@jabest gefeliciteerd! dat gaat vast helemaal goedkomen met 3 ! @Minniemouse1974 hééél herkenbaar, ik vlieg ook regelmatig naar de wc om toch even te checken of het nog goed zit. Denk dat er meer dames zijn die dit doen haha.
Yep @Druffia hier nog 1! Soms denk ik zelfs dat ik iets voel lopen.... Heb nu best veel buikpijn onderin, geen menstruatie pijn, meer een soort spierpijn... Bandenpijn? Niet heel misselijk geweest vandaag, als ik maar met regelmaat wat eet gaat het goed wel weer erg moe... Vandaag zat mijn dochter te stuiteren op mn buik, dat kan binnenkort ook niet meer dus ga het haar maar een beetje afleren.... Hoop dat het lukt
Haha ik zie nu dat ik verkeerd heb getypt.. Ze is bijna 4.. Op haar verjaardag komen we terug.. We gaan na Menorca Wat wordt er veel gekletst.. Veel met lange weg uit mmm.. Hoop dat iedereen strax goede echo krijgt.. Eerste weken blijven toch spannend
Hey meiden! Ik kom me hier ook melden Vandaag positief getest op 12 dpo. Ik ga alles nog bijlezen. Dat probeerde ik voordat ik hier wat neer ging zetten, maar ben niet verder gekomen dan pagina 4 Mijn man beseft het nog niet echt. Ik eigenlijk ook nog niet helemaal, komt vanzelf wel. Kleine voorstelronde: In de 6e rondje zwanger, 1e kindje, 33 jaar. 13 september zijn mijn man en ik 15 jaar samen en 4 jaar getrouwd
Ik heb al vanaf dag 3 na tp menstruatie achtige krampen. Dag 7 en 8 na tp al bandenpijn . Toen dacht ik: dit is een goed teken.
Gefeliciteerd nieuwe meiden!! Het word echt druk hier @Mie88 aaahhhh vandaar! Al zijn ze op hun 4de ook nog niet leerplichtig bedacht ik me later heeft ze zin om naar school te gaan straks? Hier ook al bandenpijn af en toe... en soms lijkt het ook wel of ik harde buiken heb lijkt mij sterk maar zo voelt het wel van binnen. Kan mn buik ook al bijna niet meer verbergen! Zo blij dat ik niet meer hier in et dorp werk draag al positiebroeken vanaf 13 dpo en vanaf 9 of 10 dpo zat mn normale broek al niet lekker meer dat ik al vaak de knoop loa deed... dat word nog wat
Klopt.. Maar na de vakantie gaat ze echt beginnen en ze heeft er ontzettend veel zin in.. En ik ben d'r ontzettend aan toe. Hoewel ok d'r ook vreselijk ga missen haha Oh nu al positiekleding? Haha Ik heb wel idee dat m'n borsten al iets steviger worden.. Yeah hihi
Hallo dames! Ben momenteel 4wk 2dg zwanger van de tweede! Uitgerekend op 10 mei! Ons dochtertje wordt deze maand 3 en is met 36wk3dg geboren na inleiding wegens pre-eclampsie. Zwanger worden duurde bij de eerste bijna een jaar en nu de tweede 10 maanden. Man werkt veel in het buitenland, dus we hebben maar 3 goede kansen gehad! In november vorig jaar spiraal laten verwijderen. Kan het nog niet echt geloven, maar zoals ik lees ben ik niet de enige! Elke keer naar de wc en maar turen of ik bloed zie... Ik mag eerst naar vlk en bij laatste trimester gyn. Wel een fijn idee, want ik hoop deze keer op een kraamweek búiten de muren van het ziekenhuis Ow en ik word 34 in november!
Ook ik wil me graag hier melden! Morgen NOD en gister een posi test. Deze maand wordt ik 29 en dit wordt ons vierde kindje, als alles goed mag gaan. Spannend allemaal weer!
Welkom alle nieuwe meiden! Grote groep inderdaad, reuze gezellig en fijn dat het bij zoveel gelukt is! Ben blij dat ik een beetje in het begin was en niet 19 pagina's terug hoefde te lezen @jabest Jeeeeetje wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat het een enorme schok was haha. Hoop dat jullie snel aan het idee kunnen wennen @Minniemouse1974 & @Druffia & @Pepper92 Ik ook hoor! Iedere keer als ik op de wc zit hoop ik ZO ontzettend vurig dat er geen bloed aan het papiertje zit haha. @Justme1985 Same here! Geen positiebroeken nog (want die heb ik nog niet haha), maar heb echt al best een buikje, niet normaal Hoop dat dit niet zo doorgaat op deze snelheid anders kan ik over 4 maanden al niet meer lopen
Broekloeren noemen ze dat. Haha en nog 3x kijken ook he of er ECHT geen bloed op zit. Ik ben ook echt mega opgeblazen. Mijn man zei het vanmiddag nog. Mijn buik is dik en borsten zijn groter. Maar dit begon al met het begin van de MMM. Lijnen had geen zin. Gonal f en de pil en decapeptyl en utrogestan. En spanning = snoepen. Dus hier kan ik ook de boel niet verbergen. Gelukkig ziet eigenlijk niemand het. Sowieso niet op mn werk en als ik naar de auto loop hou ik iets voor mn buik.
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje ***************************** Afspraken Augustus 31 - Justme1985 - plaatsbepalende echo September 14 - Cindy83 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + Echo 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 02 - Eliss92 - 8 weken intake + echo 10 - Pepper92 - Termijnecho
Wat leuk zoveel nieuwelingen! Welkom en GEFELICITEERD!! Het word een mooie grote groep Blij dat ik ook erbij hoor en dit alles met jullie mag meemaken. Vooral met de spannibg van onze eerste weken! Ik hoorde wat van bandenpijn? Misschien dat ik dat een beetje voel. Trekken onderin m'n buik bij m'n liezen. En ik hoef gelukkig niet te broekloeren. Ik heb (jammer genoeg) altijd van tevoren een aankondiging dankzij de endometriose, of ik word benauwd en krijg pijn in m'n schouder wat 7/10 keer een klaplong is (2 dgn van tevoren) of ik heb al migraine met lage rugpijn/bm krampen... nog voordat ik een druppel bloed gezien heb. Soms ook gewoon alles tegelijk...dus...Ik ben wel voorzichtig maar probeer ook te genieten
Een paar dagen even niet gekeken en wauw wat is de groep gegroeid! Helemaal leuk dit! Wij willen graag de zwangerschap geheim houden tot aan de eerste echo. Ik vind dat best moeilijk omdat ik altijd alles deel met mijn moeder en vriendinnen. Het is dan ook zo fijn om hier de boel kwijt te kunnen. Kwa klachten kan ik wel een hele klaarmuur maken. Ik had vorige week vrijdag (7 dagen voor NOD) al zere borsten, misselijk, veel te veel plassen (niet normaal) . Ik eet alles wat los en vast zit en voel dat ik snel moe ben.
Ik had trouwens vanmorgen een zwangerschapstest EN ovulatietest voor de grap gedaan. Ik heb toch zoveel over. Ik zit nu 1 dag overtijd en check dit. Zo'n dikke streep had ik zelfs niet tijdens mijn LH piek!
1 t/m 15 mei 2018 Bevallingslijst 1 - Justme1985 - 32 jaar - 2de kindje 1 - Pepper92 - 24 jaar - 2e kindje 3 - Mleenvs - 27 jaar - 1e kindje 3 - Cindy83 - 33 jaar - 1e kindje 4 - Druffia - 31 jaar - 1e kindje 4 - Sado - 25 jaar - 2e kindje 6 - Yesera - 35 jaar - 2e kindje 6 - LiefenLeed - 31 jaar - 3e kindje 7 - Jess93 - 24 jaar - 2e kindje 8 - Lysje90 - 27 jaar - 1e kindje 9 - Rosje83 - 25 jaar - 1e kindje 9 - Ise 9 - Minnie Mouse 1974 - 42 jaar - 5e kindje 9 - MumL - 25 jaar - 2e kindje 10 - LVtje - 32 jaar - 2e kindje 11 - Melian - 37 jaar - 3e kindje 11 - Eliss92 - 25 jaar - 1e kindje 12 - Luuna - 33 jaar - 1e kindje 13 - Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje 14 - Mie88- 29 jaar - 3e kindje ***************************** Afspraken September 14 - Cindy83 - Echo 14 - Minnie Mouse 1974 - Echo 15 - Sado - Intake gyn + Echo 15 - Druffia - Intake gyn + Echo 15 - Justme1985 - 2de echo 18 - Lysje90 - Eerste echo 20 - LiefenLeed - Intake VK + eerste echo 20 - Minnie Mouse 1974 - Intake verloskundige 22 - Yesera - Intake medisch VK + Echo 25 - Pepper92 - Intake VK + Echo 25 - Rosje83 - Intake VK + Echo 26 - Rosje83 - Intake prenatale diagnostiek EMC 27 - Ise - Intake VK + Echo 28 - Jess93 - Intake + Echo 28 - MumL - eerste echo gyn (België) 29 - Mleenvs - Intake VK + Echo Oktober 2 - Lysje90 - echo + intake 10 - Pepper92 - Termijnecho 12 - Jess93 - Termijnecho
Wauw augustus was een vruchtbare maand Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!! ♡♡ Hier 0.0 kwaaltjes nog, love it! Gelukkig geen ervaring met de mmm, jeetje wat klinkt dat heftig zeg! Respect voor jullie dames die dat moesten doorstaan!