Dat gevoel van dat het vanaf het begin al niet klopt had ik ook.... Ik ging over tijd maar geen positieve test...heb normaal cyclus van 28 a 30 dagen. Bij de andere zwangerschappen al voor nod positief getest. Nu een week na NOD of ik had ineens een cyclus van 35 dagen wat zou kunnen door enorme stress die we op dat moment hadden. Ik heb ook altijd gezegt een MK te hebben gehad bij 7 weken.... Maar uitgaande van eerste dag laatste menstruatie was dat al 9+2 geweest.... Naar eigen berekening met evt late eisprong 8+1, die 7 weken kwam door mn vroege echo die in mijn ogen ook niet kon kloppen maar die hielden ze aan... Niet te volgen dit verhaal, daarom zei mijm gevoel ook dit is zo wazig het kan niet kloppen
@Babs1990 ik denk dat het voor je eigen gezondheid een goede keuze is om "hulp" in te schakelen en dus je zwangerschap bekend te maken. Ook al in de reden niet zo leuk het vertellen is wel heel erg leuk geniet ervan! @LVtje je hoeft geen excuses te maken....! Het is al vervelend genoeg! Ik hoop dat je je snel beter mag gaan voelen! Hoor wel dat bijna iedereen het wat moeilijker begint te krijgen nu de hormonen toenemen... Laten we handtekeningen verzamelen dat je ook zwangerschapsverlof en een nanny krijgt voor de eerste 12 a 16 weken! Eigenlijk niet te doen voor sommige van jullie! Petje af dames het blijkt wel weer hoe sterk wij vrouwen zijn!
Logisch hoor @Babs1990 hopelijk kunnen ze je alles een beetje uit handen nemen. @Raket78 wat een mooie aandenkens heb je gemaakt. Fijn dat dit kan helpen bij verwerking! Pff ik voel me echt belabberd. Alle geuren zijn zo vreselijk sterk, trek de koelkast open want zoon wil limonade.. en ga bijna over mn nek. Loop de bijkeuken in (wasmachine staat aan) ga bijna over mn nek... Ik zeg tegen mn partner wil je aub ff de prullenbak legen en schoonmaken, hij haalt de bovenkant eraf en ja hoor.... De badkamer rook muf, dus deur dicht gedaan.. manman al die luchtjes
Ja gek hé! Bij mij is mijn reuk ook onwijs goed. Niet altijd fijn. Ik kan heel slecht tegen hele zoete geuren, terwijl ik echt een zoetekauw ben
Heeft die van mij gisteren ook voor het eerst in 2 jaar gedaan , terwijl ik vanuit de zetel instructies gaf van hoe het te doen
@dijk1985 Ik vind je plan briljant. Waar kan ik tekenen? Dat met die geurtjes is zo herkenbaar! De koelkast inderdaad Mijn huis ruikt muf en naar koffie Mijn oksels stinken En al mijn donkere wasgoed En wat dacht je van ui en knoflook?! Lig vandaag al de hele dag in bed 'stralend' zwanger te zijn. Gelukkig hoef ik nog altijd niet te spugen, maar er tegenaan zitten is ook niet zo top. Respect voor de dames die het nog een tandje belabberder hebben. Nog een paar weekjes overleven en dan gaan we hopelijk gezamenlijk berg opwaarts. Wel grappig om te zien hoe we elkaar best wel volgen qua kwaaltjes en gevoelens. Ik ervaar dat wel als steun. Heel veel sterkte @Babs1990 Ik hoop dat er gauw wat helpende handen zijn voor je en dat het je een positieve boost geeft als je het mooie nieuws deelt. @LVtje Stop nou toch eens met sorry zeggen Fijn dat je af en toe incheckt, maar voel je niet verplicht. Sterkte met het doorkomen van deze weekjes.
Ooohhhh meiden wat naar al die misselijkheid en luchtjes! Heb echt met jullie te doen. Hier vooral niet lekker als ik honger heb... maar dat trekt da gauw weer weg gelukkig. Wel weinig eetlust en heel snel dat ik vol zit van het eten. Sorry meiden, ik lees wel alles mee maar mn hersenen slaan niets op en ben steeds zoooooo moe vind et dus erg lastig om alles bij te houden
Mag ik ook meejammeren? vanochtend wakker met knallende hoofdpijn en een run moeten maken naar de wc om dat wat er in zat eruit te gooien bluhggg... vervolgens naar beneden gesleept voor paracetamol en wat drinken, maar helaas, half uur later weer alles eruit... bahh bahhh bahhhh... Zo. Klaaar.... hahahha.
Zojuist een klein draadje rood bloed in mijn afscheiding. Ik ga er maar vanuit dat het komt omdat ik vanochtend wat lastig naar de wc kon. Voel me dusdanig beroerd dat ik niet denk dat mijn lichaam iets afstoot. Maar ontspannen is anders...
Oh dan ben ik ook erg benieuwd wat de verloskundige bij ons gaat zeggen? Na de 10 weken echo moet ik me bij hun op de poli melden
Wij hebben zonet heel even het hartje van de kleine gehoord ❤❤❤ Ik had mijn angelsound van zolder gehaald en we konden het niet laten om het even te proberen. Het was even zoeken (en we waren het ook vrij snel weer kwijt), maar wat een heerlijk geluid! ❤
Net de schrik van mijn leven gehad. Veegje rood bij het afvegen. Man erbij geroepen en hij heeft even gekeken of hij kon zien waar het vandaan komt. Blijkt dat ik een klein scheurtje in mijn kleine schaamlip heb, er zat bloed aan en er kwam geen bloed van binnenuit. Ik kan het scheurtje ook voelen, het voelt een beetje geïrriteerd aan. Dus we zijn weer gerust gesteld, maar je schrikt je toch echt weer even naar! Ik zal deze week wat minder actief zijn, ik heb bezoek uit Nederland!
Oh jee.. Gelukkig niks ernstigs. Wel lief van je man dat hij wil kijken waar het vandaan kwam. Veel plezier met het bezoek uit Nederland @Melian ik hoop dat het bij jou net zo onschuldig is en dat het verder niks voorstelt. Vandaag met mijn man gaan shoppen voor een nieuwe slaapkamer. En een hele mooie gevonden! Half november wordt het geleverd. En dan hebben we ook een kast op de slaapkamer en kan de kast weg uit de baby-kamer (wat nu alleen nog "kleedkamer" is). Dus vanaf half november kan ik daar gaan inrichten enzo En ook meteen een bezoekje gebracht bij Babypark en Prenatal. Niks gekocht, maar gewoon omdat het kan Wat is dat leuk om te doen, maar jeetje wat gaat er op ons af komen!! Zoveel soorten kinderwagens, autostoeltjes, babykamers, kleertjes, flessen, enz, enz, enz... Hoe maken we ooit een keuze??