@jabest gefeliciteerd! Nog meet blauw op de lijst @Pepper92 geen idee, ik heb tot nu toe niks gemerkt. Maar het zou me niet verbazen, ze drukken redelijk op je buik om te zoeken.
@Pepper92 ik kan mij niet herinneren dat ik dat gehad heb maar ik heb dan ook wel een speklaagje van mezelf Maar op zich vind ik et niet heel vreemd, ze duwen en drukken toch aardig op je buik soms
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ♡ 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ♡ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ♡ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje 3 - Cindy83 - 34 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje 5 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ♡ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ♡ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje Meisje? 10 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Veertjes86 - 31 jaar - 1e kindje 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ♡ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje Jongen? 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje ♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje 17 - jabest - 32 jaar - 3e kindje Afspraken November 17 - Cindy83 - Cortonen (hartje beluisteren) 17 - Eliss92 - geslachtsbepalingsecho 20 - Melian - geslachtsbepaling 20 - Eliss92 - hartje beluisteren 20 - Mommiewillie - controle vk 21 - ProudMommy13 - controle + geslachtsbepaling 21 - Dijk1985 - controle VK 22 - Veertjes86 - controle vk 24 - Pepper92 - controle VK 24 - Babs1990 geslachtsbepaling 27 - Pindatjuh - controle VK 27 - Luuna - geslachtsbepalende echo 29 - Pline - controle gyn December 7 - Yesera - controle + 20 weken echo 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 11 - Eliss92 - 20 weken echo 12 - Luuna - Centering Pregnancy 1e x 12 - SweetL - controle vk 12 - Hartlief - controle vlk 14 - Justme1985 - 20 weken echo + controle VK 15 - xxxilse85 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 18 - Pindatjuh - 20 weken echo 18 - Veertjes86 - 20 weken echo 18 - Babs1990 - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 20 - Hartlief - 20 weken echo 21 - Pline - 20 weken echo 27 - Luuna - 20 weken echo 28 - babs - controle vk **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Gefeliciteerd @MumL !! De jongetjes krijgen de overhand hier Controle vanmorgen was weer goed! Het hartje galmde zowat door de kamer zo luid. Als wij van het bakerpraatje uit moeten gaan van de snelheid van het hartje van de baby, dan word het een meisje... ging behoorlijk snel... Maar qua zwangerschap is het hetzelfde als bij mn zoontje... hmmmmm nog 4 weken geduld
Klopt de laatste lijst nog? Ik meende dat er meer geslachtsbepalende echo's waren geweest. kwam er achter dat ik mijn 20 weken echo met 18+5 heb. Is dat niet erg vroeg?
Ik heb die van de vorige pagina gepakt... De 20 weken echo word tussen de 19 en 22 weken gedaan dacht ik
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ♡ 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ♡ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ♡ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje 3 - Cindy83 - 34 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ♡ 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje 5 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ♡ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ♡ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje ♡ 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje Meisje? 10 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Veertjes86 - 31 jaar - 1e kindje 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ♡ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje Jongen? 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje ♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje 17 - jabest - 32 jaar - 3e kindje Afspraken November 17 - Cindy83 - Cortonen (hartje beluisteren) 17 - Eliss92 - geslachtsbepalingsecho 20 - Melian - geslachtsbepaling 20 - Eliss92 - hartje beluisteren 20 - Mommiewillie - controle vk 21 - ProudMommy13 - controle + geslachtsbepaling 21 - Dijk1985 - controle VK 22 - Veertjes86 - controle vk 24 - Pepper92 - controle VK 24 - Babs1990 geslachtsbepaling 27 - Pindatjuh - controle VK 27 - Luuna - geslachtsbepalende echo 29 - Pline - controle gyn December 7 - Yesera - controle + 20 weken echo 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 11 - Eliss92 - 20 weken echo 12 - Jess93 - Centering Pregnancy 12 - Luuna - Centering Pregnancy 1e x 12 - SweetL - controle vk 12 - Hartlief - controle vlk 14 - Justme1985 - 20 weken echo + controle VK 15 - xxxilse85 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 18 - Pindatjuh - 20 weken echo 18 - Veertjes86 - 20 weken echo 18 - Babs1990 - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 20 - Hartlief - 20 weken echo 21 - Pline - 20 weken echo 27 - Luuna - 20 weken echo 28 - babs - controle vk **** Sterretjes **** Biggestwish - Lysje90 - Rosje83 - Minniemouse1974 - Mleenvs - Mie88 - xMekirin - Ise - Raket78 - Vivienne
Zooo lijst even aangepast met mijn volgende afspraak & geslacht (heb ik geslacht goed gedaan?). Ben zo vrij geweest om geslacht van @MumL ook gelijk erbij te zetten Leuk een jongetje! @Pepper92 Het beurse gevoel herken ik totaal niet. Vervelend dat je er zo'n last van hebt! @Babs1990 Ik vind het wel vrij vroeg maar denk niet dat het te vroeg is hoor. Als je twijfelt kan je altijd even bellen om het te checken @Justme1985 Fijn dat alles weer goed was! Dat je geduld hebt om tot de 20wk echo te wachten haha! Hoeveel kilootjes zijn jullie tot nu toe aangekomen? Gewoon uit nieuwsgierigheid Ik heb gisteren ook al de 1e dingetjes geshopt Kon het niet laten.. Niet goed om de dag na de geslachtsbepaling vrij te zijn
De mijne staat ingepland voor 19+3 en de secretaresse vond dat al erg vroeg en zei dat we misschien terug zouden moeten komen als ze daardoor bij de echo nog niet alles goed konden beoordelen.
Leuk dat je lekker bent gaan shoppen @Jess93. Extra leuk als je weet wat het is natuurlijk! Ik ben een beetje afwezig en reageer niet op iedereen, maar lees en leef zeker mee hoor! Even wat minder behoefte om te ventileren. Dinsdag het hartje geluisterd. Wat was dat toch weer bijzonder om te horen. En wat een opluchting ook weer: het kindje leeft en groeit! Inmiddels zit mijn baarmoeder twee vingers onder mijn navel en ben ik ook al behoorlijk bol voor de termijn. Ik denk dat het komt door mijn gebrek aan buikspieren Naja, heerlijk. Ik zit weer lekker hele dagen over mijn buik te aaien. Nog één keer. Ben me daar zo bewust van.
@Jess93 eigenlijk heb ik totaaaaaaal geen geduld maar vind et ook weer zonde om 45 euro uit te geven die 4 weken kan ik nog (met moeite) opbrengen mocht het met de 20 weken niet lukken dan ga ik nog wel een extra echo inplannen. Ik ben nu 1kg aangekomen... bij zoon gelukkig ook maar iets van 13 ofzo in totaal. Hoop dat het deze keer ook weer beperkt blijft @Melian geeft toch niets dat je ff wat minder aanwezig bent! Ik heb die periodes net zo hoor... Heerlijk hè dat kloppende hartje te horen en dat gewrijf over je buik ♡ Mijn baarmoeder zat al op navelhoogte Hebben jullie ook zo'n moeite om het huishouden bij te houden??? Ik heb er gewoon geen puf voor.... tis 1 dikke bende hier Zo maar ff muziekje opzetten en toch maar ff wat doen. Nadeel is ook dat ik niet alles kan doen wat ik wil door die ischias/bekken en lukt het ook niet goed om het bij te houden
Hier 2 kg erbij. Vorige keren ben ik niet veel aangekomen, dus hopelijk blijft ook hier de schade beperkt. Het is inderdaad heerlijk @Justme1985 En het huishouden? Pfff... Ik verdien de titel 'huisvrouw' niet. Ben meer een 'zitthuisopdebankvrouw'. Voel me inmiddels allang niet meer beroerd, maar de puf is nergens te bekennen. Ik wil gewoon gezellig met vriendinnetjes theedrinken en kletsen en nietsdoen en uitbuiken. En weet je? Ik ben verdorie zwanger, dus ik doe gewoon lekker alleen het hoognodige... Op sommige manische dagen na dan. Dan krijg ik het op mijn heupen en ga ik als een malle door het huis. Alle keren, zonder uitzondering, gevolgd door niet meer kunnen lopen van de pijn. En dan zeggen ze nog wel dat wijsheid met de jaren komt (morgen word ik 38 en ik wacht nog steeds ).
Oooohhhhhhhhhhhh jij zegt nu precies wat ik denk en voel en idd ook precies dat lichamelijke deel dat wanneer je het idd es flink op je heupen heb, je et ook gelijk weer moet ontgelden. En juist ook omdat et hier nu 1 dikke bende is en er echt veel moet gebeuren zie ik er extra tegenop Ik zit dus nog steeds op mn zuignap op de bank.... Nu echt ff in beweging komen en wat doen voordat het alweer half 4 is en ik zoon moet ophalen van de psz
En toch @Justme1985 ben ik zo blij dat jij het ook herkent Ik 'plop' nu ook van de bank en ga wat doen. Over een half uur weer op de fiets. Nu even redden wat er te redden valt. Succes!!!!!
Ik ben nu 4,5kg aangekomen. Vooral de eerste weken ging dat hard omdat ik zooooooooooo'n honger had. Nu de afgelopen maand sta ik weer even stil. Beurse buik gevoel ken ik trouwens niet na een echo. Hier wisselt mijn energie en zin om het huishouden te doen. Vorige week was het prut, deze week heb ik het weer aardig op orde. Heb wel heel echt drang om de babykamer op orde te gaan maken, maar grrrr de troep is die kamer nog steeds niet uit. Hopelijk krijgen we hem dit weekend leeg zodat we echt aan de slag kunnen gaan. Ik vraag me af wat deze baby met treinen heeft. Of hij vindt ze super leuk of hij vindt erin rijden niks. Elke middag als ik in de trein terug zit van werk (zoals nu) voel ik hem heel duidelijk bewegen .
idd blij dat het herkenbaar is! Ik mag echt de titel slechtste huisvrouw dragen ik heb zooooown hekel aan schoonmaken en opruimen... tis zulk ondankbaar werk je mag er een uurtje van genieten en dan denderd er wel 1 met modderpoten naar binnen of word het speelgoed weer overhoop getrokken en slingert er weer vanalles rond... *zucht* Heb nu de keuken weer schoon en opgeruimd en een pan stoofvlees opstaan en de vaatwasser draaiende... Volgende project.... de opslagplaats voor alle dagelijkse zooi, ook wel de eettafel genoemd
4,5kg is ook nog netjes toch? Hoeveel was je bij de eerste aangekomen? Ik had juist die eerste weken nergens trek aan, en nu kan ik wel door blijven vreten en voornamelijk slecht voedsel Moeten jullie veel doen aan de babykamer? Hier word het ongetwijfeld weer een strijd tegen de klok De kamer die babykamer moet worden was vorig jaar nog een badkamer.. moet dus volledig gestript worden (dat is nu zo goed als klaar) en dan moet de tussenmuur eruit zodat onze kamer iets kleiner word en die kamer iets groter. Dan moet er nog een cementdekvloer in en alles gestuct en geschilderd worden. Bij mn zoontje heb ik meubeltjes volledig opgeknapt maar dat ga ik nu niet nog een keer doen! Komen nieuwe meubeltjes voor. Gezellig om de treinreis zo te kunnen genieten van hem