Hier precies hetzelfde! 1e moest erkend worden, nu getrouwd dus niet nodig. Moet wel voor 16 weken toch?
Gefeliciteerd @Pepper92 !! Wij zijn erg blij dat we nu een jongen krijgen nu we al een dochter hebben. Voor papa toch ook wel erg leuk! Hoewel een meisje natuurlijk ook zeer welkom was geweest! Het maakte mij serieus echt niets uit! Had wel een jongen-voorgevoel!
Ik was aan het kijken naar de verzorgingsproducten die ik altijd voor zoontje gebruikte en kom er nu achter dat zwitsal badmelk niet meer in het assortiment zit..... Gebruikte dat altijd omdat zoontje van gewoon water, wasgel of badolie een hele droge huid kreeg toen hij nog heel klein was. Wilde dat voor de nieuwe baby ook weer gaan gebruiken, maar moet dus op zoek naar wat anders. Wat gebruik(t)en jullie in het badje?
Ik gebruikte naif, stervensuur maar heerlijk spul. Vind persoonlijk Zwitsal vrij heftig spul al ruikt het wel heerlijk
Wij gebruikten altijd de zwitsal badschuim en dan na het afdrogen lekker insmeren met de rijke huidolie van Zwitsal
Wij gebruikte balneum! Echt voor de kwetsbare huidjes ook. Mijn zoontje heeft snel last van zijn huidje maar dit ging goed! Hier ook geen billendoekjes oid. Alleen katoenen washandjes met water voor het schoonmaken van de billen!
Jaa alles gaat nog goed hier. Flinke bandenpijn gehad afgelopen dagen dat ik niet meer kon fietsen en lopen zelfs pijnlijk was. Teveel gedaan met het verhuizen en uitpakken maar we zijn aardig op weg. Ik mag niks zwaars meer tillen van m'n man en om de dag rust nemen. Dus rustig uitpakken sinds afgelopen week. Verder ben ik gewoon te druk in huis en slaap/ rust veel.. waardoor jullie mij de laatste tijd amper hier zien. Maar daar komt gauw verandering in. Eerst ff goed settelen
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ♡ 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ♡ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ♡ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje 3 - Cindy83 - 34 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje 5 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ♡ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ♡ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje Meisje? 10 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Veertjes86 - 31 jaar - 1e kindje 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ♡ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje Jongen? 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje Jongen? 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje 17 - jabest - 32 jaar - 3e kindje Afspraken November 13 - dijk1985 - geslachtsbepalende echo 13 - Pindatjuh - geslachtsbepalende echo 13 - Jess93 - Centering pregnancy 14 - Babs1990 - controle 14 - Jess93 - geslachtsbepalende echo 14 - SweetL - controle 14 - Melian - controle 16 - Justme1985 - controle VK 17 - Cindy83 - Cortonen (hartje beluisteren) 17 - Eliss92 - geslachtsbepalingsecho 20 - Melian - geslachtsbepaling 20 - Eliss92 - hartje beluisteren 21 - ProudMommy13 - controle + geslachtsbepaling 21 - Dijk1985 - controle VK 22 - Veertjes86 - controle vk 24 - Pepper92 - controle VK 24 - Babs1990 geslachtsbepaling 27 - Pindatjuh - controle VK 27 - Luuna - geslachtsbepalende echo 29 - Pline - controle gyn December 7 - Yesera - controle + 20 weken echo 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 11 - Eliss92 - 20 weken echo 12 - Luuna - Centering Pregnancy 1e x 14 - Justme1985 - 20 weken echo 15 - xxxilse85 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 18 - Pindatjuh - 20 weken echo 18 - Veertjes86 - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 21 - Pline - 20 weken echo 27 - Luuna - 20 weken echo **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
1 nov ben ik 34 geworden. Niet echt gevierd omdat we net onze meubels etc verhuisd hadden maar toch ff m'n leeftijd aangepast in het lijstje. Ik zie dat een aantal van jullie al weten wat het word. Zoooo leukkk ik moet nog 4 wkn wachten... begin toch aardig te denken aan een meisje. Wel mooi om te zien hoe iedereen vordert in de weken als ik terugdenk aan ruim 10 weken geleden dat ik me aangemeld had hier. Ohjaa m'n buik groeit enorm hard, denk dat ik daarom zovaak last heb van bandenpijn. Meerdere dames hiermee?
Fijn dat alles nog goed gaat Cindy! En wat zou het heerlijk zijn als de verhuizing straks achter de rug is! Gaan jullie ook gelijk de babykamer inrichten? Hier groeit mijn buik nu ook. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven bezig ben geweest mijn buik te "verhullen" merk ik hoe moeilijk ik het vind dat het nu gezien mag worden.... Gisteren heb ik voor het eerst een positieshirt gekocht en daar kwam toch echt een zwangerschapsbuikje uit, zit strakker dan de wijde shirts die ik altijd draag. Maar ik durf het nog niet echt te dragen, stom he ?!
@Cindy83 nog gefeliciteerd met je verjaardag! Doe inderdaad lekker rustig aan met uitpakken (ik herinner me nu inderdaad dat iemand van hier ging verhuizen, wist niet meer dat jij het was!) Fijn om te lezen dat het verder goed met je gaat! Hopelijk is alles snel op z'n plekje en kunnen jullie dan lekker gaan genieten van jullie nieuwe woning! Bandenpijn gaat hier ook af en aan. Ik merk het altijd een dag later als ik de dag ervoor teveel heb gedaan. Werken gaat momenteel ook niet, omdat dit lichamelijk gewoon te zwaar voor me is en er is geen aangepast werk. @Druffia die zwangerschaps shirtjes zijn inderdaad zo gevormd dat de buik er als het ware uit steekt. Ik snap dat je gevoel dubbel is als je voorheen probeerde om je buik niet te laten zien, dus stom is het niet hoor weet wel dat je nu trots mag zijn op je buikje dat gaat groeien en dat je dat best mag laten zien!
Gefeliciteerd nog met je verjaardag @Cindy83 ! Succes nog even met uitpakken etc! Eventjes iets totaal anders, maar ik dacht.. ik deel t hier ook even. Ik zat net tv te kijken en het ging over wat je moet doen als je auto te water raakt. Dit is altijd al een soort nachtmerrie puntje van mij geweest met kind(eren) op de achterbank. Nu heb ik er al vaker over nagedacht en wij hebben het ook meerdere keren besproken "what if" Ik merk alleen door er over te praten in mijn omgeving dat ik echt een van de weinig ben die er uberhaupt over nadenkt! Wellicht omdat we op mijn werk de noodhamertjes verkopen dat ik er al wat meer mee bezig ben. Hoe dan ook: mochten jullie willen zien wat je moet doen, ook met kinderen in stoeltjes op de achterbank dit is een duidelijk filmpje.:
@Cindy83 gefeliciteerd!! En ja, mijn buik groeit ook ineens. Ik kwam vandaag thuis en mijn man zei direct: "jeetje, wat ben jij ineens dik" aangezien ik normaal echt dun ben, valt het nog meer op. Vind het prachtig nu! Maar moest ook ff wennen. En mijn man zijn blik vergeet ik nooit meer, zo vol ongeloof dat het zo hard kan gaan.. @sweetL je bent niet de enige. Mijn vader heeft als algemeen orde verlener gewerkt. Dus veel met grotere rampen bezig geweest (echt en oefeningen) en ook in combi met hulpverlening. Heb wel eens geoefend met uit een auto klimmen als hij op de kop land. Interessant om te doen en heet nuttig. Die heb je ook ook pm te oefenen met onder water. Misschien nuttig om te doen voor jou? Dan staan er mensen naast en kan het niet fout gaan.