1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Mooie test @LVtje!

5-weken-dansje hier vandaag, yeahhh:cool:

Rosje83, Cindy83 en Pepper92 vinden dit leuk.
  2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja heel blij mee. Las de laatste tijd zoveel over de kv dat ze pas laat knallen dus had niet verwacht zo'n duidelijke streepjes te krijgen.

Alleen maar fijn, hoef ik daar niet óók nog aan te twijfelen hihi

Jeeeej 5 weken alweer @Sado

Sado vindt dit leuk.
  3. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Wat een mooie knaller!! Ik heb nog action en kv test in huis. Action bleven bij mij wat vaag dus ga er straks een kv tegenaan gooien haha.

In het weekend nog een predictor en volgend weekend een cb digitale. Kan het ook nog niet helemaal bevatten dat het weer raak is.

4. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Mooie test @LVtje :)

Hier ook een test maniak hoor haha! Deze test was gistermiddag, goede knaller ook! Nu ik een knaller heb gezien stop ik echt! Enige 2 testen die nog gebeuren zijn die van mvm en de cb met indicator.

Bijgevoegde bestanden:

LVtje vindt dit leuk.
  5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mooi!!

Ja stop dan ook hoor. Als ik met de kv doorga word ik alleen maar onzeker omdat je dan toch niet goed gaat zien hoe de oploop is.

Nu moet ik officieel nog testen voor het ziekenhuis dus daar bewaar ik de cb met indicator voor.
    Zitten er 2 in een pakje dus misschien dat ik die andere dan nog een week later opmaak voor de 3+ maar dat weet ik nog niet.
    En uiteraard de mvm test nog, maar daar wacht ik nog een weekje mee met bellen.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.127
    17.142
    113
    Ja klopt @LVtje, kv gaat op een bepaald moment niet zo hard meer, daarom ben ik er ook mee gestopt. Je gaat je toch (onbewust) er zorgen om maken :p

Dit waren m'n laatste testen, vrijdag (vorige week) tm maandag, 4+0 t/m 4+3

Bijgevoegde bestanden:

Pepper92 vindt dit leuk.
  7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Precies, en het is al onzeker genoeg allemaal.
    Met die streepjes hoef je niet te twijfelen of je zwanger bent. Dus dan is het gewoon proberen vertrouwen te hebben, je hebt het toch niet in de hand.
    De cb vind ik zelf altijd leuk om te zien dus die is als bonus.

Mooi rijtje had je hoor!

Sado vindt dit leuk.
  8. Mleenvs

Mleenvs Fanatiek lid

25 aug 2017
    1.504
    1.519
    113
    Vrouw
    Haha leuk om al die testen voorbij te zien komen!

Ik heb er gisteren ook nog maar een gedaan, omdat de vorige keer het streepje zo vaag was en ik toch wel graag dat plusje wilde zien!

Bijgevoegde bestanden:

Cindy83 en Pepper92 vinden dit leuk.
  9. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Hier vandaag 5+3 en echt super moe... :( Werd misselijk wakker, dus direct op bed wat gegeten (banaantje), maar hielp niet zo als ik verwacht had.

Nu gewapend met cracottes (waren mijn redding de vorige keer met de misselijkheid, dus TIP!!), soepstengels en gemberthee (die van de AH met sinaasappel) aan het werk.

Hebben jullie al kwaaltjes?

10. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Willen jullie even meekijken. Erg onzeker. Heb een kv en predictor gedaan. De bovenste predictor is van vandaag.

Heb er een slecht gevoel weer over en voel me klote.

Bijgevoegde bestanden:

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Was je urine wat minder geconcentreerd misschien? Hij is inderdaad wat lichter.
    Wat enorm shit die onzekerheid en het ergste is dat je ook niks kunt doen als afwachten. Knuffel!

12. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Voor mijn idee niet, was goed donker :(
    We gaan nu inderdaad afwachten. Had niet gedacht dit een derde keer mee te gaan maken.

13. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Zal je altijd zien... Doe je tegen alle voornemens in nog een test omdat je wilt dat 'ie knalt... blijkt het zo'n hakkietakkietest die raar opdroogt. Gelukkig is het deel van de streep dat er staat, wel donker. Nu stop ik echt. Volgende week nog een keer eentje en dan nog een keer CB digitaal. Wanneer kan je die doen om een 3+ te krijgen? Rond de zes weken, toch?

Hier vallen de kwaaltjes mee. Vooral scheuten in mijn banden als ik te snel opsta. Aan het einde van de middag is er van mijn lontje niks meer over en kan je dus beter uit mijn buurt blijven :rolleyes: (was gisteren echt een verschrikking voor mijn omgeving, kuch). Vroeger slaperig. En vergeetachtig, omdat ik de hele dag aan die zwangerschap denk. (Tas aan mijn fiets laten hangen, fiets niet op slot zetten, boven aankomen en niet weten waarom?! En dat was alleen gisteren.) O ja, enorm rommelende darmen.

Hmmm, toch nog een waslijst. Al zitten het humeur, de vermoeidheid en vergeetachtigheid echt tussen mijn oren, volgens mij. Ben gewoon zo enorm afgeleid door alles wat er nu gebeurt.

Ben ook benieuwd hoe het vandaag met de kwaaltjes van de anderen staat.

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    :(
    Probeer hoop te houden, hoe moeilijk het ook is. Vreselijk als het nog een derde keer zou gebeuren. Blijf toch voor je duimen

Lysje90 vindt dit leuk.
  15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @Melian Die controlestreep is ook zo dat ie niet een mooi streepje is. Stom is dat, wil je de laatste test doen en dan krijg je zo'n wazige

@Kwaaltjes:
    Af en toe een weeig gevoel, moe en gevoelige tepels.
    En soms beetje buik"pijn" (het is niet echt pijn, maar gewoon wat zeurderig en steekjes/trekkerig gevoel)

16. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Hè shit @Lysje90. Ik begrijp dat het je onzeker maakt :( Je kunt het inderdaad alleen afwachten en morgen nog eens testen.

Wat hoop ik dat het een tijdelijke dip is. Van wanneer is die onderste Predictor test?

17. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Probeer dat ook zeker maar verdomd lastig met die tranen. Heb vk gemaild of evt een idee is om de echo week eerder te doen met zes weken. Wacht nu nog op antwoord. Heb geen bloedverlies of steken en buikpijn gelukkig dus ik hoop gewoon dat het toch minder goed geconcentreerd is omdat ik gisteren voor het slapen gaan veel heb gedronken.

18. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    @LVtje Ja, ik houd me maar vast aan de kleur van het bovenste deel en die is mooi donker. Het onderste deel ontken ik gewoon ;)

Weeïg gevoel herken ik ook en de tepels eigenlijk ook... :rolleyes:

19. Lysje90

Lysje90 Actief lid

29 jan 2017
    156
    13
    18
    Die onderste predictor is van maandag. Hoor weleens dat hcg per dag kan schommelen dus hoop dat dat het is. Omdat het nog zo pril is dat de schommeling dan gelijk zo'n onduidelijkheid kan geven.

20. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet @Lysje90. Je zou inderdaad verwachten dat de test nu niet zo licht zou zijn. Goed dat je de vk hebt gebeld. Ik duim heel hard voor je, maar begrijp de angst.

Deel Deze Pagina