Ik begrijp je helemaal, en al helemaal met jouw verleden. Hoop echt dat het gewoon goed zit, hoop dat je eventueel al eerder voor de echo mag komen.
Ik kan je onzekerheid begrijpen @Lysje90.... Een testje zou niet lichter mogen worden Maar miss indd gewoon hele lichte urine?? Ik ga heel hard voor je duimen dat het gewoon allemaal goed zit!
@Melian Hier gelukkig nog steeds weinig kwaaltjes. Merk dat ik wat sneller moe ben, af en toe wat rugpijn en een wat trekkend gevoel in m'n buik. Dat is eigenlijk alles
He bah wat een onzekerheid @Lysje90 Ik duim heel hard voor je! Hoop dat je snel mag komen voor een echo...
@Lysje90 Snap wat je bedoeld. En snap heel goed dat dit je onzeker maakt. Zou morgen nogmaals testen...sterkte voor vandaag en bedenk jezelf dat het ook aan de test of toch minder gecontreerde urine kan liggen. @kwaaltjes ik blijf nergens last van houden. Prima natuurlijk, zolang ik maar een goede echo heb. Schrik blijft d'r in zitten na die miskraam. Vandaag dan ook maar weer een testje gedaan met een middagplasje
Enige kwaaltjes wat ik heb zijn om de zoveel uur trek (probeer dan iets met fruit of groenten te eten) en moe moe moe. Obstipatie is zowat weg. Zakjes heb ik zelfs al 2 dgn niet gebruikt dus fruit eten helpt me goed.
Heel lief jullie berichtjes! Heb de vk gesproken en van haar mag ik nu niet meer testen. Kan aan de test liggen, urine of toch fout. Om zeker te weten kan pas bij de echo. De eerste echo was volgens haar al wat krap dus nu de afspraak van 18 sept en 2 oktober eruit gehaald en er tussen in gedaan. Ik ben dan ruim zeven weken en dan moeten we ook echt wat zien. Nu afwachten, rust nemen en hopen dat het gewoon een stomme test is geweest met stomme urine. Vk hoort het vaker iig, zowel positief als negatief. Zij gaf ook aan dat er gewoon een streep staat dus ik ben gewoon zwanger. Nu drie weken wachten en hopen op een goede echo
Ik hoop ook dat het een hcg dip is en je de echo krijgt voor wat meer duidelijkheid!! En misschien toch van het teveel drinken gisteravond..
@Lysje90 Fijn dat je eerder mag komen! Hoop zo ontzettend voor je dat het niet nog een keer hoeft mee te maken. Mijn duimen draaien!
Pff hoop het ook zo dat het gewoon een stomme dip is! Minder drinken savonds gaat niet want op advies van mijn accupunctuur drink ik drie maal daags een thee van Chinese kruiden. Aangezien die niet te pruimen is gaat erna nog een glas sap of iets achteraan om het weg te spoelen haha. We gaan gewoon proberen niet meer te testen en afwachten tot die afspraak. Dankzij vk en jullie berichten houden we moed
Denk dat het slim is om niet meer te testen inderdaad. Ik hoop en duim op een hele mooie echo over 3 weken @Lysje90 @LiefenLeed Mooie test!
Hoelang na dat je de test hebt gedaan heb je een foto gemaakt? Ik kreeg het ook.warm van mijn kruidvat test vandaag. Vind dat het lang duurt voor ze echt goed zichtbaar worden.
Ik kom meekletsen. Naar een vreemde cyclus toch onverwacht een tweede streep op de test... Denk nog heel pril.. Dus afwachten maar..
Heb je foto van je testje? Maar wel toch binnen 5 minuten resultaat? Ik moest met de eersten ook zeker 4 minuten geduld hebben
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindj 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88- 29 jaar - 3e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 18 - Lysje90 - Eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 28 - Jess93 - Intake + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Lysje90 - echo + intake 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho
Vond het gewoon zo lang duren voor hij positief was. En na de 5 min werd hij nog steeds donkerder. Vind hem op de foto beetje grijs. In het echt is hij duidelijker.