Oh nee! Succes!! Wel "fijn" dat je wel direct op de eerste hulp terecht kan voor onderzoek, beter dan weg gewuifd worden met de melding "het zal wel niks zijn". Duimen draaien voor je! Hou ons op de hoogte..
Oh nee he... Wel fijn dat je meteen terecht kan. Hopelijk is het een storm in een glas water. Ik duim voor je!
Bedankt meiden. We zijn erg verdrietig. Je weet dat een hartje bij 7 weken erg pril is maar toch.. zo het zkh weer bellen ik moet vandaag of morgen terug. Hopelijk komt het vanzelf, anders curretage
Ook al was het heel pril, na een kloppend hartje zeggen ze toch vaak dat er een grote kans is dat het goed kan blijven gaan, dus dit wil je niet en dit verwacht je gewoon niet en dat is gewoon superheftig.... Heel verdrietig om dit te lezen. Dikke knuffel, sterkte!!
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen @Ise. Wat enorm verdrietig. Veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je lichaam vanzelf aan de slag gaat nu, zodat je verder geen gepruts hoeft aan je lijf. Wat vallen er veel klappen in dit groepje
Nou echt wel . Had gisteren toevallig zitten tellen. Kwam op 8 dames van de 36 die zich aangemeld hadden. Daar komt er nu alweer eentje bij
Nee een half minuutje is al leuk! En als zoontje meeluistert misschien net iets langer. Een echo duurt tenslotte ook wel langer dan een paar minuten. Bij ons merkte je de laatste keer ook duidelijk dat kleintje even naar zich liet luisteren, maar het op een gegeven moment genoeg vond. Toen zwom hij/zij weg om zich lekker te verstoppen. Duidelijk teken dat het genoeg is geweest. Weet nog wel dat zoontje dat destijds ook wel deed. Even luisteren prima, maar daarna draaien ze weg.
@Ise sterkte vandaag of morgen in het ziekenhuis, hoop echt dat het niet nodig is en dat je lijf het zelf regelt...
Jeetje, wat erg! Is het kort geleden gestopt met kloppen? Hopelijk komt het vanzelf. Heel veel sterkte samen!