Mijn zoontje is ook helemaal gek op pakketjes. Is dikke vrienden met de bezorger van PostNL . Maar de laatste 2 weken is ie elke keer boos dat er pakketjes komen en ze niet voor hem zijn en hij ook niet mag helpen openmaken . Hij krijgt ook nooit pakketjes zegt ie dan . Maar hij moest eens weten, want alles is voor hem. Dat kan ik hem alleen moeilijk vertellen want het is voor Sint en Kerst
Owww mijn buik groeit zo hard nu! Hebben jullie dat ook? Sta echt versteld van. Omdat ik al een buikje van mezelf had , dacht ik dat dit nog wel even zou duren. Maar het lijkt toch echt heel mooi te groeien nu! Intussen hoest ik de longen uit mijn lijf...ben zo verkouden en grieperig. Zal dat veel invloed hebben op de baby dat ik zoveel hoest? Ik was daar eigenlijk wel benieuwd naar...iemand van jullie een idee? Vind het nu ook wel.moeilijk om voor mezelf te beslissen of ik mij ziek moet melden of niet. Ik werk eigenlijk altijd wel door , pas echt bij buikgriep of spugen blijf ik thuis. Maarja nu heb ik geen buikgriep, spugen hoort bij het dagelijks ritueel inmiddels , maar wel veel hoesten en heel erg moe, maar een flinke verkoudheid kan nog wel een week duren .... Merk nu zo dat ik voor 2 aan het denken ben haha, voel me echt al heel verantwoordelijk!
Ja, buikje groeit mooi nu. Was ook (blij) verast! Geen idee wat de baby meekrijgt als je veel hoest. Zal vast wiebelen / schommelen daarbinnen @Babs1990 hoe was je weekend? Is de kleine beetje beter en hebben jullie kunnen genieten?
Dat is alleen maar goed druffia! Doe waar jij je goed bij voelt. De kleine zit helemaal veilig daarbinnen hoor! Ik heb ook altijd moeite met ziek melden. Als de kleine er straks is kan het ook voorkomen dat je zelf prima in orde bent, maar je thuis moet blijven voor een zieke kleine. Met veel hoesten kun je ook nog aan je collega’s denken die je daarmee aan kunt steken. Daar heeft je baas ook niks aan! Buik is hier echt al weken hetzelfde naar mijn idee. Alsof het kindje wel groeit maar de darmen enzo ook minder opgezet worden, waardoor het nu nog gelijk blijft. Ik voel de bovenzijde van mijn baarmoeder nu net onder mijn navel. Als ik in bed lig of rustig zit voel ik de kleine nu ook regelmatig! Hebben jullie dat ook? Zo’n klein kriebeltje in je buik! Echt heerlijk om dat weer te voelen.
@Druffia Gefeliciteerd! Er komen steeds meer jongetjes bij! En wat fijn dat je de naam mag gebruiken, anders voel je je misschien toch bezwaard. Voor de baby kan het hoesten geen kwaad, het is voor jezelf wel erg naar... heb je je ziek gemeld of ga je toch werken? Beterschap! @xxxilse85 Ook jij gefeliciteerd! Hoe is je gevoel nu over nog een zoontje erbij? @Babs1990 Hopelijk krijgen jullie het morgen op de echo te zien! Lijkt me trouwens wel ontzettend jammer als je erheen gaat met het gevoel dat je straks weet wat het word en je naar huis gaat zonder antwoord... @LVtje Kom er gezellig bij hoor! Wat fijn dat de uitslag van de NIPT goed was, is toch wel even spannend. En gefeliciteerd! Het word echt een lijst met veel jongens! @Luuna Het klinkt inderdaad heel vervelend al die echo's die horen bij de studie En de trip trap al binnen! Wij krijgen hem ook! @mommiewillie Wat knap dat jullie het pas bij de geboorte willen weten! Wat een geduld! @Hartlief Wat een fijn gevoel dat je soms al wat voelt he! Hier precies zo, maar het lijkt alsof het nu al dicht tegen de buikwand aan ligt en ik het binnenkort al met mijn hand kan voelen als het beweegt. Heb jij dat ook? Wij zijn nog niet uit over de naam. Hoe snel we het wisten bij onze dochter, zo stroef gaat het nu. Ik heb het idee dat hij niks leuk vind wat ik opper, maar dat gevoel krijgt hij ook bij mij, haha. Gelukkig hebben we nog wel even Afgelopen donderdag zijn wij in ondertrouw gegaan en trouwen al in februari. Gisteren hebben we dat bekend gemaakt bij onze familie, tegelijk met de gender reveal party. Het was een dag met verassing op verassing, maar iedereen vond het ontzettend leuk dat we nog een dochter krijgen en het nieuws over het trouwen viel ook erg goed! Ik merk wel dat ik na zo'n dag echt kapot ben en ben bang dat er vandaag niks uit mijn handen komt. Dochter is bij opa en oma, dus kan even rustig aan doen.
Vorige week heb ik ook een aantal keren lichte kriebels gevoeld. Heel bijzonder..maar nu ook een aantal dagen niet. Vond het ook lastig om te bepalen of het echt al de baby is. Vandaag heb ik me toch ziekgemeld. Ik ben helemaal op. Zo enorm verkouden en dan wordt het kokhalzen heerlijk getriggerd brrr...maar ooh zo lastig om je af te melden. Maar ik moet nu voor 2 denken dus kan beter de tijd nemen om weer fit te worden.
@pindatjuh wat moet het een leuke dag geweest zijn voor jullie! Maar ook voor de visite met al die verrassingen!! Ik kan niet wachten tot zaterdag als wij het geslacht bekend gaan maken!
Dat is zeker weer fijn om te voelen! Met hoeveel weken voelde je je dochter? Bij mij zijn het geen kriebels, maar voel hem al dagelijks duidelijk draaien en af en toe ook schoppen. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw @pindatjuh! En fijn dat de dag gisteren leuk was! Dat zijn inderdaad wel vermoeiende dagen. @Druffia: beterschap! Goed dat je je ziek hebt gemeld. Even rustigaan. Ik heb me vandaag ook ziekgemeld op aanraden van mijn man. Maar goed ook, want stond op met knallende hoofdpijn en heb vanwege de pijn mijn ontbijt er weer uitgegooid . Rest van de ochtend geslapen en nu rustig op de bank. Dit weekend geloof ik toch iets te veel gedaan . Maar de babykamer is wel leeg, dus we kunnen beginnen met klussen . Misschien moet ik daarin wel iets meer overlaten aan mijn man en wat minder zelf gaan staan klussen
@Luuna wij hebben een heerlijk weekend gehad. Kereltje is helemaal opgeknapt. Nu ligt er helaas een hele berg was op mij te wachten en de grote boodschappen moeten ook nog. Maar wat een *piep* weer is het zeg bhabha. @pindatjuh dat is idd balen maar het scheelt dat we een weekend weg waren. Morgen om 12.45u een nieuwe poging. Hopelijk laat de beeb het nu wel zien. En dan wachten tot vriendlief thuis komt. Dan gaan we samen kijken wat het is. Jullie dag klinkt reuze gezellig. Een dag vol verrassingen was het zeker! Beterschap voor de dames die niet fit zijn. Gewoon lekker ziek melden. Het werk stopt niet met een man meer of minder. Goed uitzieken en aan jezelf en de kleine uk denken.
Ik krijg steeds geen meldingen! Boehoe. Beterschap @Druffia ! Leuk dat je tripp trapp binnen is @Luuna Ik ga er eentje via mp kopen denk ik. Ik vind mn buikje echt super meevallen hihi. Vanmorgen lag hij wel scheef, toen ik wakker werd. Zag echt een "bobbel" aan 1 kant.
@Luuna Leuk dat de trip trapp binnen is! Zo'n heerlijke stoel! Wij gaan hem voor deze spruit ook weer halen. Of ja, we krijgen hem van mijn ouders dus das helemaal goed @Druffia Beterschap! De beeb kan wel tegen het gehoest hoor, maar vervelend is het wel. Heb het tijdje terug gehad. 3 weken lang de longen uit mijn lijf gehoest, je ribben doen op den duur ook zo'n zeer he. Hopelijk ben je snel opgeknapt. Beterschap!! @Hartlief Ja, zo'n bijzonder gevoel he! Hier voel ik hem ook regelmatig. Heerlijk! Had ik niet verwacht aangezien de placenta wederom aan de voorkant ligt. @pindatjuh Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad dus. Leuk!! En leuke vooruitzichten allemaal Nu lekker je rust nemen hoor. @Babs1990 Gelukkig is hij opgeknapt! Succes met de berg was en boodschappen. @sweetL Mooi buikje hoor!! Hier is mijn buik voor mijn gevoel gigantisch haha. Maar de meningen zijn verdeeld; de een vind het bescheiden voor een tweede en de andere denkt dat ik al minstens op de helft loop hahaha. Maar goed, het groeit zoals het groeit. Gister zouden we eigenlijk sinterklaas viering hebben maar toen had dochter ineens hoge koorts. Zo sneu dat het dan net op die dag is. Nu weer aan het werk maar ben even tijdens de koffie break aan het spieken. Morgen weer naar de VK, altijd leuk om even naar de kleine te spieken. Bij ons luisteren ze het hartje eigenlijk altijd via de echo dus dat vind ik he-le-maal niet erg Ben alleen bang dat ik er zwangerschaps ischias bij heb. Al paar dagen last van zo'n typische zenuwpijn in mijn bil wat doortrekt naar mijn been bij bepaalde bewegingen. Donderdag maar even aan de fysio vragen als ik er toch ben voor mijn nek.
Oh dames. Even een ego post (moet zo weer les geven). Onze Muis is een meisje!! Dus we kleuren de lijst een beetje meer roze, tegen alle verwachtingen in
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst April 26 - Pepper92 - 24 jaar - 2de kindje ♡ 29 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje Meisje? 29 - Susy87 - 30 jaar - 2de kindje Jongen? 30 - Melief - 28 jaar - 2e kindje ♡ 30 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje ♡ Mei 2 - davina - 29 jaar - 2e en 3e kindje 3 - Cindy83 - 34 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje Meisje? 3 - proudmommy13 - 32 jaar - 2e kindje meisje? 3 - Pindatjuh - 29 jaar - 2e kindje 4 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje ♡ 5 - xxxilse85 - 32 jaar - 2e kindje 5 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Hartlief - 33 jaar - 2e kindje ♡ 8 - SweetL - 26 jaar - 2e kindje ♡ 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 9 - maansneeuw - 26 jaar - 1e kindje 9 - Melian - 37 jaar - 3e kindje ♡ 10 - LVtje - 33 jaar - 2e kindje ♡ 10 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 10 - Mommiewillie - 24 jaar - 2e kindje Meisje? 10 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje♡ 11 - Leooo1990 - 27 jaar - 1e kindje 11 - Veertjes86 - 31 jaar - 1e kindje 12 - Pline - 32 jaar - 2e kindje ♡ 13 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje ♡ 14- dijk1985 - 32 jaar - 3e kindje ♡ 15- Roos99 - 29 jaar - 2e kindje 17 - jabest - 32 jaar - 3e kindje♡ Afspraken November 28 - Babs1990 geslachtsbepaling (poging 2) 28 - LVtje - controle VK 29 - Pline - controle gyn December 1 - Luuna - PULSE Echo 6 - Druffia - controle (CP 2de keer) 7 - Yesera - controle + 20 weken echo 8 - Cindy83 - Controle Gyn en 20 wkn SEONTM 8 - Pepper92 - 20 weken echo 11 - Eliss92 - 20 weken echo 11 - Jess93 - Centering pregnancy 12 - Luuna - Centering Pregnancy 1e x 12 - SweetL - controle vk 12 - Hartlief - controle vlk 13 - Druffia - 20 weken echo 14 - Justme1985 - 20 weken echo + controle VK 14 - LVtje - 20 weken echo 15 - xxxilse85 - 20 weken echo 18 - dijk1985 - 20 weken echo 18 - sweetL - 20 weken echo 18 - Pindatjuh - 20 weken echo 18 - Veertjes86 - 20 weken echo 18 - Babs1990 - 20 weken echo 19 - dijk1985 - controle VK 19 - Jess93 - 20 weken echo 19 - Mommiewillie - 20 weken echo + gyn 20 - Hartlief - 20 weken echo 21 - Pline - 20 weken echo 27 - Luuna - 20 weken echo 28 - babs - controle vk
@sweetL mooi buikje hoor! @pindatjuh Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! En leuk al die bekendmakingen op 1 dag Ze zullen wel helemaal verbaasd zijn geweest. @Babs1990 FIjn dat jullie een leuk weekend gehad hebben en dat je mannetje weer beter is! En ach ja, die was en boodschappen.. Herkenbaar. Heb me dit weekend maar even als huisvrouw gedragen en alle was gedaan en de nieuwe kleerkast ingeruimd. Beetje met eigenbelang Des sneller de oude kleerkast leeg is, des te sneller mag ik aan de babykamer beginnen!! Nu we weten dat het een meisje is, zijn we ook al uit de naam! Die wisten we al voor een meisje, maar hadden eigenlijk niet gedacht die te kunnen gebruiken. Niet vragen of ik hem hier ga delen, want we houden hem voor onszelf. Mogelijk verandert dit nog in de komende weken, maar ik denk het niet. Oh jee, een we krijgen een dochter. Zit helemaal op een roze wolk en moet er echt even aan wennen! Op een positieve manier
@Luuna wauw jij was zo overtuigend in je schrijven dat je dacht een jongetje te krijgen dat zelfs ik er aan moet wennen dat jij een meisje krijgt haha ook in positieve zin natuurlijk! Gefeliciteerd super leuk een roze hartje erbij op de lijst!! @pindatjuh gefeliciteerd met jullie aanstaand huwelijk ♡ Ik ben stiekem een beetje jaloers hihi. Omdat ik niet geloof dat wij de aanstaande periode nog gaan trouwen heb ik vandaag de erkenning geregeld met mannetje lief, toch ook weer een mooi moment, maar ook ergens een beetje een appart gevoel...mijn kinderen uit vorige relatie zijn geboren binnen ons huwelijk en hebben dus mn ex zn achternaam wat ik ook logisch vind hoor net zoals dat onze kleine man de achternaam van mn vriend heeft MAAR denk ik dan 3 keer gebaard geen 1 mijn achternaam.... Maar volgens man lief is dat tijdelijk en krijg ik nog wel een keer zijn achternaam.... Van mij mag het opzich gwn even gebeuren klein op een willekeurige dag. Mijn vriend zegt dan je bent me meer waard dan snel en formeel en ik wil al onze kinderen bewust bij de bruiloft...dus kan nog ff duren Ik heb vandaag beneden de muur een nieuw kleurtje gegeven en verf gehaald voor de babykamer... Meubeltjes zijn beetje beach look en 1 muur word marine blauw