@Jess93 succes strakjes! @LiefenLeed thnx! Het was mijn eerste keer en ben best trots en tevreden! Nu nog opruimen en dan mag mn mannetje komen met zn boormachine en kunnen de acessoires tevoorschijn komen, heb allemaal zn leuke ideeën haha en het moet allemaal eigenlijk NU gerealiseerd worden
Yep, hier! Ik heb niet veel last van misselijkheid, maar wel meer dan met mijn eerste. Het verdwijnt grotendeels als ik eet, maar heb wel de indruk dat als ik te lang wacht, ik misschien wel over mijn nek ga als ik dan eindelijk eet. Heb ook minder eetlust dan normaal. Vaker eten en kleinere porties gaat goed. Ik heb een bak gemengde nootjes gekocht en snack daarvan als ik honger heb of wat misselijk word, dat helpt ook. Heb ook steeds een wat zurige smaak in mijn mond, brrr... Die dag dat ik helemaal gaar was en bijna niet had geslapen, was de misselijkheid zo erg dat ik moest gaan liggen. Na het eten is het wel verbeterd, maar niet zoveel als normaal. Vermoeidheid lijkt wel degelijk een impact te hebben!
Belde de vk net dat het vandaag niet door kon gaan. Of het moest vanmiddag (maar ben werken) of morgenvroeg (maar dan moet ik met mijn zoon naar het bureau en wil dat mijn vriend mee gaat) nu gelukkig om 20.30u maar dan moet ik wel naar een paar dorpen verder. Dus zoontje ligt er dan ook lekker laat in vandaag. Maar beter dan gaan echo.
Jeetje wat is dat lomp zeg... Hoe kan dat nou ineens? Ook echt zo op dezelfde dag nog afbellen?! Pffh ik zou best geïrriteerd zijn.. Gelukkig kunnen jullie nog terecht iig! Ze durven wel bij een zwangere vol hormonen zo'n afspraak afzeggen/verzetten
Hier net de echo gehad, was allemaal goed. Vruchtje van rond de 7 weken met kloppend hartje. Haha mijn eigen echo was alleen veel mooier ik moet alleen uit dit groepje datum staat voorlopig op 18 mei haha
Wat fijn @jabest! Gewoon blijven hoor!! Die 3 dagen meer of minder... Lekker boeiend! En wellicht dat ze je op de termijnecho die dagen weer naar voren zetten
@Babs1990 wat zuur zeg! Ik persoonlijk zou een huurmoordenaar inhuren en eropaf sturen.... Maar gelukkig dat je nog wel vandaag mag laten we het erop houden dat je vast beloond wordt voor je lange wachten! @jabest mijn uitgerekende datum is ook gebaseerd op eerste dag laatste menstruatie met een cyclus van 28 dagen , maar mijn waarschijnlijke eisprong was op dag 16 denk ik te hebben gevoeld...dus ook ik ga waarschijnlijk een datum buiten dit topic krijgen....gewoon erbij blijven dus! En natuurlijk gefeliciteerd met je goede (iets minder mooie dan die van jezelf) echo!
Fijn zeg!! En gewoon blijven hoor, ik bedacht me later ook pas dat onze baby eind april gehaald gaat worden
Ja was ook sarcastisch bedoeld hoor Ja mn baarmoeder ligt gekanteld dus het was daardoor geen mooi beeld. Ze wilde wel inwendig kijken, maar vond ik niet zo nodig nu, zeker omdat ze het hartje al gezien had en ik het zelf ook al gezien had dat de mini het doet. Wacht wel lekker tot termijnecho voor definitieve datum
Nee precies, mijn 2e is al met 37+4 geboren dus je weet het toch niet. Eerste bleef lekker zitten tot 40 weken
Hier ook een mooie kloppend hartje super blij. Beeb was ook lekker al beweeglijk! Termijn had ik zelf goed uitgerekend. Vandaag 7+2!
Ik zat met mijn zoontje bij de maart mama's . 1 in dec , 1 in januari en 80%in feb geboren haha! Ik was de 1 na laatste uiteindelijk meneer zat prima daarbinnen..
Ja, normaal gesproken beval je tussen 37 en 42 weken. Ik ben (voorlopig) uitgerekend op 6 mei. Dat betekent dus dat ik ergens tussen 15 april en 20 mei zou moeten bevallen. Dus ja, dat is best een ruime periode met ook veel kansen buiten de 1-15 mei . Bij zoontje ben ik bevallen op 38w5d. Die termijn komt nu neer op 27 april (Koningsdag) dus sla die deze keer liever over
Haha! Bij ons in het groepje was 1 extreme vroeg geboorte, 26w geloof ik. 1 vroeggeboorte met 31w en de rest veel tussen de 37-39 alle babys waren bekant al geboren voor het maart was! En dan is het lannnnggg wachten. Al die leuke foto's.. zat ik dan met mn dikke buik op de bank haha! Eindelijk die uitgerekende datum daar... nog niks! over tijd lopen vond ik het moeilijkst.. je leeft ergens naartoe en dan is het "denk je" zover maar moet je toch nog langer wachten Ik hoop ( hoe raar dat ook klinkt) dat ik deze zw ingeleid kan worden. Maar dat ga ik maandag allemaal bespreken bij dr echo en intakr. Spannenddd!! ik heb nu weekend, maar maandag lijkt nog zo ver weg
Bericht nummer 2000!! Stelletje kletskousen zijn we Stiekem hoop ik daadwerkelijk te gaan bevallen op 13 mei. Maar die kans is idd vrij klein. Wauw, dat klinkt nog echt heeeel ver weg trouwens!