Mooi hoor @sweetL! Hier ook veel minder origineel, moet wel zeggen toen wij de naam Liam gaven hij nog niet zo populair was. Toen aan het eind van 2015 stond ie ineens op 1 Was de enige naam die we beide mooi vonden toen dus hadden verder niet echt veel mogelijkheden.. Wij zijn er voor nu ook niet uit nog. Ik vind de naam Elin heel leuk & mijn vriend vind Romy heel leuk. Maar we zoeken ook gewoon nog verder Onze smaak valt vaak helaas gewoon echt op de wat populairdere namen, terwijl ik het dan wel jammer vind dat ze zo populair zijn.. Lastig!
Wij noemen M ook al bij zijn naam thuis, ik denk niet dat D dat zal verklappen tenzij er exact naar gevraagd wordt bij hem. Hij heeft het toch heel vaak gewoon over 'baby'
Elins zijn echt hele leuke kinderen @Jess93 As we speak huppelt ze om me heen en brengt ze één en al vrolijkheid met zich mee. @jabest Mooi om een wensballon op te laten en om er toch een momentje aan te besteden. Het zal heel heftig zijn geweest met zo'n jong kindje en al die hormonen nog in je lijf. Heeft je vader haar nog wel bewust gezien? Mijn moeder is overleden, maar dat is al veel langer geleden. Ik was 27 en alle grote dingen moesten nog gebeuren: afstuderen (ik was wat laat ), trouwen, eerste echte eigen huis, kinderen. Soms vind ik het heel lastig, want we hadden een goede band en ik had zoveel met haar willen delen. Ik probeer maar gewoon de goede dingen te herinneren en niet teveel stil te staan bij het gemis. Van het missen word ik alleen maar verdrietig en het lost niets op.... maar soms... soms mag ik even wegkwijnen van mezelf en dan merk ik dat het verdriet nooit helemaal slijt Gelukkig is mijn paps er nog wel en die doet erg zijn best om mijn urenlange gezever aan te horen en heel vrouwelijk te reageren als dat nodig is Ik hoop dat het morgen een mooie dag is en dat het zonnetje even zal schijnen voor jullie.
Even een berichtje tussendoor. Gezellig veel verhalen om terug te lezen zie ik. Wij zijn pas om 19 uur vanavond hoor! Zal het proberen vanavond te laten weten!
De naam van onze dochter is vorig jaar 132x gegeven, de tweede naam (Anna) staat in de top 3 van vorig jaar. Voor deze baby hebben we nog geen naam, dus we noemen haar nu zusje
@xxxilse85 Hoezo houden jullie het geheim voor de kids? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor [/QUOTE] Vorige keer wel tegen de oudste gezegd...en dan kun je niet verwachten dat hij zijn mond houdt tegen anderen....nu willen we het graag tussen ons houden...dus de kinderen hebbem pech
Nee, hij is al 5 en erg pienter, dus hij weet dat hij er tegen anderen niet over mag praten. Snapt ook dat dat pas mag vanaf de geboorte. Hij vindt het juist ook wel heel speciaal dat het nu nog ons geheim is. Dat we een 2e kindje verwachten heeft hij ook 5 weken geheim gehouden op school en tegenover iedereen buiten de familie. Terwijl er echt wel situaties waren dat hij het graag had willen vertellen.
Wat naar dat sommige van jullie al een ouder moeten missen of misschien zelfs al ouders Mijn dochter is vernoemd naar mijn broertje en mijn ex zijn zus. Mijn zoon is vernoemd naar onze ouders (mij en mn ex) Mijn lieve mannetje (ow wat hou ik toch gruwelijk van hem) vind vernoemingen enzo niet zo spannend. Ik zelf wil wel meerdere namen want mijn 2 oudere kids hebben dat ook en vind de gedachten gewoon mooi om ze naar iemand te vernoemen... Zoals ik al zei waarschijnlijk krijgt onze kleine kanjer als tweede naam de naam van zijn papa.... Ik kan me ook geen beter en fijner persoon bedenken om mn kind naar te vernoemen **poppetje met hartjes ogen** Wij zijn ook al uit over de naam dat waren we al bij de miskraam...hij had wat namen ik had wat namen we hebben de zwitsal babynamen app gebruikt maar deze naam viel en we waren gelijk beide verliefd ♡♡♡♡ Het klinkt ook mooi voor papa zn naam dus dat staat hier wel vast Kamertje hebben we al maar tussen kerstmis en oud en nieuw is mijn vriend zijn zaak gesloten en gaan we lekker het kamertje opknappen...word nog even kijken hoe en wat precies mn mannetje wil zachte kleurtjes ik juist zwart wit vind het wel wat hebben.... Nog net voor kerst hebben we onze 20 weken echo en ik heb een klein gelukje en dat is dat mijn andere kindjes wel kerstavond en het weekend ervoor bij hun papa zijn maar 1ste kerstdag smorgens al naar mij komen en de rest van kerst ook bij me blijven....zie het helemaal voor me lekker met mn gezinnetje en dikke buikje die hopelijk helemaal goed gekeurd word bij de 20 weken echo kerst vieren *weer poppetje met hartjes ogen* Sow ik zit toch wel ontzettend op een blauwe wolk hihi
Vind ik wel knap, mijn neefje van dezelfde leeftijd zou dat echt niet kunnen. Heel slim jochie is dat ook, maar overenthousiast met dit soort dingen Wel leuk ja, zo'n intiem geheimpje
Ik voel de liefde gewoon! Wat spreek jij liefdevol over je vriend ♡ Die liefde voel ik ook zo voor mijn gezin
Ja ons zoontje is ook overenthousiast over de baby, maar zolang je hem maar dingen uitlegt, dan begrijpt hij het en is het goed. Dat is al vanaf heel klein af aan. Hij was snel in zijn taalontwikkeling en is communicatief heel sterk. En voor hem werkt het echt om dingen met hem te bespreken en uit te leggen. Onderhandelen is hij ook heel goed in. En ja over sommige dingen mag hij van ons onderhandelen en andere dingen zijn gewoon niet onderhandelbaar. En dat weet hij ook.
@Druffia wat leuk! Gefeliciteerd ♡♡♡ @Justme1985 echt ik heb zn gouden vent....we hebben zo veel op onze stok gehad ( vooral hij)maar ondanks alles waren wij altijd belangrijk voor hem, zo lief voor mijn kinderen, zo zorgzaam voor mij....fijn hoor als je je zo trots en goed kan voelen over je gezin.... mijn ex is echt een goede vent en vader maar het is goed ondanks alles dat wij zijn gescheiden....heb nu mijn ware gevonden
Wat een verrassing @Druffia! Gefeliciteerd! Zag alles er goed uit en heb je kunnen genieten van de plaatjes?
@dijk1985 Wat mooi dat je dat zo voelt. Ik vond jouw eerdere bericht ook heerlijk om te lezen. Zo verliefd en liefdevol. En dat op een stormachtige dag in november