Klopt dat kindjes met uiteindelijk bruine ogen vaak ook met blauwe ogen geboren worden. Mijn ervaring is (twee neefjes met bruine ogen) dat dat blauw dan wel veel donkerder is. Als je kindje gelijk al blauwblauwe ogen heeft, dan kan je ervan uitgaan dat dat wel blijft.
Krijg er trouwens echt weer een beetje zin in. Zojuist uitgebreid getut in de badkamer (jaja, kinderen nog steeds voor de teevee ) en gisteren uitgebreid gekookt. Ik ben nog steeds moe, maar het leven wordt ook weer een beetje leuk gelukkig. Voelen jullie je ook langzaam weer een beetje meer mens?
Ja sinds ongeveer een week merk ik ook dat ik steeds weer een beetje meer mens begin te worden @Hartlief: ons zoontje zijn ogen zijn eigenlijk pas sinds hij 2 jaar is zijn huidige kleur.
Ik spring hier weer ff in hoor... Leuk om te lezen van al die uiterlijken van de kindjes Ik heb kastanje/rood haar en bruine ogen en mn vriend ik donkerblond met soms rossige gloed en grijsachtige ogen... Mijn vriend hoopte heeeeel erg op een jochie met rood haar en dat heeft hij gekregen hij heeft precies mijn haarkleur en ook bruine ogen, krijg dan ook vaak te horen dat hij op mij lijkt maar qua gedrag en lichaamsbouw lijkt hij weer meer op zn vader. Ik begin idd ook weer iets meer mens te worden maar de vermoeidheid blijft wel wat hangen maar dat komt denk ik ook door de dagelijkse pijn. Gister was de districtmanager er... staat voor volgende week vrijdag een gesprek gepland dus toen ze er gister was had ik gehoopt dat dat gesprek gister zou plaatsvinden.... niet dus.... heb wel aangegeven dat ik toch wel gehoopt had dat dat gister kon omdat ze er toch al was... Mn filiaalmanager denkt wel wat mee in de zin van wat vaker halve dagen ingepland, dat is wel fijn maar ga wel aangeven volgende week dat ik deze gang van zaken niet ken en/of gewent ben (ook niet bij de vorige zwschap maar toen ging ik veel later deels de ziektewet in). Ik heb echt begrip voor het feit dat er ff gezocht moet worden naar een oplossing en die ruimte geef ik ze ook... maar tis niet voor niets dat ik ruim 1,5 week geleden ( tijdens gesprek 2,5 week) al aan heb gegeven dat hele dagen gewoon te pittig zijn. De situatie hier ligt ook wat gecompliceerd door meerdere factoren helaas en dat maakt het wel erg lastig voor mij
Bij jou werken ze dus ook niet geheel mee... Mijn geduld begint langzamerhand op te raken! Ik sta nog steeds ziek bij het uvw. De dagen dat ik er wel ben sta ik nog steeds op arbeidstherapeutisch maar ik sta ook nog steeds heel vaak helemaal alleen op de vloer. Ik werk vaak de ochtend zodat ik in de middag vrij heb en dan kruip ik in de middag mijn bed in als mijn zoontje op bed ligt. Maar wanner de planning dit niet toelaat kunnen ze me goed 2 dagen van 07.00-18.00 als enige leidinggevende inplannen. Dat is dus ook 3x lossen en laden en flink met bier kratten en andere zware dingen slepen.ik kan geen stap terug doen en merk dat ik na een volle dag letterlijk gesloopt ben. Ik heb niet de mogelijkheid om even kassa te draaien en de vrouw die kassa draaide mijn taken over laten nemen. Deze lieve vrouw kan niet eens meer bukken zo erg heeft ze het in haar botten. Ik heb nu al een paar keer met p&o aan de telefoon gezeten maar een oplossing ho maar. Terwijl ik zelf al verschillende oplossingen heb aangedragen. Nu belde een vriendin van mij(tevens collega uit een ander filiaal) dat ze haar naar ons wouden sturen voor mij te ondersteunen. En nu komt het.... Ze staat ook in de ziekte wet ivm zwangerschap en kan amper op haar benen staan vanwege bekkeninstabiliteit. Wij zouden elkaar volgens de regiomanager perfect kunnen aanvullen. Nou mijn oren staan nog steeds te flapperen. Dit is toch geen oplossing? Dit is nog een probleem in een Als moeilijk filliaal stoppen. Inmiddels is mijn vriendin volledig thuis komen te zitten omdat ze het echt niet meer trekt. Ik hoef echt niet volledig in de ziektewet maar zolang ze niet met een passelijke oplossing komen heb ik de neiging dat ik wel moet voor er stappen ondernomen worden. Grrrr zo vervelend als jezelf wel graag wilt en je denkt ook mee maar je hebt het idee dat je niet serieus genomen wordt.
Mijn zoontje had eerst gewoon lichtblauwe ogen. Is daarna groenig, grijzig en daarna bruin ( na een maand of 8)
Ik reageer vanavond ff uitgebreid, nu hele dag aan het werk Maar dit is werkelijk om te huilen!!! Dikke knuffel voor jou
Wauw @Justme1985 en @Babs1990 heftig hoor.. Vervelend dat het werk niet mee werkt. En bij @sweetL ook, toch? Hoop dat jullie snel een goede oplossing vinden!
Echt niet normaal hoor, hebben jullie niet wen vertrouwenspersoon op je werk, of kan je via het uwv niks doen? Sterkte ermee!
Klopt ja! Nog 6 dagen, zo spannend! Hopelijk laat het ukkie het zien haha Sinds vandaag weet ik trouwens zeker dat ik de baby voel, had al een paar dagen een vermoeden maar vandaag dacht ik dit zijn echt mijn darmen niet. En het zit precies op de plek waar de gyn de echo maakte en waar wij met de doppler het hartje hoorden! Zo fijn weer!!
Jeetje @Justme1985 en @Babs1990, wat naar dat jullie werkgevers zo met jullie zwangerschap omgaan. Als de gesprekken niks uithalen dan zou ik ook op zoek gaan naar een vertrouwenspersoon of desnoods voor 100% de ziektewet in gaan, misschien dat ze dan wel voor een oplossing kunnen zorgen? Tot die tijd rustig aan proberen te doen hoor! Ik las de verhalen over de genen, leuk he, hoe dat geregeld word met het dna! Wij zijn allebei zo hollands als het maar kan, beide blond haar en blauwe ogen. Mijn schoonmoeder is de enige met wat donkerder haar en bruine ogen, maar verder hebben de opa's en oma's blond haar en blauwe ogen. We verwachten ook dat dit kindje, net als onze dochter, blond met blauwe ogen zal zijn. Ik ga, denk ik, toch bellen voor een afspraak voor een geslachtsbepaling! Tot 20 weken kan ik echt niet wachten! Mijn vriend zou heel graag nog een meisje willen en mijn schoonvader wilt dolgraag een jongen in de familie (die vraagt al hoe het gaat met kleinzoon, pratend tegen mijn beginnende buik). Ik vermoed dat het weer een meisje is, hoewel deze zwangerschap anders is als die van onze dochter. Laatst was er een buurvrouw over de vloer en die zei dat het een meisje zou worden, mijn lichaam zou geen jongens kunnen dragen en dat verklaarde mijn ma en mk. Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik met die informatie moest en nog steeds niet, maar het schiet me ineens te binnen. Over de nipt: ik wacht ook nog op de uitslag, morgen is het voor mij 14 dagen geleden en ik merk dat ik het nu ineens spannend ga vinden! Groetjes pindatjuh
12 weken dansje Dacht afgelopen week meer energie te hebben. Maar heb mezelf overschat denk ik in de avonden rond 9 uur toch behoorlijk uitgeput. Maar als ik dan in bed ga liggen, voel ik me net een varkentje aan het spit. Lig continue te draaien en called niet in slaap voor 12 uur Mag niet klagen.. Zolang dat de enige kwaal blijft, overleef ik het wel.
Jeehh! 12 weken ook alweer! Bijna zijn we allemaal over de eerste 3 maanden heen! Over het slapen: komt het draaien omdat je niet lekker kunt liggen? Ik heb sinds een aantal dagen weer een voedingskussen in bed en sindsdien slaap ik binnen een kwartier! Ik weet niet of je het kent, maar het is een lang kussen wat ik door mijn benen heen leg en onder m'n buik. Tijdens de zwangerschap van onze dochter had ik hier in het tweede trimester ook last van, tot iemand mij een voedingskussen aanraadde en ik daarna snel in slaap kwam en de nacht erg goed sliep!
Oh, ken ik niet. Ben echt een guppie en alles is nieuw voor me. Dus ik ga hier zeker naar kijken Nu slaap ik altijd al wat lastiger in, maar ben een buikslaper. En dat ligt nu iets minder comfortabel helaas..