Ik heb dit ook gehad! Overigens nog steeds nergens last van! Zelfs mijn borsten niet. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nu al een cupmaat groter. Maakte me ook zorgen maar inmiddels 3 goede echo’s gehad en een beginnend buikje ☺️ Wat super van alle goede NIPT resultaten!! Hier 2 weken geleden ook goede uitslagen. Ik heb de NIPT test ook in België laten doen. Ik kon na een week al bellen voor de uitslag, en omdat ik in het buitenland woon hebben ze mij en mijn gynaecoloog de uitslagen per mail gestuurd. Helaas kon mijn gynaecoloog de bijlage niet openen.. hij heeft naast de resultaten namelijk ook het geslacht daarin staan! Nu moeten we nog 3 weken wachten op de volgende echo
Super! Alleen maar goed nieuws zo te zien! Hier nog een zeef.... gelukkig nog geen echt belangrijke dingen vergeten. Gisteren een zwangerschaps tankini gekocht, binnenkort voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, ben benieuwd... Heel stom, maar ik voel me er altijd wat ongemakkelijk bij om daar alleen heen te gaan, omdat ik denk dat ik niemand ken daar
Oh wat fijn al die goede uitslagen Morgen echo en daarna bloed laten prikken,ook voor nipt. Dus ik wacht nog wel ff
Ik ben sinds de geboorte van mijn dochter een zeef... is nooit meer goed gekomen! Verschrikkelijk is het... Toen ik ging zwemmen bij de 1e zwangerschap, werd er een voorstel rondje gedaan. Iedereen zei hoeveel weken ze zwanger waren. 32, 26, 35... en toen ik: 16. Voelde een beetje alsof ik er te vroeg bij was ofzo?! Maar als je ‘vrij’ zwemt dan kan het zomaar zijn dat iemand niet oplet en een voet in je buik plant bij het baantjes zwemmen ofzo. Dus het is wel wat rustiger en fijner in zo’n speciale groep.
Ik ga denk ik volgende week ook voor het eerst, ben dan 15+6, dus net zo ver als toen jij ging. Het water schijnt ook warmer te zijn dan in het wedstrijdbad, het wordt in een kleiner bad gegeven.
Ik lag er gisteren om 19:00 al in. Nogsteeds veel hoofdpijn dus lezen gaat een beetje zo/zo. Zie nu dat @Luuna vandaag ook echo heeft, hopelijk heeft die kleine er vandaag wel zin in!
@davina87 wat leuk een eeneiige tweeling. Nog even wachten tot de geslachten dus. Hier ook wel heel nieuwsgierig, ook al maakt mij niet uit. Als het maar gezond is. @Eliss92 vervelend zeg dat je steeds ziek bent. Beterschap, hopelijk snel weer beter. @pindatjuh ik vergeet ook alles. Schrijf al alles op en dan nog moet ik dat steeds controleren @sweetL ik heb ook veel last van hoofdpijn en niks helpt @Melief heel veel plezier, super leuk spannend! en @Luuna ook veel plezier en hopen dat alles weer goed is!
Ja, ging goed! In het begin lag Muis redelijk goed, meteen gemeten. En maar goed ook, want daarna wilde hij niet meer en draaide hij alle kanten op. Stond op een gegeven moment zelfs op z'n kop En de datum blijft staan op 13 mei. Eigenlijk verzet naar 14 mei, maar we hebben gezamenlijk besloten dat 13 mei een mooiere datum is Hebben wat foto's en filmpjes op USB mee gekregen, maar zijn niet thuis vanavond. Zal kijken of ik morgen iets kan tonen hier En.. Ze kent de nub theorie en heeft gezocht. Ze kreeg het niet heel goed op beeld, maar ze neigt naar een jongetje we gaan het zien over een week of 3/4.. @Melief ben heel benieuwd naar jouw echo en wat het wordt!!
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ❤ Jongen? 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje ❤ Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje ❤ Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ❤ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ❤ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje ❤❤ 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje ❤Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje ❤️ Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje ❤ meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ❤❤ 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje❤️ 5 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje ❤️ 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Meisje? 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje ❤ 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje ❤ 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ❤ 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje ❤️ 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ❤ 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje ❤️ Meisje? 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje ❤ 11 - Veertjes86 - 31 jaar - 1e kindje ❤ 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ❤️ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje ❤ Jongen? 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje ❤ Jongen? 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje ❤ 17 - jabest - 32 jaar - 3e kindje ❤ Afspraken Oktober 30 - Pline - termijnecho November 2 - xxxilse85 - 14 weken echo 3 - melief- geslachtsbepaling 6 - SweetL - geslachtsbepalende echo 8 - Druffia - Centering pregnancy 10 - Yesera - controle medisch verloskundige 10 - Hartlief - geslachtsbepalende echo 11 - Pepper92 - geslachtsbepalende echo 13 - dijk1985 - geslachtsbepalende echo 13 - Pindatjuh - geslachtsbepalende echo 13 - Jess93 - Centering pregnancy 14 - Babs1990 - controle 14 - Jess93 - geslachtsbepalende echo 14 - SweetL - controle 14 - Melian - controle 16 - Justme1985 - controle VK 17 - Cindy83 - Cortonen (hartje beluisteren) 20 - Melian - geslachtsbepaling 21 - ProudMommy13 - controle + geslachtsbepaling 21 - Dijk1985 - controle VK 22 - Veertjes86 - controle vk 24 - Pepper92 - controle VK 27 - Pindatjuh - controle VK 29 - Pline - controle gyn December 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 12 - Centering Pregnancy 1e x 14 - Justme1985 - 20 weken echo 15 - xxxilse85 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 18 - Pindatjuh - 20 weken echo 18 - Veertjes86 - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 21 - Pline - 20 weken echo **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Super al die goede uitslagen!!!! Ook hier een goede uitslag whoehoe!! Ik zit ook op het puntje van mn stoel @Melief....
Mijn gevoel zat compleet verkeerd haha, Wij krijgen er een jongetje bij!!! Super blij en dankbaar!!!! Een koningskoppel hoe geweldig!