux. Voor hem zijn we ruim 4 jaar bezig geweest eer ik zwanger was. Met uiteindelije diagnose vervroegde overgang. Via de eiceldonatie ben ik zwanger geraakt en na 6 maanden hebben we een cryo laten ontdooien en daar ben ik nu zwanger van. Mijn overgang was duidelijk aan t vorderen dus dat was de voornaamste reden, maar ook onze leeftijd en wij wilden graag dat er niet te lang tussen zat. 😁

Ik voel me goed! Wel rugpijn en wat trekjes onderin that's it voor nu, maar kan meer worden natuurlijk...

Knuffel

17. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Lekker wolkje! Geniet er maar van hihihi 😄
    Have fun in Scheveningen 🌹🌞

18. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hoi hoi en welkom bij de club 😁
    Jij ook gefeliciteerd 💖

19. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hoi hoi!
    Welkom bij de club:)
    Wat een gezellig heid hier dames hihi
    Lente heeft lekker in het badje gezeten maar het is zoo warm voor dat meisje dus zijn we maar weer lekker naar binnen gegaan daar is het een stuk koeler xx

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ojaa meiden jullie mogen de lijst ook aanpassen hoor als dat lukt :) gewoon de lijst quoten en dan dat quote weghalen in het begin en op het eind

Deel Deze Pagina