1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    Goed dat je meedoet @Pepper92! Ik wil deze keer ook mee gaan doen.

Hier test ik trouwens nog steeds elke dag sinds ik zondag voor het eerst positief getest heb. Stom he:roflmao:
    Ben lichtelijk (ahum) een controlfreak en goed oplopende testen geven me voor nu wat hou-vast. Hieronder m'n testje van vandaag!

Ik mag 15sept trouwens voor m'n intake bij de gyn + eerste echo. Nog 20 dagen aftellen, duurt laaaaang :p

Bijgevoegde bestanden:

Cindy83 vindt dit leuk.
  2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Mooie test @Sado :)

Ik mag pas 10 dagen na jou voor intake, het is toch oneerlijk verdeeld ;)

3. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    hahaha @Pepper92 sta je daar met je goede gedrag. Waren zeker lange 50 minuten met wachten of viel het mee? xD
    Wat goed dat je je hebt aangemeld bij MvM. Ik durf het nog niet te doen. Heb het twee keer eerder gedaan en de dag voordat ze zouden komen ging het mis...kreeg de eerste keer toen een lelijke reactie terug dat het verstandiger was geweest om nog even te wachten met aanmelden. Dus ik wacht nog ruim een week, ik hoop zo dat ik mij dan ook kan aanmelden!

@Sado Gefeliciteerd en welkom!!! Leuk leuk, zijn we zijn precies even ver :D
    Ik test ook nog elke dag hoor, mijn test van gisteravond was nog niet zo fel als die van jou nu. Maakt mij toch weer even onzeker. Weet jij precies de dag van je ovulatie? of kan deze ook iets eerder zijn geweest? :p
    Vanavond zal ik proberen mijn test te uploaden. Ik test altijd 's avonds, op de één of andere manier zijn mijn testen dan altijd duidelijker.

@Justme1985 en @Pepper92 testen jullie ook nog door? of zijn jullie zo dapper om daar niet meer mee bezig te zijn? :D
    Ik heb echt een testangst, ik kan geen dag zonder testen op dit moment. Wil wel graag stoppen, voel me gewoon verslaafd hahaha

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    @Druffia Dankje, jij ook natuurlijk :)
    Nee, weet het niet precies. Ben natuurlijk niet al te lang geleden bevallen en ben korte tijd tussendoor aan de pil geweest, dus had zeer onregelmatige cyclussen (21-36 dagen). Ik heb wel ovulatietesten gebruikt, maar daar na CD17 mee gestopt, ging er nl vanuit 'm al gemist te hebben.
    Wèl had ik op CD21 een heel licht positieve zwangerschapstest (die dus wss op LH reageerde) en op CD22 erg kramp gehad een paar uur lang, dus vermoed toen mijn eisprong gehad te hebben, dat was op 11-08.

Ik denk dat die van gisteren zo donker was door wat opgehoopt kleurstof, zoals je misschien ziet loopt het lijntje niet helemaal goed door. Die van vandaag was nl (bijna) niets donkerder heb ik het idee. Maar erg ver oplopen zal ie ook wel niet meer doen :)

Vandaag ook een 2-3 op m'n CB, jippie :)

Hieronder m'n testjes van vrijdag t/m vanmorgen:

Bijgevoegde bestanden:

Druffia vindt dit leuk.
  5. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    @Druffia wachten viel mee, zijn even naar de winkels geweest en toen weer terug.
    Wat een stomme reactie van MvM! Echt heel gemeen....
    Testen doe ik niet meer, maandag voor het laatst gedaan.

Vandaag op kraamvisite geweest bij ons 1,5 week jonge nichtje :) wat een mooi poppetje :)

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    Leuk @Pepper92! Dan gaat het vast nog even extra kriebelen, he. Over een paar maandjes heb jij dat ook weer :D

7. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ga het nu wel steeds meer geloven dat ik toch echt zwanger ben :p Dit is het streepje dat ik ongeveer zocht ,nu 16 DPO.
    Ga me best doen om niet meer te testen haha . Heb nog wel een digitale clear blue. Die wil ik volgende week zondag doen. Hopelijk dan een 3+. Die heb ik nog nooit gezien namelijk bij mezelf :D

Bijgevoegde bestanden:

Sado vindt dit leuk.
  8. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    @Pepper92 hoe ging het vanmorgen met de misselijkheid? Hopelijk valt het deze keer mee.
    Wat super dat je je heb aangemeld voor MvM ik durf me net als Druffia nog niet aan te melden. Bij mn eerste BBZ aangemeld en toen ze belden was ik net geopereerd. Bij de zwangerschap van mn zoon lag ik de eerste 2 weken in het zkh en was ik rond de 10 weken pas weer wat mobiel en toen gingen we op vakantie en daarna niet meer aan gedacht om nog mee te doen

Jeetje @Druffia wat een nare reactie van die mevrouw van MvM ik heb nog nooit gehoord dat ze dat doen, hopelijk hebben ze meldingen ervan gehad en is deze mevrouw op haar gedrag aangesproken :oops:
    Ik heb gister een laatste test gedaan van action omdat ik die nog wou zien knallen. Ik heb verder wel een goed gevoel erbij dus denk niet dat ik nog ga testen.
    Oh zie nu je test van vandaag! Mooi!! Zown 1 had ik ook op 15 of 16 dpo

@Sado mooie testen hoor!

Hebben jullie ook zo genoten van het mooie weer?? Wij zijn ff naar het strandje hier in het dorp geweest en kleine man vond het geweldig! Daarna nog ff lekker patatjes gegeten dus straks lekker douchen en op bed dan kunnen wij ff "bankzaken" doen ;)

9. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    @Justme1985 vandaag gelukkig nergens last van! Nu alleen moe... Verder voel ik me vandaag eigenlijk helemaal niet zwanger.....:$

10. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    Hmmm dat maakt gelijk weer onzeker hè @Pepper92 :( hopelijk heb je morgen weer wat last van kwaaltjes

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    Maar dat hoeft toch ook nog helemaal niet op dit termijn! Komt wel joh! :)

12. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik maak me nog niet echt zorgen hoor @Justme1985

Ben wel erg benieuwd naar de MvM test dinsdag!

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hoi meiden! Gefeliciteerd iedereen! ♡ Ik meld me ook graag aan! Op basis van laatste menstruatie zou ik 7 mei uitgerekend zijn & was gister mn nod. Maar gezien ik 7 dagen geleden al een positieve test in handen had denk ik dat ik wat naar voren gezet ga worden :p

Ik ben 24 jaar en dit wordt ons 2e kindje. Onze 1e (Liam) is nu 2 jaar en 4 maanden oud :)

@Sado Jij kan van die mooie lijstjes maken! Zou jij het beginnetje kunnen maken?!:D

Ik ga me ook aanmelden bij mvm denk ik (eind deze week). Ik zit alleen met het punt dat mijn moeder en schoonmoeder 1x per week hier oppassen. Ze zien dan die kannen staan maar wil het pas vertellen na een goede echo, hebben jullie miss een idee/oplossing?

14. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

Ik zou toch graag ook meekletsen met jullie! Gisterenavond positief getest en vanmorgen (gelukkig :p) weer. Zou nu 3+6 zijn, dus het is echt nog ontzettend pril en ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Ik ben vandaag 26 jaar geworden en dit is ons eerste kindje. Mooi verjaardagscadeau dus :D Vanavond komen mijn ouders & schoonouders voor mijn verjaardag langs en gaan we vertellen dat we een kindje verwachten.

Vanmiddag ga ik ook het ziekenhuis bellen voor de prenatale diagnostiek. Kleine samenvatting, ik ben draagster van de (zeldzame) ziekte X-ALD, waar mijn vader helaas aan is overleden. Bij een aangedaan jongetje is de kans groot dat hij voor zijn 10e levensjaar overlijdt. We krijgen dus met 8 weken geloof ik een bloedtest waarin duidelijk wordt of wij een jongetje of meisje verwachten. Bij een meisje ga ik genieten, bij een jongetje gaan we voor vruchtwaterpunctie.

Ik vind het allemaal erg spannend! Hadden/hebben jullie ook 'menstruatiekrampen' soms? Verder heb ik eigenlijk (nog) geen kwaaltjes, misschien alleen een beetje rugpijn maar dat heb ik wel vaker, dus dat hoeft niet persé een symptoom te zijn. Moet zeggen dat dat me wel een beetje angstig maakt, maar lees dat veel vrouwen nergens last van hebben (of pas na 6 weken), dus ik ga het allemaal wel zien! :rolleyes:

Luuna vindt dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.079
    17.047
    113
    @Jess93 He Jess, jij ook hier :D :D
    Mij gaat een lijstje niet lukken, loeidruk op werk, dus af en toe spieken hier gaat nog net:rolleyes: Misschien een ander?

@Rosje83 Welkom en dubbel gefeliciteerd!!
    Wat heftig, zeg.... Hopelijk een gezonde baby!

Menstruatiekrampjes herken ik hoor :) En lage rugpijn ook (as we speak weer vreselijk, grrrr), maar ben ik ook al bekend mee. Mooi souvenir van m'n vorige zwangerschap en bevalling in januari dit jaar :p
    En inderdaad: no worries, kwaaltjes komen vanzelf! Het is nog vroeg :)

16. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Welkom en gefeliciteerd! @Jess93 en @Rosje83

@Jess93 kun je de kannen misschien in de schuur zetten? Of achter jullie bed? Of een ander plekje waar ze niet komen?
    Ik heb zelf een kelder/voorraad kast waar ze komen te staan, en dan natuurlijk 1 bij de wc, maar bij ons komen niet veel mensen over de vloer en de opa's en oma's weten het al:)

@Rosje83 wat spannend! Wist niet dat ze zo vroeg het geslacht al konden bepalen....?:eek: Maar dan weet je gelukkig wel op tijd waar je aan toe bent.

Menstruatie krampen horen er volgens mij gewoon bij, ik had ze ook... Die kwaaltjes komen snel genoeg ;) voor je het weet hang je boven de wc :roflmao:

17. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    1 t/m 15 mei 2018

Bevallingslijst

1 - Justme1985
    1 - Pepper92

4 - Druffia
    4 - Sado

7 - Jess93

9 - Rosje83

Afspraken
    September
    15 - Sado - Intake gyn + Echo
    25 - Pepper92 - Intake VK + Echo

Oktober
    10 - Pepper92 - Termijnecho

18. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hahaha ik had m ook net klaar! :roflmao::roflmao:

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    @Pepper92 De schuur is wel een goed idee ja! :)

@Rosje83 Dubbel gefeliciteerd! ♡ Jeetje wat moet dat ontzettend spannend voor jullie zijn!

Ik heb al 1x boven de pot gehangen vrijdag, ik ben blij dat die misselijkheid juist weer weg is! Nu vooral moe maar verder nergens meer last van :)

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Gefeliciteerd allemaal! Ik kom me hier ook voorzichtig melden! Hopelijk blijft alles goed gaan. Volgens eigen berekening zal ik 9 mei uitgerekend zijn maar dat kan nog een enkele dag schelen. Ik ga eerdaags ook de vk bellen voor een afspraak. Dit kindje is een (zeer welkome) verrassing. Mijn jongste is geboren met 28 weken dus ik vind het best wat spannend..

Deel Deze Pagina