In het begin hadden wij er een zonder camera, maar met beeld is toch wel erg fijn. Nu hebben we de Philips avent scd603. Volgens mij wordt die niet meer verkocht. Fijne babyfoon met goed beeld en geluid. Batterij is ook prima, loopt niet snel leeg. Wel is hij wat storingsgevoelig, vooral op netflix . Helaas is bij ons night vision nu kapot, dus als de kleine op zijn eigen kamer gaat, gaan we wel weer een nieuwe kopen. Hoef geen hele uitgebreide, dus zat te denken aan de Luvion Easy. Las er goede reviews over.
Wij hebben er een van Alecto volgens mij, alleen geluid. Heel tevreden over. Beeld vinden wij niet nodig.
Wij hebben ook een Alecto, maar dan met beeld. Inmiddels hangt de antenne er met plakband aan, maar hij doet het nog steeds
Tijdje geleden dat ik hier getypt heb, maar wat moest ik veel terug lezen! Wat een mooie buikjes en een leuke kamertjes! En wat goed dat de meeste de kleintjes al kunnen voelen! @Melian veel plezier met de echo straks! Wij gaan de babykamer van dochter nog een keer gebruiken, die hadden we al tweedehands van mp voor 150 euro en is nog mooi. Qua babyfoon hebben wij er eentje van Philips, met temperatuur aanduiding (weet even niet welke dat is). Daarnaast hebben we een ip camera op de kamer van dochter hangen die te bedienen is via een app. De baby krijgt er ook zo 1. Wij kopen die via ebay. Vorige week hebben mijn vriend nagedacht over trouwen en aanstaande donderdag gaan wij al in ondertrouw. We trouwen dan in februari of maart, in stilte om 9 uur 's ochtends. Wij hechten niet zoveel waarde aan trouwen, maar willen toch dat alles goed geregeld is. Zijn er meer die dit zo gedaan hebben?
Nope, ik wilde groot feest en een bruiloft met alles erop en eraan Vrienden zijn wel klein getrouwd, inderdaad ook op een ochtend in het gemeentehuis. Daar waren hun beide ouders, broer met aanhang en kids en oma aanwezig. En mijn man en ik als getuigen. Was heel intiem en heel anders dan onze bruiloft, maar zeker niet minder mooi! Wat een leuke kamers komen er langs! Ik heb al zo ontzettend veel ideeen in mijn hoofd gehad en het wisselt echt iedere dag nog. Dus zolang de kamer nog niet helemaal leeg is, ga ik nog geen definitieve keuze maken. Jullie ideen zijn wel een goede inspiratiebron! @Melian Veel plezier met de echo, heel benieuwd wat het wordt! En wat mij betreft mogen de sterretjes er hier ook vanaf. Snap dat het cru klinkt. Maar het is wat je zegt: Vergeten wordt het zeker niet!
@pindatjuh Wij hebben het ook op die manier gedaan. Niet heel romantisch, maar wel praktisch en goedkoop. Ik hecht zelf niet veel waarde aan een hele dag in de belangstelling staan voor circa €10000,- @Melief Ben benieuwd!! Laat het je snel weten
Hier wel een bruiloft gehad met alles erop en eraan...maargoed ik was ook van kinds af aan bezig geweest met mijn trouwjurk uitzoeken....het is inderdaad hoe je erin staat en hoeveel waarde je er aan hecht. Nu 4 jaar later had ik er misschien anders over gedacht hoor. Bedankt voor alle Bloom tips en ervaringen! Ga toch nog even verder kijken. Heb toch nog de tijd!
Hier ook een luvion camera met beeld en zou niets anders meer willen, gebruiken em nog steeds voor onze zoon. Veel mensen denken dat je er dan "obsessief" mee bezig bent maar dat is onze ervaring totaal niet. We kijken er amper op maar het is wel fijn dat als je wat geluid hoort dat je ook gelijk ziet wat er is. Zo was zoon laatst uit bed gekropen savonds en stond op onze kamer te huilen maar dat konden we heel slecht horen maar door de camera zagen we dus dat hij uit bed was @pindatjuh als jullie je daar goed bij voelen dan is dat toch goed! Ik ben afgelopen januari ten huwelijk gevraagd, had ik echt never nooit meer verwacht maar wij gaan het wel groots vieren. Word waarschijnlijk 2019 dat wij trouwen maar kan ook zomaar 2020 worden
Dames, ik probeer het bij te houden en te reageren maar wij zijn beide gesloopt. Ons zoontje kreeg 12 dagen geleden de griep en heeft nu dagelijks nog 5/6 diarree luiers en geeft elke nacht tussen de 5/10 x over. Dan zitten we van ongeveer 02.00-07.00u met hem op. In de middag drinkt hij gewoon. Hij kijkt wel wat pips en bleek maar speelt ook wel. Al 2x naar de dokters geweest en naar huis gestuurd. Vandaag wéér geweest en nu gaan ze eindelijk zijn ontlasting op kweek zetten. Hopelijk hebben wij hier donderdag de uitslag van want vrijdag staat een weekendje cp op de planning. Ik heb vrij gepakt op het werk want ik ben kapot.
Denk dat je @Melian bedoelt @Babs1990 pfff jeetje dat is slopend, heel veel beterschap! Vandaag een goede controle gehad vind het wel gek dat ze als je medisch loopt je gewicht helemaal niet bijhouden? Ik zou het zelf ook niet weten want de batterij van onze weegschaal is kapot
(Had cursus, dus kon niet eerder inloggen ) Helemaal in shock! Een jongen!! Ben echt de weg kwijt ervan
Gefeliciteerd @Melian ! @Melief mijn vk zei dat ze het gewicht niet meer bij hoeven te houden, ik heb ook nog niet op de weegschaal gehoeven
Gefeliciteerd @Melian ! Leuk! Hier vraagt ze wel of ik weet wat mn gewicht is, hoef niet op de weegschaal oid.
Morgen, Zoo nog een jongetje bij! Leuk! Kan je er aan wennen na 2 meiden Melania? Verder alles goed op de echo? Hier ook gewoon gewicht zeggen bij de gyn Ik ben hier nog niet heel erg actief geweest. Sorry. Maar gewoon erg veel last hoofdpijn, al wat last van harde buiken, steken in men voet, nog steeds erg moe,.... maw veel kwaaltjes. Iemand die dat herkent? Zeker die hoofdpijn, wordt daar helemaal gek van. De harde buiken baart me ook soms zorgen, maar de vk zei dat het bij een tweede niet abnormaal is.
Eerlijk @MumL? Ik moet echt heel erg wennen. Laat ik voorop stellen dat ik heel gelukkig ben dat ik naar een gezond mannetje heb mogen kijken. Maar ik had toch wel voorkeur, zo blijkt. Niet omdat ik een jongetje niet leuk vind, maar omdat ik binnenkort de periode met meisjesbaby af ga sluiten en ik helemaal niet weet wat ik moet verwachten. Gisteren moest ik er heel erg van huilen en ook vandaag zitten de tranen heel hoog. Ik kan het niet zo goed verklaren. Ik ben echt dankbaar... Het zal vast wennen. Zojuist lag E tegen me aan. Haar hoofdje op mijn borst en mijn neus in haar haartjes. Ik zei tegen haar: "Gek hè, dat er een klein jongetje in mama's buik zit?" Haar antwoord kwam gelijk: "Maar hij is ook heel lief, mijn broertje. Hij is een baby." Nou, daar ga ik weer Ze heeft toch ook helemaal gelijk. Zij is slimmer dan ik ben. Ik heb bij de vk alleen mijn startgewicht moeten doorgeven. Eerder ook nooit hoeven wegen. Vervelend die hoofdpijn. Ik heb het af en toe, maar gelukkig helpt het dan wel iets als ik twee paracetamollerjes neem. Hopelijk gaan de kwaaltjes gauw voorbij.
Snap ik hoor Melian. Wij krijgen weer een jongetje en had stiekem graag een meisje gehad. Dus was ook heel even slikken, maar ondertussen is het helemaal geland en ben ik erg blij, want jongetjes zijn ook echt heel leuk. Geef het even tijd en voel je vooral niet slecht dat je je zo voelt. Is erg menselijk!!