Misschien leuk om gevulde cupcakes te doen? Met zo'n viering is er toch altijd wat lekkers bij de koffie, dan nemen jullie dat dit jaar mee
Oh zo herkenbaar dat gevoel van is dit nu wens of intuïtie. We willen heel graag een meisje en hebben dat voorgevoel nu ook. Maar is dat dus echt voorgevoel of omdat we dat zo graag willen? En dan voelen we ons weer schuldig over het idee wat als het een jongetje is en wij de hele tijd maar voelen richting een meisje. Terwijl een jongetje net zo welkom is. Mijn man zei dat vanochtend zelfs tegen mijn buik: je bent net zo welkom als je een jongetje bent, we houden van je. Maar je bent een meisje he. Ik heb de intuïtie heel sterk met de babynamen. Vorige keer super goed gevoel bij de jongensnaam, echt direct een klik. Hadden we ook als eerste bedacht en een paar weken later voor de zekerheid ook maar een meisjesnaam. Meisjesnaam vond ik leuk, maar niet super. Ook het gevoel van dat geeft niet want die hebben we toch niet nodig. Nu precies andersom. Meisjesnaam hadden we een paar dagen na de test. Voelde direct super goed, echt die klik ja dat is hem. Een week later toch ook maar jongensnaam bedacht, want toen was het voorgevoel nog niet zo sterk. Jongensnaam vind ik leuk, maar niet super. Voelt zeg maar van als het echt een jongen wordt, moet ik er aan wennen of misschien nog wel even verder zoeken. Ook weer licht het gevoel (en de hoop) van we hebben hem niet nodig. Maar arrgggghhh is dit nu wens of intuïtie?? Bij het echobureau waar wij gaan doen ze geslachtsbepaling vanaf 15 weken, maar ik ben volgende week tijdens de echo 14w5d. Dus net wat eerder maar ze zei dat het wel kon.
Haha ik vind dat van de naam wel grappig.Wij hadden vorige keer direct een meisjes naam. Ookal dacht ik "het is een jongen" Jongensnaam heeft ook echt heel lang geduurd voor we die hadden ( toen wisten we al lang dat het een jongen was.) Wel de jongensnaam bíj de meisjesnaam uitgekozen, zo van " mochten we ooit nog een meisje krijgen, dát is de naam" Als dit een meisje blijkt, past de naam ook perfect bij haar voorjaarsdametje. Jongensnaam hadden we nu wel heel snel, omdat we nu de stijl wisten die we beide mooi vinden. Al twijfel ik nu wel weer over de jongensnaam
Ik zou juist moeten schakelen als het een meisje zou zijn. Hebben geen voorkeur maar heb altijd geroepen dat wij een jongens gezin krijgen. Nu iedereen roept dat ze denken dat het een meisje wordt wordt ik wel erg nieuwsgierig.
Voorkeur mag je best uitspreken hoor! Hoorde van mijn schoonmoeder dat ze eigenlijk altijd graag een dochter had willen hebben, maar kreeg een zoontje (mijn man) en was daar ook blij mee Zelf ook altijd geroepen dat ik graag een meisje zou willen en dat die kans best groot is, aangezien ik 8 (achter)nichtjes heb en 1 achterneefje (maar toevallig homo, dus toch een nichtje ). Maar nu al een tijd het gevoel dat het een jongetje is en ben nu zo aan dat idee gewend, dat ik dat eigenlijk misschien nog wel leuker zou vinden nu. Liep door de speelgoedwinkel en het "jongensspeelgoed" trok me voor het eerst veel meer dan het "meisjesspeelgoed" We gaan het zien! Beide in ieder geval heeeel erg welkom!! Wat weten sommige het al snel trouwens, wat gaaf! Ben echt heel benieuwd of jullie voorgevoel klopt met de werkelijkheid!
Hier echt geen voorgevoel... klinkt bijna gek beide is erg welkom, en omdat de eerste een meisje is zou nog een meisje leuk (en handig qua spullen) zijn, maar een klein broertje is toch ook leuk! Voor ons maakt het niet uit, zijn ook helemaal nog niet bezig met namen... heb mijn lijstje van 3,5 jaar geleden nog @Melief volgens de lijst ben jij de eerste met een geslachtbepalende echo! Leuk!! Wij moeten nog 2 weken wachten... is op mijn verjaardag en mijn vriendin wil die middag een taart maken met kleur erin zodat we aan kunnen snijden ‘s avonds met de visite erbij Oooh ik had zo gehoopt op de nipt uitslag vandaag... helaas nog een weekend wachten
Mooi buikje!! Hier begint het ook langzaam, 3 collega's zeiden gister in ieder geval dat ik al een buikje krijg. 1 collega liep vandaag lachend langs "ik zie nog niks"! Maar ja, had ook een iets lossere trui aan, dus dat scheelt op dit moment al heel veel
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ❤ Jongen? 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ❤ Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje ❤ Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ❤ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje ❤❤ 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤ Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje ❤ meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ❤❤ 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje❤️ 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Meisje? 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje ❤ 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje ❤ 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ Meisje? 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje ❤ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje ❤ Jongen? 14 - jabest - 32 jaar - 3e kindje ❤ 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje ❤ Jongen? 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Afspraken Oktober 30 - Pline - termijnecho November 2 - xxxilse85 - 14 weken echo 3 - melief- geslachtsbepaling 3 - Luuna - termijnecho poging 2 6 - SweetL - geslachtsbepalende echo 8 - Druffia - Centering pregnancy 10 - Yesera - controle medisch verloskundige 10 - Hartlief - geslachtsbepalende echo 11 - Pepper92 - geslachtsbepalende echo 13 - dijk1985 - geslachtsbepalende echo 13 - Jess93 - Centering pregnancy 14 - Babs1990 - controle 14 - Jess93 - geslachtsbepalende echo 14 - SweetL - controle 14 - Melian - controle 16 - Justme1985 - controle VK 17 - Cindy83 - Cortonen (hartje beluisteren) 20 - Melian - geslachtsbepaling 21 - ProudMommy13 - controle + geslachtsbepaling 21 - Dijk1985 - controle VK 24 - Pepper92 - controle VK 29 - Pline - controle gyn December 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 14 - Justme1985 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 21 - Pline - 20 weken echo **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Ik vind ook dat je best je voorkeur uit mag spreken....en niet alleen over het geslacht, ik denk en hoop op een zoon waarom kan ik niet beschrijven. Ik heb al een zoon en dochter en super gek op beide (ofcourse) Maar ik zie hier gewoon een klein mannetje aan het gezin toegevoegd worden. Mijn vriend denkt en hoopt een meisje dus de stand is gelijk Naast dat voorkeur geslacht hoop ik ook echt dat de kleine de ogen heeft van mijn vriend...die zijn zo helder blauw, zo veel mensen die toch even moeten zeggen....die heeft mooie ogen! Maar dat betekend niet dat als hij mijn ogen heeft of hij een zij is ik niet blij ben! En zo hoopt mijn vriend op het karakter van mij....hij was als kind schijnbaar een ontzettende boef zodoende....maar we hebben niks voor het kiezen we leven lekker in onze fantasie en dat is soms heerlijk soms spannend en soms zenuwslopend haha!
Ik moet wel lachen om die ogen. Wij krijgen ook telkens opmerkingen over zoontje zijn mooie ogen (en krullen). Wij hadden totaal niet verwacht dat zoontje deze oogkleur zou krijgen! Mijn man is donker (qua huidskleur en oogkleur), dus wij verwachtten een vrij getint kindje met bruine ogen. Zoontje is heel bleek geboren en ook lange tijd gebleven, maar heeft nu wel een licht tintje. Zijn krullen zijn lichtbruin. Zijn ogen waren bij geboorte heel erg blauw. Inmiddels zijn ze groen, dus licht en opvallend. Ik zou het heel leuk vinden als de tweede ook weer zo'n overduidelijke mix van ons wordt, maar ik verwacht toch wel een iets donkerder kindje met bruine ogen. Bruin is nu eenmaal wel een dominante kleur. Wel zouden wij graag een iets rustiger kindje willen . Zoontje is best druk en aanwezig. Niet vervelend, maar het mag soms wel wat minder .
O zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Bij mij zijn mijn vermoeden en wens niet hetzelfde. Ik zou het heel leuk vinden als er nog een meisje bij komt. Eigenlijk weet ik niet zo goed waarom. Waarschijnlijk omdat ik dat het beste ken. Wat sommige mensen hebben met een tweede kindje: "Kan ik daar wel net zoveel van houden als van de eerste?" (Antwoord: "Absoluut!"), dat heb ik met het geslacht. Ik vond/vind mijn meiden zo geweldig. Ik kan me een jongetje gewoon niet zo goed voorstellen. En dat dominante donkere laat het hier ook afweten @Yesera. Mijn opa komt uit Suriname. Zelf heb ik donker haar, donkere ogen en een hele blanke huid (iets meer pigment was leuk geweest, haha!). Mijn man is net een Goudse kaas, zo Hollands. En mijn dochters zijn dus ook blond met blauwe ogen!! De eerste had wel een koppie met donkere krullen toen ze geboren werd, maar dat werd steeds lichter. Ik vermoed dat zij wel weer donker wordt. De tweede is echt blond! Ze wordt wel wat donkerder, maar blond blijft ze wel. Wij grappen al dat het hilarisch zou zijn als ik nu een klein negertje baar Leg dat maar eens uit!!
Haha super leuk om dat van het uiterlijk te lezen! Ik ben blank, bruine ogen, donkerbruin haar stijl(rode gloed) Partner is blank ( veel lichter wel) licht blauwe ogen, blonde krullen. Ons zoontje is net zo wit als papa, kleurt wel ietsje makkelijker in de zon, als mama. Bruine ogen en wit blonde krullen! Er zit bij mij veel rood in de familie ( zusje rode krullen, vader rode baard, oma rood haar ) en vriend heeft ook rood in zn baard ( als hij hem laat groeien ) Ik was heel "bang" voor een jongen met rood haar. Maar een meisje zou me niet uitmaken! Hihi. Ik ben heel benieuwd hoe nr 2 eruit zal zien! Mijn zoontje lijkt qua gezicht ed echt heel erg op mij, met de blonde krullies van papa.
Wat grappig. Jij bent dus kwart Surinaams? Mijn man is ook Surinaams (creools). Zoontje is dus half Surinaams, maar zou zeker voor een kwart door kunnen gaan . Blijkbaar zijn mijn blanke genen toch heel sterk. Ik ben dan ook wel echt bleek (en kleur helemaal niet snel in de zon, wordt voornamelijk snel rood ), blond en blauw/grijze ogen.
Yes, een kwartje inderdaad. Mijn opa was wel vrij licht en mijn oma was hartstikke blond (nogal revolutionair in die tijd). Mijn moeder was weer een stukje lichter en mijn vader heeft donker haar en blauwe ogen. Ik heb dat bleke van mijn vader en word ook rood in de zon Mijn zus wordt echt poepiebruin. Zo oneerlijk, haha! Echt leuk hoe dat werkt met genen.
Mijn man en ik hebben beide groene ogen en geboren met blond krullend haar. Inmiddels donkerblond (en grijs ), maar onze dochter is dan ook echt een kopie van ons (kon bijna niet anders)! Eerste jaar had ze amper haar, werd echt zo goed als kaal geboren en duurde heeeeel lang voor ik er een speldje of iets in kon doen. Inmiddels is ze 3 en kan ik heerlijk tutten met staartjes, speldjes, vlechtjes enzo Mijn zus heeft donkerbruin haar en blauwe ogen. Ook is ze 20cm langer dan ik... wie zou er van de melkboer zijn? Zij heeft 1 zoon met een surinaams hindoestaanse man met lichte ogen. Mijn neefje heeft meer haar genen, blauwe ogen, donker stijl haar en heel licht getint. De echte kleur van de ogen wordt bij baby’s pas bij een maand of 6 zichtbaar heb ik wel eens gelezen.
Oh, uiterlijk.. Nooit over nagedacht wat de combinatie gaat worden. Maar waarschijnlijk iets Hollands.. Mijn man heeft bruin/donkerblond haar en blauw groenige ogen, maar was ontzettend blond in zijn eerste jaren. Zelf altijd wit blond geweest en fel blauwe ogen. Nu wel iets donkerder blond, maar toch. Dus tja, veel smaken zijn er volgens mij niet. Zwart haar en bruine ogen moet ik toch echt gaan uitleggen aan iedereen