1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    pindatjuh vindt dit leuk.
  2. davina87

davina87 Lid

22 jul 2015
    83
    43
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

3. Melief

Melief Niet meer actief

Wat leuk een jongen en een meisje erbij, geniet ervan!!

Hier 16 weken dansje, wat gaat het snel zeg :eek:

Pepper92 en pindatjuh vinden dit leuk.
  4. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Bedankt meiden! Onze dochter was ook helemaal enthousiast, een zusje erbij! Eindelijk ook voor het eerst wat kleertjes geshopt, heb het eerder niet gedurfd uit angst dat het toch nog fout ging.

@Pepper92 dat is inderdaad schrikken! Maar aan je verhaal te lezen kan het best een gesprongen adertje zijn. Hopelijk blijft het daarbij!

@dijk1985 jullie ook gefeliciteerd! Nog een jongetje op de lijst!

@Babs1990 beterschap! Het is niks als het hele gezin ziek is, hopelijk snel weer beter!

@Melian voor mn gevoel voelt het niet anders nu we weten dat het een meisje word, eigenlijk hetzelfde als de zwangerschap van onze dochter. Had jij dat bij je vorige zwangerschappen wel?

5. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd @pindatjuh !

Op de vraag of je nu anders zwanger bent/voelt.
    Nee hoor, maar het is nu wel persoonlijker. Hiervoor zei ik iedere avond voor het slapen gaan, goed groeien hé grote sterke meid/jongen worden!
    Nu benoem ik hem gewoon bij zijn naam.
    Ik noem hem nu gewoon vaker! ( alleen binnenshuis)

Ook hebben we nu de nieuwe vloer en rolgordijn uitgekozen voor het kamertje.
    Ik heb alles van mijn zoontje bewaard qua kleding etc dus heb niets nodig. Zal puur voor de leuk vast wel íéts aanschaffen maar dat is zeker niet nodig. Voor een meisje was ik nu al aan het snuffelen en kopen gegaan denk ik!

6. Melief

Melief Niet meer actief

Ik merk wel dat het voor mij anders voelt nu we het weten. Ineens komt dat toekomstbeeld tot leven, de indeling van ons gezin.

We hebben zondag al een paar dingetjes geshopt, boxpakje met mutsje, wagenhanger en een beer voor op zijn kamer. En onze dochter heeft schattige slofjes voor hem uitgezocht

dijk1985, Cindy83, Pepper92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Hmm.. Dadelijk een gesprek waarbij ik een van mijn studenten moet gaan vertellen dat hij zijn stage weer niet voldoende heeft.
    Normaal vond ik dat wel vervelend, maar merk dat ik er nu eigenlijk gewoon heel snel klaar mee ben en niet zo gevoelig voor ben. En dat heb ik afgelopen weken al vaker gemerkt.

Hebben jullie dat ook? Dat je minder gevoelig bent voor de "zielige" verhalen en smoezen en eerder denkt "joh, eigen schuld, harder werken volgende keer"?

8. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat gisteren te huilen tijdens de cars film die mijn zoontje zat te kijken. Omdat Sally ( vrouwtjes auto ) door de pers aan de kant werd geduwd waardoor stickers ( mannentjes auto ) haar kwijt raakte.... do I need to say more :roflmao:

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld, voor het eerst sinds ik hier werk ( half jaar nu)
    Voel me echt brakker dan brak. Hoofd vol snot. Keelonsteking, hoofdpijn en bij iedere kriebelhoest wordt het spugen weer opgewekt. Top dit:thumup:

Luuna vindt dit leuk.
  9. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Beterschap!

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Beterschap! Wel herkenbaar. Loop al een week te snotteren. Vorige week ook keelpijn erbij en nu een vol hoofd, hoofdpijn, vreselijk moe en een hoestje. Vandaag gelukkig vrij. Heb al mijn afspraken afgezegd en ben lekker mijn bed weer in gekropen. Ben er wel klaar mee, dus hopelijk trekt het snel weg.

11. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb precies hetzelfde. Mijn toekomstbeeld wordt nu ook concreter met straks 2 jongens in ons gezin. Is toch een ander beeld dan een jongen en meisje (maar niet minder leuk ;)).
    Hier nog niks gekocht omdat we nagenoeg alles van zoontje nog hebben. Zijn nu eerst de babykamer leeg aan het halen, zodat er de komende maand in geklust kan worden. Mijn doel is om in de kerstvakantie de meubels erin te kunnen zetten. Zoontje gebruikt de kasten van de babyset nog, dus dan kunnen we lekker in de vakantie voor nieuwe kasten voor hem shoppen.

dijk1985, Luuna en Cindy83 vinden dit leuk.
  12. mommiewillie

6 sep 2017
    96
    130
    33
    Vrouw
    Hoihoi!

@ziekenboeg: Beterschap!

Hier ook enthousiast een slaapkamer leeg aan't maken. Wij willen de babykamer van mijn zoontje laten stucen en leuk behangen...

Donderdag mogen we de commode, wandplankje en kledingkast ophalen van marktplaats; zó leuk! Wel een beetje vroeg; maarja... Kon het voor de leuke prijs niet laten schieten! :D

Verder is de eerste waskussenhoes af; en gelukt! Durf ik binnenkort wel een fotootje van te plaatsen. :)

Verder; nog bijna elke dag misselijk en 's morgens moeite doen om gal e.d. binnen te houden. WANNEER is het nu klaaaar. :( :)

Cindy83 en sweetL vinden dit leuk.
  13. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jij ook beterschap! Ik baal enorm want ik moet nu dus op een telefoontje wachten van bedrijfsarts.. ik wil grwoon mn bed in en slapen!!! Dikke kans alleen dat ik door mijn ringtone heen slaap, dus hang op de bank spelletjes te doen op mijn telefoon om wakker te blijven....

14. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    [QUOTE="mommiewillie, post: 21063887, member: ]

Verder; nog bijna elke dag misselijk en 's morgens moeite doen om gal e.d. binnen te houden. WANNEER is het nu klaaaar. :( :)[/QUOTE]
    Ik ook nogsteeds. Ik spuug ook nogsteeds iedere dag. Vorige keer werd het na 20w minder.... ik hoop er weer op...

15. mommiewillie

6 sep 2017
    96
    130
    33
    Vrouw
    Ik ook nogsteeds. Ik spuug ook nogsteeds iedere dag. Vorige keer werd het na 20w minder.... ik hoop er weer op...[/QUOTE]

Vind ik niet leuk! ;) Hier werd het met mijn zoontje ook bij 18 weken minder; dus aftellen naar de 18 weken. En stiekem aftellen naar 19 december; kunnen we ons kleintje weer zien.
    Merk dat ik echt de ene dag gewoon al m'n energie heb, andere dag weer helemaal niks. *GAAAP*

16. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @sweetL en @Yesera ook beterschap voor jullie! Het heerst ook ontzettend, om me heen hoor ik niet anders. Hopelijk snel weer opgeknapt!
    @Luuna ik herken het wel, maar dan vooral op werk. Ik had het idee dat er niet echt rekening met me gehouden werd met mijn zwangerschap ivm de onregelmatige werkijden. Gevolg: momenteel zit ik in de ziektewet en het maakt me eigenlijk niks uit. Normaliter zit ik zo niet in elkaar en zou ik dat echt niet durven...

Voor de creatieve naaisters: ik ben van mezelf lekker creatief en mijn moeder is heel handig met de naaimachine. Zij gaf al aan dat ze de lakentjes, badcape en aankleedkussenhoes wilde maken voor de baby. Nu hebben we een maxicosi cabriofix waar een grijze hoes omheen zat, maar die was zo goor dat ik die weggegooid heb, daaronder zit de blauwe stof van maxicosi. Nu zat ik te kijken voor een nieuwe hoes (misschien met bijpassende zonnekap), maar wat een geld vragen ze daarvoor! Als ik ernaar kijk, dan moet dat toch ook wel zelf te maken zijn, misschien met hulp van m'n moeder. Hebben jullie tips hoe ik dit aan kan pakken? Wat voor soort stof kan je hier het beste voor gebruiken? En zijn er misschien patronen van?

Luuna en Cindy83 vinden dit leuk.
  17. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    @mommiewillie als je inderdaad voor een leuke prijs iets ziet staan op marktplaats dan kun je maar beter gelijk reageren! Leuk dat jullie het kamertje deze week al gaan halen!
    Ben benieuwd naar je kussenhoes!
    Voor jou ook sterkte met de misselijkheid!

18. Babs1990

Babs1990 Bekend lid

1 sep 2015
    546
    352
    63
    Vrouw
    Brabant
    Beterschap voor alle zieke. hier ook nog niet helemaal opgeknapt. maar mogen vanavond onze uk weer bewonderen. Dat maakt veel goed!

dijk1985, pindatjuh, Luuna en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Is helemaal niet stom, Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook vaak m'n buik verhult omdat ik vaak gefeliciteerd met een zwangerschap of dat het me gevraagd werd. Maar sinds de positieve echo's had ik er minder moeite mee vooral na 12 wkn. Vanaf toen ging ik lekker showen omdat ik vind dat ik dat verdient heb na al die jaren:D

Dus ik zeg gewoon doen en geniet vooral ervan!:)

dijk1985, Druffia en sweetL vinden dit leuk.
  20. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Hier ff een update van m'n groeiende buikje:oops:
    20171114_151931.jpg 20171114_151842.jpg

Benieuwd naar jullie mooie buikjes:D

dijk1985, Yesera, pindatjuh en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina