@dijk1985 hier ook weer onzekerheid hoor. Maandag de termijnecho. Heb af en toe een wat krampig gevoel, vind ik soms wel eng, denk dat het van mn onrustige darmen komt en bandenpijn is, maar af en toe schiet het wel door mn hoofd.....
Ik heb vandaag een echo gehad, en mini deed het goed. Termijn kwam overeen met wat we zelf dachten (9w4d) en hartje klopt goed (170 ppm). Ik ben weer even gerustgesteld
Hier ook een prachtige echo gehad. Zal er allemaal prima uit. 2 mooie hartjes, zag ze zelfs al bewegen. vandaag meting precies 11 weken uitgerekend 2 mei. Al komen ze in het mooiste geval begin april (37 weken) vandaag ook te horen gekregen dat het eigenlijk 90 procent 1eiig is. Ben ook weer even gerustgesteld... maar blijf het heerlijk en vreemd vinden dat ik met 2 babys minder klachten heb dan met mijn vorige (1 kind) zwangerschap had
Super fijn al die mooie echo's! Bijzonder hoor @davina87 hoogstwaarschijnlijk 1 eiïg. Ik lees allemaal over afnemende klachten, voor mijn gevoel nemen ze alleen maar toe Daar waar ik eerst gewoon heel erg misselijk was en weinig overgaf ben ik nu al sinds zaterdag heel erg misselijk +meerdere keren spugen per dag Mn collegaatje vroeg gisteren of t wel goed ging, ik teken behoorlijk blijkbaar.. ben moe misselijk, moet spugen en best wat hoofdpijn steeds. Hoop dat t snel wat gaat afnemen.
Er heerst ook een virus met hoofdpijn (buikpijn, hoesten, keelpijn en verkoudheid). Zou het niet kunnen dat je daar nu ook wat van opgepikt hebt en je je daardoor nog beroerder voelt? Ik heb die hoofdpijn en verkoudheid ook, dus ben nu extra slap en moe. Maar heb dus ook hetzelfde virus te pakken als zoontje en mijn man. Hopelijk voel je je snel beter!
De hoofdpijn is eigenlijk alleen op mijn werk, ik denk dat het een beetje stress gerelateerd is.. en daar ben ik ook druk, thuis doe ik rustig aan..
Jeetje vervelend dat je je zo voelt @sweetL, hopelijk knap je gauw op! Beterschap voor alle dames die nog veel last hebben van de symptomen en de dames die ziek zijn. Bij mij loopt de misselijkheid geleidelijk af. Geurtjes heb ik ook iets minder last van, alleen eten en drinken heb ik nog sterke voorkeuren
Ik weet niet waar de lijst is maar word t niet tijd voor een update van wie allemaal mooie echo's gehad heeft afgelopen dagen
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ❤ 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ❤ Mei 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 1 - Susy87 - 30 jaar - 2e kindje ❤ 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje ❤❤ 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤ 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 8 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje ❤ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje ❤ 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje ❤ 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje ❤ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Afspraken Oktober 9 - Mommiewillie - 2e (termijn?) echo 10 - Druffia - Termijnecho 11 - Pline - 2e echo 12 - Jess93 - Termijnecho 12 - Babs1990 - 2e echo 13 - Yesera - Termijnecho 13&14 - Susy87 - Termijnecho (gyn&vk) 16 - Pepper92 - Termijnecho 16 - Justme1985 - intake VK + hartje luisteren 17 - Hartlief - termijnecho 17 - LVtje - controle + termijnecho 18 - LiefenLeed - controle + termijnecho 20 - Melian - echo 20 - Cindy83 - 4e echo + intake vk + gesprek gyn 23 - Melian - intake 23 - SweetL - termijnecho 23 - Luuna - Termijnecho + intake 24 - proudmommy13 - termijnecho 26 - melief - controle gyn 27 - Pepper92 - controle vk 30 - Pline - termijnecho November 3 - melief- geslachtsbepaling 6 - SweetL - geslachtsbepalende echo 14 - SweetL - controle **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Jaaa Ben ook wat vooruit gezet, 10 + 6 vandaag & uitgerekende datum wordt 4 mei ipv 7 mei Ik lees mee hoor ladies maar heb nog geen puf kunnen vinden om te reageren
Goed om te horen dat alles goed was @Jess93! Ben nu wel heel benieuwd of Muis goed gegroeid is en of ik voor of achteruit gezet wordt. Hoop het niet, vind 13 mei echt een hele mooie uitgerekende datum!! Nog een week en 3 dagen wachten (ben niet ongeduldig ). Maar het wachten vind ik nu minder erg dan voor de 1e echo! Wij hebben wel al besloten dat we tussendoor een geslachtsbepalende echo gaan laten maken. Maar die plannen we pas na de termijnecho.. Meer hier die dat van plan zijn? Willen jullie überhaupt weten wat het wordt of niet?
Ja dat zijn wij ook van plan. Ook omdat er na de termijn echo geen echo meer komt tot de 20 weken! Rond 15-16 weken nog een keertje kijken
20 weken echo komt bij mij nu trouwens uit op 21 december... hopelijk kan het dan nog voor de kerst voor iedereen hier! Is altijd zo’n klotetijd voor afspraken in ziekenhuis e.d. Nog langer wachten als het tegen zit!
Oh, daar zeg je wat.. Even geteld: ik kom uit op 24 december volgende bezoek bij de vk maar eens vragen hoe ze dat willen aanpakken..