Ik ga zo kijken En thanks ladies... Geniet indd van het weer, al is de zon hier minder dan gisteren in het Rotterdamse, gelukkig wel warm... hahaha
Super fijn belbail das echt een cadeautje mooi meegenomen hihi Haha Flupske 😂 Het komt echt wel goed meis, maar als je echt mega mega angstig ben is misschien een geplande keizersnee een optie? @deebje wat een opluchting rustig aan meis! Ik Vind he opgedroogde testejws er prima uit zien hoor!
Ojaa belbail blijf je nu nog wel hier kletsen eigenlijk?😳❤️ Of wacht je tot de echo wanneer je het zeker weet hoe ver je bent? En dan naar een andere club?
Ja ook over na zitten denken, maar voel op de een of andere manier zo'n sterkte behoefte/drang het op eigen kracht te willen doen hihihi hier zijn wij vrouwen tenslotte voor gemaakt 🙈 Lijkt me als ik mijn angst weg denk ook een hele mooie ervaring, iets super speciaals om mee te maken 😍❤ Gelukkig heb ik nog plusminus 9 maanden hahaha 😄😄
Misschien is de innesteling gewoon iets later geweest! Vind ze in ieder geval duidelijk positief. Ik heb net nog een test gedaan en die was echt jankend(14 dpo) maar bij de jongste testte ik ook op 14 dpo nog niet zo duidelijk..
Jankend hahahaha ga 😂 dat was die van mij vandaag ook hahaha. Andere ladies hier gezellig blijven joh... Is nu een leuk clubje.
Hahaha grappig dat je het zegt, manlief zat vandaag te kijken voor een bevallingsbad.. die zijn helemaal niet eens zo duur wist je dat ? Spreekt mij wel zeer aan omdat ze zwaartekracht dan ook een handje mee helpt en het lijkt me gewoon heerlijk om met veel pijn lekker rond te kunnen plonzen hihihi 🙈
Yess alleen dan niet van de kruidvat heb de wondfo casettes besteld op zwanger en kids is precies dezelfde maar goedkoper en een stuk prettiger om niet steeds langs die bovenmatig geinstresseerde cassiere te hoeven 😆
Ik heb twee keer getest met 2besure en 1x met Kruidvat. Test zondag op m'n nod voor het laatst met Kruidvat en dan is het klaar Ik weet niet of er al een lijstje was? Maar ik heb op 29 september mijn eerste echo gepland staan
Ik heb vandaag ook weer getest en zonder ochtend urine was die al prachtig. Ik stop nu met testen ... of misschien van de week nog een keertje haha. Net de verloskundige aan de telefoon gehad voor aanmelding en me aangemeld bij moeders voor moeders. Leuk weer allemaal, begin het nu pas allemaal te beseffen komt misschien ook omdat ik anders vandaag ongesteld had gemoeten hihi
Ik test ook met kruidvat. Vind het fijne testen en duidelijk ook. Hij was zelfs duidelijker dan de predictor early.. de kruidvat vonden we al overtuigend genoeg en de predictor was nog maar heel ver iets te zien, niet eens goed op de foto te krijgen. Hier ook de verloskundige gebeld, al 2x maar uit eindelijk de voicemail in gesproken. Ik hoop dat ze vandaag nog terug bellen. Blackfish, ik had vandaag ook mijn NOD.. best gek eigenlijk dat er nu niks gebeurd haha
Gek he, ik begin het daarom pas nu allemaal te beseffen. Vanmorgen echt een mooie test met de kruidvat dus het is echt zo! Mijn weerstand is wat minder, mijn reuk is toegenomen maar voor de rest merk ik nog weinig. ik denk een andere zwangerschap dan mijn vorige! Heel grappig. Weet je ook wanneer je je eisprong had? ik de 11e
Ik merk ook nog weinig.. zelfs geen verandering in reuk. Maar wat niet is kan nog komen.. *afkloppen* Ik had op de 11e een positieve ovulatie test en voelde een paar uur steken op de 12e, dus ik denk de 12e.. dan schelen we echt weinig.. Pffff wou dat de verloskundige terug belde! Wil toch wel graag een datum voor het weekend
Hoi meiden, Ik mag me voorzichtig melden hier, als ik mee mag schrijven? Heb gisteren en vandaag positief getest (voor NOD, al klopt m'n banner niet denk ik) en voel me behoorlijk zwanger. Streepjes lopen op dus heb wel het idee dat het goed zit. Ben 27 jaar en ben nu dus zwanger van m'n tweede kindje. En uitgerekend rond 12 mei. Wat betreft testen, ik vind die van kV (of inderdaad de wondfo die ik nu ook besteld heb) de fijnste testen. Had de super vroege test van zwanger en kids gedaan, maar daar was nauwelijks wat te zien terwijl de kV veel minder gevoelig zou moeten zijn en daar zag ik een veel duidelijker streepje. Friesland, hopelijk belt de vk je snel terug!