Die misselijkheid lijkt me zo slopend... zo enorm blij dat ik dat niet heb! Las vanochtend over Kate Middleton, die heeft zelfs hyperemesis gravidarum. Heb wel erg zere borsten, als ik ze aanraak lijkt t alsof er naalden in prikken. Niet zo fijn...
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ❤ Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje ❤ 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ❤ Mei 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje ❤❤ 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ❤ 8 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje ❤ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje ❤ 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje ❤ 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 12 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ❤️Meisje? 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje ❤ Jongen? 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje ❤ 15- dijk1985 - 31 jaar - 3e kindje ❤ Jongen? 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Afspraken Oktober 16 - Pepper92 - Termijnecho 16 - Justme1985 - intake VK + hartje luisteren 17 - Hartlief - termijnecho 17 - LVtje - controle + termijnecho 18 - LiefenLeed - controle + termijnecho 20 - Melian - echo 20 - Cindy83 - 4e echo + intake vk + gesprek gyn 23 - Melian - intake 23 - SweetL - termijnecho 23 - Luuna - Termijnecho + intake 24 - proudmommy13 - termijnecho 26 - melief - controle gyn 26 - Babs1990 - termijnecho 27 - Pepper92 - controle vk 30 - Pline - termijnecho November 3 - melief- geslachtsbepaling 6 - SweetL - geslachtsbepalende echo 14 - SweetL - controle **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Gefeliciteerd met alle mooie en goede echo's!! We zijn afgelopen week best druk geweest met ons nieuw huis dus daarom minder actief hier Ik heb zelf geen gevoel voor wat het word maar tot nu toe zegt iedereen (+/- 15 man) een meisje. Alleen de overbuurvrouw denkt een jongen dus ik ben erg benieuwd. Ik heb geen idee nog wanneer m'n volgende echo zal zijn na a.s. vrijdag dus dat wacht ik ff af en weet dus niet hoe het zit met de geslachtsbepaling. Allemaal nieuw voor ons dus vrijdag gaan we veel vragen stellen. Beterschap voor de dames die nog steeds niet helemaal opgeknapt zijn. Hier is de misselijkheid bijna weg
Wij zitten inmiddels op ons vakantieadresje in Vaals (Landal). Man heeft met een goede vriend afgesproken bij het Drielandenpunt en heeft de meiden meegenomen. Ben hem heel dankbaar, want voel me gaar vandaag. Doodmoe en steeds een beetje misselijk. Inmiddels zijn ook de Rennies weer binnen handbereik. Heel herkenbaar van de vorige zwangerschappen. Leuk dat een aantal van jullie een vermoeden heeft. Ik heb een heel klein vermoeden (en heel stiekem een lichte voorkeur voor) dat het een meisje is. Maar ik zou het niet op de lijst willen/durven zetten. Lopen jullie allemaal al in zwangerschapskleding? Ik merk dat ik een beetje chagrijnig begin te worden van al die te strakke broeken en bh's etc. Maar ik wil eerst een goede echo vrijdag voordat ik de hele kermis weer van zolder haal. Nu dus in de weer met elastiekjes om mijn broeksknoop Leuke foto's van de shirtjes trouwens. Wij gaan het zaterdag op de verjaardag van de oudste bekendmaken. Maar heb nog niet eens haar feest geregeld, laat staan dat ik iets ludieks heb opgetuigd voor de bekendmaking Ben echt passiever dan passief. Schaam me kapot. Misselijke en zieke dames: sterkte!!
O ja... meer van jullie een ontregelde lichaamsthermostaat? Het gaat hier van ijskoud naar misselijk warm en weer terug. Er liggen overal truien, dekens en vesten die steeds aan en dan weer uit MOETEN!
Vaakst, dat is in de buurt. Hopelijk kun je er nog een beetje van genieten, zeker met dit weer! Nee, nog geen positie kleding (nodig). Krijg binnenkort van vriendinnen wat kleren, dat is wel fijn. Heb wel mijn bh's aangepast. Zitten van die kussentjes in voor wat extra vulling (had een a-tje), maar bh zit zonder die dingen nu al beter gevuld! benieuwd waar ik op eindig
Ik ben al helemaal overgestapt op positiekleding. Had nog 2 meegroei bh's, dus dat is makkelijk. Verder ben ik fan van topjes zonder beugel, zitten heerlijk!
Ik ben vandaag overgestapt op een zwangerschapsbroek. Wilde even boodschappen gaan doen en trok een gewone broek aan. Man wat zat dat vervelend. Toen een vriendin appte of ik daarna ook nog even met zoontje naar de speeltuin kwam, dacht ik ja daaaaag, dat trek ik dus echt niet met deze broek. En ben dus voor comfortabel gegaan en het zat heerlijk
Ik ben ook al even overgestapt op zwangerschapsbroeken. Ik draag vaak skinny jeans en die gingen al op 5-6 weken niet meer toe... Qua bovenkledij en kleedjes/rokjes pas ik wel nog perfect in mijn normale kledij
Ik draag al positiebroeken vanaf dat ik positief heb getest ik kreeg enorme buikpijn van mijn normale broeken en kreeg ze al niet meer dicht
@Pepper92 hoe laat mag je morgen?? Hoop dat jullie een mooi bewegend kindje zien en je (grootste) zorgen weggenomen worden! Succes morgen
Succes morgen @Pepper92 en @Justme1985! Ik ben ook zo blij als het dinsdag is! Mag gelukkig al om 9.15 dinsdag! Ik draag ook al weken zwangerschapsbroeken. Zit veeeel beter dan gewone broeken, want die buik is al vanaf de eerste weken enorm opgezet. Bij de eerste duurde dat echt veeeel langer. Moet wel een riem om, anders zakken ze steeds af... maarja als het te strak zit is ook niet fijn. Beetje tussenfase dus.
ik draag thuis vooral jurkjes, niks zit lekker op mn buik. en op mn werk een zwbroek, ik heb echt nog bijna geen buikje, baarmoeder ligt ook ver naar achteren dus zal nog wel even duren. Het drukkende gevoel van een broek is gewoon vervelend. Ik kan ze nog wel prima zonder problemen aan.
Ik draag al zeker een maand jurken of rokken met een tuniek of shirtje en een maillot. M'n jeans gingen vanaf 7 weken al niet meer dicht. En ik vind dit echt lekker zitten
Jaa geweldig is dat hè haha. Ik had ook altijd een A sinds m'n operaties een b maar altijd voorgevulde bh's en nu zit ik op C. Laatst gemeten bij hunkemöller. Ik draag trouwens sinds m'n longoperatie alleen nog maar naadloze tops wat best stevig en comfortabel zit. (Vanwege de littekens zitten bh's niet zo fijn. Alleen voor een feestje doe ik nog wel eens 1 zonder beugel aan)
Wat fijn dat je zo vroeg mag!! Hoef je er niet de hele dag tegenaan te hikken. Succes straks Ik heb om 16.00 de afspraak