1 t/m 15 mei 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosy90, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ja hier ook gewoon een jurkje aangetrokken
    Zo'n strakke band om de buik js niet zo prettig met dit warme weer
    Wil zoizo als de buik gaat groeien vooral leggings en tuniekjes gaan dragen, heb je lekker veel bewegingsvrijheid 😄

2. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het moederschap is ontzettend leuk!!! Dat komt vast en zeker goed :)
    Nee we hebben nog geen website maar verkopen de kleertjes via Facebook en via instagram. Maar dat heb je beiden niet? :p We hebben onwijs leuke stofjes en gaan volgende week winter stofjes bestellen. Van de week keihard gewerkt om de zomerstofjes op te maken. Wat een gedoe was dat zeg!! Maar het is gelukt en die verkopen we nu a.s dinsdag op de markt. We zijn benieuwd want we hebben samen nog geen marktje gedaan.
    De kleertjes lopen trouwens wel goed dus dat is onwijs leuk. We verkopen dagelijks een item. Maar ondanks het succes is het ook lastig te combineren met werken en moederschap. Het neemt toch een hoop tijd in beslag. Gelukkig doe ik het samen met mijn schoonzusje. De enige dag heeft zij veel tijd en de andere dag ik.

3. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog twee mooie zwangerschapsbroeken (die zijn nu even uitgeleend maar komen vast weer snel terug). Wat truien (handig voor de winter!) een winter zwangerschapsjas en jurkjes. Maar ik hou wel van mooie kleding dus zal vast en zeker gaan shoppen. Oei en uiteraard ook voor de kleine... ik heb helaas een dure smaak en mijn zoontje loopt ook vaak in prachtige dure kleertjes. Heel leuk maar ook slecht voor je portemonnee haha. Maar ik wacht eerst af wat het geslacht word etc. Daarvoor ga ik nog niks kopen. Oja en ik wacht ook nog even af of ik geen tweeling krijg.. daar ben ik wel een beetje bang voor want dat zit ontzettend in de familie haha.

4. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Wat leuk Blackfish!

@kwaaltjes hier de hele dag nergens last van gehad. Merk dat het aan het eind van de dag wat aanwezig is. Rommelde darmen en duizelig bij opstaan. Mn borsten beginnen steviger te worden. Echt mooi haha.

5. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Super leuk zeg😄
    Kan me goed voorstellen dat het veel tijd in beslag neemt ja
    Fijn dat je het samen met haar doet, lijkt me ook gezellig 😊
    Heb wel een tijdje instagram gehad maar een poos terug ook verwijderd omdat het te druk was 🙈

6. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi grappig, ik ben verslaafd aan instagram. Heerlijk om fotos te bekijken en te posten :)

7. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ja lekker tijd verdrijf was het wel
    Volgde vooral op van die fitnes, food en yoga accounts
    Voor motivatie en tips voor het sporten, lekkere eiwit rijke recepten en om nieuwe poses te leren voor me yoga enz
    Maar kreeg weer het gezeur over likes en reacties en dat ik te weinig posste volgens vrienden, toen was de lol er helaas weer af
    Als dat niet zo zou zijn had ik het heel leuk gevonden 🙈

8. Blackfish

Blackfish Lid

5 nov 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is gek met een hittegolf!! Een lichte griep heeft mij te pakken: keelpijn en stront verkouden. Koortslip komt ook al beetje de hoek om kijken.

9. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Hoi ladies ik lees zo bij... Maar even een ego post, zit helemaal in zak en as... Mijn testen lopen niet op. Zit nu op 3 dagen na nod. Ben echt best wel verdrietig. Zal een foto maken. Stomme kruidvat testen en zo maar t ziekenhuis bellen...

10. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Oh nee! Maar het hoeft niks te betekenen toch!
    Ik heb beide keren met mijn miskraam echt knallers van testen gehad, en ze bleven maar oplopen terwijl het al hartstikke mis was..

Ik duim echt voor je dat het gewoon goed zit!

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ojee nee toch:( maar zijn het wel knallers meis? Wel donker? Of lopen ze echt af?:(😘

12. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ik ga duimen draaien lieverd ❤
    Hoeft nie perse fout te zijn gegaan he
    Ik had ook 4 of 5 dagen tuur streepjes en toen ineens een knaller
    Hoe donker is je streep ? Kan je foto uploaden ?

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Deebje, dat klinkt niet goed. Ben benieuwd naar een foto van je testen..

Blackfish, hier ook flink verkouden en keelpijn.. misschien ook door het weer. Is ineens wel heel warm geworden in een korte tijd..airco ook veel aan gehad in de auto

Ik gebruik wel Facebook.. geen instagram. Vind het ook niet druk. Kijk gewoon als ik daar zin in heb en hoef ook niet alles te zien/lezen..

14. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hier nog steeds zo ontzetten misselijk en veel spugen 😧
    Heb de huisarts maar vast gebeld want ga der vanuit dat het weer een zwangerschap met HG word..
    ze bood gelijk aan m'n oude recept weer voor te schrijven van emesafene en primperan dus dat is wel fijn als ik straks niks binnen hou hoeft het alleen maar opgehaald te worden 😊
    Zie er wel een beetje tegen op hoor, heb al altijd poblemen met mijn gewicht gehad maar in de zin van ondergewicht.
    Doordat ik en giga snelle stofwisseling heb kom ik amper aan in gewicht en val juist snel af als ik stres heb of een paar dagen niet zo goed eet..
    Ben echt heel hard aan het hopen dat mijn lijfje gewoon aan t hormonen moet wennen en de misselijkheid zal afzwakken!
    Fingers crossed 😇

15. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Oke ik ben inmiddels weer chill... Ziekenhuis gebeld, stoppen met testen. Super aardige verpleger aan de telefoon. Mijn testen lopen niet af, maar is maar een fractie donkerder. Niet knal maar goed zichtbaar. Ik voel me verder goed. Ik zal straks een foto uploaden, heb mn telefoon aan de kant gegooid en ben gaan schoonmaken. Ff wat anders 😊

16. Belbail

Belbail Bekend lid

23 apr 2016
    833
    6
    18
    Dikke knuffel meid!

Ik belde net even de verloskundige voor de voorlopige uitgerekende datum omdat ik wat twijfelde aan mn eigen berekening. Ik ben volgens haar voor nu: vandaag precies 5 weken en 29 april uitgerekend. Heb er voor nu dus 3 dagen bij gekregen van mn eigen berekening

17. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Fijn moppie! 😊
    Even wat anders doen kan soms goeie afleiding zijn 😄

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goed nieuws!!! Genieten van het weer een zorgen voor verkoeling meid!

19. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    😂😂😂😂
    Heb me helemaal stuk gelachen! 😁
    Doordat ik vaginisme heb ben ik nu al best wel bang voor de bevalling, ik bedoel we kunnen geen 'echte sex' hebben want zijn ding is te groot en ik verkramp te erg van onder..
    Het spuitje van de inseminatie was al pijnlijk dus laat staan een baby 😱😱

Heb dit topic gevonden en moet het met jullie delen!
    Geweldige genante en leuke verhalen over de bevalling heb echt dubbel gelegen

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html

😙

20. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    De rechter is van vandaag...Misschien was mijn paniek groter dan nodig. Is wel iets opgelopen, had alleen een knal gehoopt, denk ik.
    Hij is trouwens nu helemaal geel opgedroogd, terwijl ik me aan de afgesproken druppels heb gehouden... Vaag.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina