Als professioneel-mezelf-gek-maker zou ik tegen jullie allemaal zeggen: stop lekker met testen! Zwanger zijn we sowieso en mán wat kan je jezelf gek maken als je denkt dat je testje lichter is, of niet opgelopen, of te weinig opgelopen. Ik heb maandagochtend besloten niet meer te testen (ook niet meer gedaan!) en dat geeft echt zoveel rust!
Dat is toch een prima streepje @Babs1990! En opdrogen duurt altijd lang bij deze testjes, ik zie ze zelfs na een paar uur nog donkerder worden, dat is echt normaal. Zolang er één streepje staat binnen de 5min is het prima.
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk dat het je juist onzeker maakt. Gisteren dat ik die test deed dacht ik alleen maar wat als....pfff een dat is zo zenuwslopend. Dus ik neem je woorden ter harte en ga volgende week niet meer testen Dat neemt niet weg dat ik het nog steeds zo spannend vind Nog 13dagen voor m'n 1e echo pfff... Ik ga ff fietsen denk ik.. hoofd leegmaken
Hij is heel duidelijk opgelopen! Misschien toch een iets latere eisprong als gedacht? Maar de oploop is prima hoor, dus zou me daar niet te druk om maken.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88- 29 jaar - 3e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 18 - Lysje90 - Eerste echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 28 - Jess93 - Intake + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Lysje90 - echo + intake 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho
Het is ook héél spannend en alle echo's straks zijn ook héél spannend, maar we moeten ook zeker van alles genieten!
Haha, iedereen aan een testverbod Al moet ik zondag nog, in opdracht van het ziekenhuis. (Dat krijg je er van als je stout bent en niet tot 15 dagen na terugplaatsing wacht )
Haha, ja ach, dat krijg je als het ziekenhuis een onmogelijke testdatum opgeeft wel 18 dagen na de punctie. Vond dat ik me nog knap had ingehouden whaha, maar goed, moet op mijn officiele testdatum dan nog maar eens testen en de uitslag doorgeven. Volg ik toch weer braaf het boekje
oooh dames, wat is er weer veel geschreven! Gisteren geen tijd gehad om te lezen, dus heb nog wat te doen zometeen Nieuwe dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Moeder voor Moeders is net geweest , kan ik eindelijk iets terugdoen na al die jaren! De mevrouw vertelde dat vandaag 4 van de 5 nieuwe moeders die ze vandaag heeft bezocht, zelf in het traject hebben gezeten.....DUS ook voor de nieuwe dames hier , steun alsjeblieft andere vrouwen die ook graag mama willen worden en help ons door je ook aan te melden Sinds twee dagen heb ik 's avonds pijnlijke, warme bovenbenen en pijnlijke armen. Iemand die dit herkent? Tegen de avond beginnen mijn bovenbenen echt te gloeien en als mijn broek er langs schuurt tijdens het lopen, doet het gewoon zeer....
Mooie test @Druffia! Ik herken het niet wat je zegt, ook niet van m'n vorige zwangerschap. Maar hoeft ook niet zwangerschapsgerelateerd te zijn, natuurlijk!
Ik ga het proberen!! Manlief wilt het volgend weekend toch nog een keer testen. We gaan het zien of ik het toe laat haha
Een positieve test is een positieve test. Of het streepje nu licht of donker is. Vaak testen geeft alleen maar stress. Ik moet maandag nog bloed prikken in het ziekenhuis in Tilburg. Maar 9 dagen na de terugplaatsing van 2 embryo's testte ik al positief. Dus dat zit wel goed. Daarna gezellig naar van Asten de babywinkel in Tilburg. Ik kijk er nu al naar uit. Vanavond naar Babydump in Roosendaal. Lekker genieten van deze prachtige tijd. En niet teveel piekeren.